Dat ga ik even doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je dus van de M&M's-generatie...
[ afbeelding ]
Teken jezelf: http://www.mms.com/us/becomeanmm/index.jsp
quote:
Weer zand happen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heel effies maar. Binnenkort weer een paar weekjes op "dienstreis"
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
MM als M&M:
[ afbeelding ]
ongeveer zo, maar dan net even anders...
Ja en nee. Wat lessen geven aan de "jongens en meisjes" die op dit moment uitgezonden zijn.quote:
Nee, ik gok maar wat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij Wyccie dan in real life?
Nee!quote:
Weinig keuze qua monden, maar ik lach wel veel. Vandaar...quote:
Ik vind die slofjes geweldig.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch Treets?
afbeelding
Die lijkt best wel.quote:
Ja die dingen zijn altijd ruk. Vergeet de soutparkgenerator niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het M&M's poppetjesmaakding eigenlijk wel erg kut. Ik kan er niet normaal uit komen te zien. (Ja, ja kom maar op...)
Met de Simpsonsgenerator ging dat beter. Even de link zoeken.
Ja alleen hebben ze geen neuzen, dat is wel lomp want dat maakt echt verschil.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]die bloemen! Wat een onuitgesproken wens
Maarre...of ik heb niet opgelet of ik zie nu opeens een bril
Dit had ik wel gelezen trouwens. Maar iets meer over de film?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, terug van de film. Aardig aangekleed allemaal. Gratis drinken erbij, de hele reutemeteut
Goede film ook trouwens
aaaahwww. Dus je zit 's morgens elke keer met zulke moeie oogjes?quote:
De film gaat over een man die bij een auto-ongeluk in Duitsland zijn geheugen kwijtraakt en zijn ouders.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit had ik wel gelezen trouwens. Maar iets meer over de film?
Ik zal m'n wyccie-M&M aanpassen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Die wallen heb ik ook als ik tien uur geslapen heb. Die raak ik nooit meer kwijt.
Ik vind een tweede naam wel chique, heb er zelf ook eenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:36 schreef Soempie het volgende:
We hebben hier ook al een discussie gehad over het geven van 1 naam of meerdere. Ik wil m'n kind echt niet opzadelen met meer dan 1 naam. Vind dat echt onzin.
Sven vindt dat juist wel mooi.
En zijn punt is altijd: 'ik ben toch diegene die de naam moet aangeven bij de gemeente'![]()
dat zat ik ook net te denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu bedenk ik me opeens: waar is TSE heen?
deal with itquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
In een topic over seks met oudere mannen had een snotjoch het over 'oudere vrouwen van tussen de 25 en 30'.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
In een topic over seks met oudere mannen had een snotjoch het over 'oudere vrouwen van tussen de 25 en 30'.
ja, opoequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
Soempie, jij bent toch ook al een oudere vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |