OP is OpeningsPost.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef FrXx het volgende:
[..]
wat is OP? en ik ben echt opgelicht ik heb zelf gebeld!
waarom geeft hij dan een vals adres op waar ze van niks weten én mailt hij dan niet terug..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef liefhart het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat de advertentie gisteren geplaatst is en dat jij helemaal nog niet met 100 % zekerheid kan zeggen dat je belazerd bent voorts krijg je morgen een keurige email dat het pakketje onderweg is en ben jij nu wellicht iemand zijn naam aan het zwartmaken
nou volgens mij niet hoor alleen bij een machtegingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je kunt bij de bank ook binnen 2 weken je betaling terughalen hoor.
Uiterst dubieus maar we zijn nog geen dag verder hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:23 schreef FrXx het volgende:
[..]
waarom geeft hij dan een vals adres op waar ze van niks weten én mailt hij dan niet terug..
daar heeft u gelijk in maar ik dacht ik ga er meteen maar voordat het te laat is... want beter er te vroeg achteraangaan dan wanneer het te laat is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:25 schreef liefhart het volgende:
[..]
Uiterst dubieus maar we zijn nog geen dag verder he
In Maastricht staat er maar 1 in het telefoonboek. In Delft waar de rekening waarschijnlijk loopt woont er ook 1.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:23 schreef liefhart het volgende:
Overigens is de naam Flikweert veelvoorkomend in Nederland dus meteen er iets van maken als "Flik't'weer " wel leuk bedacht maar zegt natuurlijk niks.
Dat is zo ja maargoed ik zou voorzichtig zijn met dergelijke beschuldigingen meteen openbaar maken omdat het nu nog gebaseerd is op veronderstellingen maar dat moet je zelf weten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef FrXx het volgende:
[..]
daar heeft u gelijk in maar ik dacht ik ga er meteen maar voordat het te laat is... want beter er te vroeg achteraangaan dan wanneer het te laat is.
Ik sta ook niet in het telefoonboek omdat ik het onzin vind daar extra voor te betalen daarnaast het privaxy aspect weegt voor veel mensen ook mee maar ik geef je gelijk als je stelt dat het verdacht is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:28 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In Maastricht staat er maar 1 in het telefoonboek. In Delft waar de rekening waarschijnlijk loopt woont er ook 1.
Kan ook een katvanger zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een sukkel die oplichter, hij heeft z'n echte naam gebruikt.
Het is dus een postbanknummer en hij heeft echt M. Flikweert te Delft.
Ik vind het keilullig voor die vent als blijkt dat dit allemaal bullshit is. Het is nog maar 1 dag geleden. Misschien heeft die gozer een leven en checkt hij niwet elke dag zn mailquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef liefhart het volgende:
K vind wel keilullig voor TS
Veel verder? In dat topic staat weinig nieuws, het IP adres is van XS4all en regio Rotterdam/Delft/ Den Haag klopt wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:51 schreef MarBu het volgende:
Ze zijn op internetoplichting al een heel stuk verder.
Mwoah dat was ook mijn eerste gedachte echter die gast geeft een vals adres opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het keilullig voor die vent als blijkt dat dit allemaal bullshit is. Het is nog maar 1 dag geleden. Misschien heeft die gozer een leven en checkt hij niwet elke dag zn mail
De prijs en advertentie op MP is al zwaar verdacht, dan loopt de rekening op hele andere plek.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:59 schreef liefhart het volgende:
[..]
Mwoah dat was ook mijn eerste gedachte echter die gast geeft een vals adres op
En zo, word het verhaal steeds minder geloofwaardig...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:00 schreef psv het volgende:
TS is
TS post eerste bericht:
donderdag 9 oktober 2008 @ 19:10
Ze hebben daar al wel een naam en woonplaats aan het rekeningnummer gekoppeld, terwijl we daar hier alleen maar naar konden raden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Veel verder? In dat topic staat weinig nieuws, het IP adres is van XS4all en regio Rotterdam/Delft/ Den Haag klopt wel.
Volgens mij heeft er iemand handig gebruik gemaakt van Google om zij echte dentiteit te verstoppen.
Postbankrekening en IP nummer zijn nu meest concrete aanwijzingen, de rest van de gegevens kun je vergeten die zijn bijelkaar gezocht.
Domme TS iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:01 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De prijs en advertentie op MP is al zwaar verdacht, dan loopt de rekening op hele andere plek.
Bij mij gaan alle alarmbellen rinkelen bij zo'n aanbieding.
Op die Internetoplichting site issie ook nieuw.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En zo, word het verhaal steeds minder geloofwaardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |