Bij andere banken hoeft de naam niet te kloppen, woonplaats weet ik niet helemaal zeker maar die wordt dacht ik ook niet gechecked.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, welke bank is het?
Als je (bij de postbank iig) een rekeningnummer invult van dezelfde bank, zie je naam en woonplaats.
Geen idee of dat met andere banken ook zo is.
Dat is idd een optie. Maar dan komen zn bankafschriften ook niet meer aan. Kans lijkt me vrij klein eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef liefhart het volgende:
[..]
Hoeft niet misschien is hij ondertussen verhuist en heeft dit niet doorgegeven aan Postbank
Naam wel hoor voor zover ik weet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Bij andere banken hoeft de naam niet te kloppen, woonplaats weet ik niet helemaal zeker maar die wordt dacht ik ook niet gechecked.
Ik heb gebeld en ze zouden binnen 14 dagen voor mij zon brief sturen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik geloof steeds minder van dit topic.
Voor zover ik weet is de Postbank de enige bank in NL die dat soort gegevens ook daadwerkelijk checkt, alle andere banken boeken het gewoon over... En dan is het een hele toer om dat geld terug te krijgen wanneer je het per ongeluk naar de verkeerde overmaakt via internetbankieren... (dat gebeurd namelijk nog wel eens, heb een tijd bij een bank gewerkt).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naam wel hoor voor zover ik weet.
Als ik naar jou geld overmaak vanaf mijn rabo rekening, dan moet jouw naam overeenkomen met het rekeningnummer. Als ik dus kraakvandaal neerzet, dan gaat dat mooi niet door.
Dat klinkt alweer geloofwaardiger.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:01 schreef FrXx het volgende:
[..]
Ik heb gebeld en ze zouden binnen 14 dagen voor mij zon brief sturen.
Ik ben ermee bezig met internetoplichting.nl en zij zijn idd zeer behulpzaamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer geloofwaardiger.
Heb je IP nummer al gevonden?
Daar heb ik een andere ervaring meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de Postbank de enige bank in NL die dat soort gegevens ook daadwerkelijk checkt, alle andere banken boeken het gewoon over... En dan is het een hele toer om dat geld terug te krijgen wanneer je het per ongeluk naar de verkeerde overmaakt via internetbankieren... (dat gebeurd namelijk nog wel eens, heb een tijd bij een bank gewerkt).
Euj, doet mij eens het mail adres van die gast + de MP ad pm'en. Eens zien of ik zn ps kan ophalenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:05 schreef FrXx het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig met internetoplichting.nl en zij zijn idd zeer behulpzaam
Nee, nee. Zo bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Bij andere banken hoeft de naam niet te kloppen, woonplaats weet ik niet helemaal zeker maar die wordt dacht ik ook niet gechecked.
Ik wil geen aandacht voor een ad die nog geen eens van mij is EN mensen oplicht.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, nee. Zo bedoel ik het niet.
Als je bij de Postbank een rekeningnummer invult, dan zegt het systeem wie het is (als diegene ook een postbank rekening heeft) en vult dat (leesbaar) in.
Feit dat de TO mijn opmerking negeert lijkt er op dat ie aandacht voor z'n ad wil.
Ja, dt is niet mijn sterkste kant. Je kan er ook overheen lezen en ontopic blijven.quote:
Waarom geef je dan geen antwoord op die bankvraag?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef FrXx het volgende:
[..]
Ik wil geen aandacht voor een ad die nog geen eens van mij is EN mensen oplicht.
Ik ben ermee bezig met Internetoplichting.nl
Dat is bij andere banken dus niet zo, overigens wel goed systeem vind ik bij de Postbank.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, nee. Zo bedoel ik het niet.
Als je bij de Postbank een rekeningnummer invult, dan zegt het systeem wie het is
nee liever niet, kan mijn kans om mijn geld terug te krijgen verkleinenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Euj, doet mij eens het mail adres van die gast + de MP ad pm'en. Eens zien of ik zn ps kan ophalen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef FrXx het volgende:
[..]
nee liever niet, kan mijn kans om mijn geld terug te krijgen verkleinen
Was 't al een bekend rekeningnummer, mailadres, gebruikte naam en IP nummer daar?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef FrXx het volgende:
Ja, zie het nu. Maar als TS er blijkbaar zo van overtuigd is dat het meer slecht dan goed is (terwijl bij wirken het tegendeel flink is bewezen) gaat ik liever thee drinken ipv TS zn geld terug proberen te krijgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Advertentie staat gewoon in de OP.
wat is OP? en ik ben echt opgelicht ik heb zelf gebeld!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef Qwea het volgende:
-weg: privegegevens posten doen we niet op FOK!-
Maar feit blijft dat de advertentie gisteren geplaatst is en dat jij helemaal nog niet met 100 % zekerheid kan zeggen dat je belazerd bent voorts krijg je morgen een keurige email dat het pakketje onderweg is en ben jij nu wellicht iemand zijn naam aan het zwartmakenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:10 schreef FrXx het volgende:
[..]
Ik wil geen aandacht voor een ad die nog geen eens van mij is EN mensen oplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |