30 oktober 2008 pas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Want het is tijd voor Fallout 3![]()
[ afbeelding ]
Oke leuk.. Maar dan ga je dus wel dood!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef existenz het volgende:
Ik heb wel bier bij de hand?
Pardon ik dacht deze week! Maar ga hem zowiezo toch pas in December spelenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 oktober 2008 pas.
En iedereen die hem nu al illegaal loopt te spelen mag van mij balzakkanker krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben best benieuwd naar HAWX ik heb namelijk met alle liefde Ace Combat uitgespeeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef Rossdale het volgende:
Fallout laat ik lekker aan me voorbij gaan. CoD:WaW, HAWX, EndWar
Dudequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
En iedereen die hem nu al illegaal loopt te spelen mag van mij balzakkanker krijgenoprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halo 3, Recon. Is dat nu game opzich, of een uitbreidingspakket?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef kepler het volgende:
http://kotaku.com/5060925(...)nce-for-a-short-ride
Goed filmpje over het nieuwe dashboard. Echt respect voor Microsoft![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:52 schreef DJ_ het volgende:
gametrailers
10MB Flash Chip? Staat dat in dat filmpje ofzo? Ben je niet in de war met de 10MB EDRAM voor de GPU waarin oa de ROPs zitten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef kepler het volgende:
http://kotaku.com/5060925(...)nce-for-a-short-ride
Goed filmpje over het nieuwe dashboard. Echt respect voor MicrosoftZeker als je bedenkt dat het dashboard op een 10MB flash-chip wordt opgeslagen
Enige nadeel wat ik nu zie is het ontbreken van een friends-list. Verder ziet het er echt heel snel uit en stukken overzichtelijker
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dude
Het is gewoon een heel ander halo game en dan gespeeld als een marine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halo 3, Recon. Is dat nu game opzich, of een uitbreidingspakket?
Ik had vernomen dat dit zo een halo ala gears of war wordt, waarbij ook nog eens 4 man co-op mogelijk is.
Dus denk maar aan zo een grauwe gears of war sfeer en dat gemixt met halo universe.
Lijkt mij fucking Badass![]()
ja, want het enige wat ze toevoegen zijn gejatte dingen natuurlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom nou respect hebben voor iets wat van meerdere producten is gejat?
ik ben aan het zoeken, maar het komt erop neer dat het dashboard ergens opgeslagen wordt natuurlijk. Je kan immers ook het dashboard gebruiken als je geen HDD heb. Volgens mij is de grootte van die opslag iets van 10-20 MB ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
10MB Flash Chip? Staat dat in dat filmpje ofzo? Ben je niet in de war met de 10MB EDRAM voor de GPU waarin oa de ROPs zitten?
Cybje is echt een MS hater aan het wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, want het enige wat ze toevoegen zijn gejatte dingen natuurlijkMicrosoft is echt slecht bezig, en kan ook helemaal niks zelf bedenken
Ze zullen het dashboard maar eens overzichtelijker maken, sneller maken, een party-systeem toevoegen, etc. WAT KAN JE WEL MICROSOFT![]()
Oh neen, mijn lieve Aquila, daar is het te laat voor, dit is verraad van de bovenste plank.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cybje is echt een MS hater aan het worden![]()
Haten = Verlaten!
Je weetz!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh neen, mijn lieve Aquila, daar is het te laat voor, dit is verraad van de bovenste plank.
Heb je toevallig hogere resoluties hiervan zodat ik hem als bureaublad achtergrond kan gebruiken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fable 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halo3 is nu toch ook al 4 speler co-op?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef Sala-adin het volgende:
Het is gewoon een heel ander halo game en dan gespeeld als een marine.
Ik had vernomen dat dit zo een halo ala gears of war wordt, waarbij ook nog eens 4 man co-op mogelijk is.
Dus denk maar aan zo een grauwe gears of war sfeer en dat gemixt met halo universe.
Lijkt mij fucking Badass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Halo3 is nu toch ook al 4 speler co-op?
Ik bedoelde of het een stand-alone game is of een uitbreiding op de bestaande game (iaw; heb je de orginele game nodig zoals bijvoorbeeld die MP uitbreiding van Halo2?)volgens mij is het een stand-alone gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Halo3 is nu toch ook al 4 speler co-op?
Ik bedoelde of het een stand-alone game is of een uitbreiding op de bestaande game (iaw; heb je de orginele game nodig zoals bijvoorbeeld die MP uitbreiding van Halo2?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AC was maximaal een 7 waard.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Wessiej het volgende:
Halo 3 Recon is een stand alone game ja
Maar de reviews komen een beetje binnen.
Far Cry 2 kreeg een 9, ''De Assassins Creed van 2008'' Geweldige MP en Sp ook geniaal.
Dead Space ook een 9, ''Engste game ooit gemaakt''
Fallout 3 een 9,3 Level systeem is erg tof en de Main quest is weer erg tof en zoals ook in Oblivion de Side quests niet te vergeten, zeggen ze wel dat er te veel content op een te kleine wereld zit...
Ze vallen allemaal niet tegen dus
Zie je zijn we het toch nog ergens over eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, want het enige wat ze toevoegen zijn gejatte dingen natuurlijkMicrosoft is echt slecht bezig, en kan ook helemaal niks zelf bedenken
Ze zullen het dashboard maar eens overzichtelijker maken, sneller maken, een party-systeem toevoegen, etc. WAT KAN JE WEL MICROSOFT![]()
Als hij net zo saai is sla ik hem over!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Wessiej het volgende:
Far Cry 2 kreeg een 9, ''De Assassins Creed van 2008'' Geweldige MP en Sp ook geniaal.
Dead Space ook een 9, ''Engste game ooit gemaakt''
Ze vallen allemaal niet tegen dus
Wat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef kepler het volgende:
Enige nadeel wat ik nu zie is het ontbreken van een friends-list.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |