ja beetje zielige galgenhumor van mij inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef liefhart het volgende:
[..]
Dergelijk onzin lijkt me voor de TS ook niet echt van toegevoegde waarde![]()
Deels heb je wel gelijk , maar sommige mensen zien de waarde van bepaalde produkten niet en doen het voor een schijntje van de werkelijke prijs weg omdat ze aan de drugs zitten of snel naar de hoeren willen zoiets??
Kijk voor de gein eens voor een nieuwe Nokia N95 dan zie je ze voor 180 euro en voor 600 maja beetje voorzichtigheid was wel slimmer geweest van TS maar deze fout maakt die niet nog eens![]()
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:38 schreef jpjedi het volgende:
Als je zo`n advertentie ziet dan geloof je toch niet dar er mensen zijn die erin trappen. En jawel..ze bestaan..![]()
Flikweer uit Maastricht met de bankrekening in Delft.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef mordradead het volgende:
Heet die verkoper nou Flik 't weer
Of TS is adverteerder en hoopt via dit topic meer reacties te krijgen...........quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef liefhart het volgende:
Trouwens hoe weet je nou dat je opgelicht bent???
08-10-08 14:27 is de advertentie datum en het is nu 09-10 !!!!!
Volgens mij ben je niet eens opgelicht maar gewoon ongeduldig
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of TS is adverteerder en hoopt via dit topic meer reacties te krijgen...........
Mwoah volgens mij probeert TS iemand zwart te maken of het is idd publiciteit maar straks krijgt die zelf de politie op zn dak omdat ze denken dat TS een meester oplichter isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of TS is adverteerder en hoopt via dit topic meer reacties te krijgen...........
Misschien heeft ie de advertentie gewoon opnieuw geplaatst.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef liefhart het volgende:
Lezen jullie over de datum heen ?
Hoe kun je na 24 uur al bepalen dat je opgelicht bent?
Misschien heeft de adverteerder nog een sociaal leven naast het internet?
Je kunt bij de bank ook binnen 2 weken je betaling terughalen hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef FrXx het volgende:
ik heb gebeld en daar kenden ze helemaal geen Flikweert daarom ga ik er meteen achteraan anders is het dadelijk te laat.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je kunt bij de bank ook binnen 2 weken je betaling terughalen hoor.
Je kan een overgeboekte betaling niet terughalen bij de bank.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
al gebeld daar kennen ze geen M. Flikweertquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Technoviking het volgende:
-edit: privegegevens posten doen we niet op FOK!-
oh god. je hebt er in dit soort topics altijd wel van die droeftoeters die dit roepen terwijl het hier niet om automatische incasso's gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Al de gegevens uit de OP staan in het telefoonboek, je lult uit je nek.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef FrXx het volgende:
ik heb gebeld en daar kenden ze helemaal geen Flikweert daarom ga ik er meteen achteraan anders is het dadelijk te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |