Thanks. Weg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Is Darkshine dood?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, maar stel dat ie echt dood is, dan ben jij verantwoordelijk.
Goede titel ook.quote:
Dit zijn juist dingen die in dat topic horen, niet in FB.quote:[b]Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef RayMania
Volgens mij is DarkShine beheerder van deze site. Misschien kun je daar iets vinden, TR?
Maar je doet het toch niet voor de views, maar voor de info... Die 4 man die het weten, zullen het je vertellen en daar heb je geen 1000+ views voor nodig. Zo aandachtsgeil ben je toch helemaal niet TR.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie hebben zeker geen journalistiek gestudeerd. Met zo'n saaie titel als "Waar is DS?" kijkt er natuurlijk niemand. Zo'n spectaculaire kop als "Is DS dood" trekt gelijk een hele zooi views.
Zal er even naar kijken, maar reageer er dan ook niet allemaal opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef _Mike_ het volgende:
AFC AJAX #1084: Kampioenschap of degradatie?
Dj_Day-V loopt weer idioot te trollen
Ik heb een berichtje in het prikbord gezet, nu maar afwachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is DarkShine beheerder van deze site. Misschien kun je daar iets vinden, TR?
Wat een lief berichtjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in het prikbord gezet, nu maar afwachten.
Ik had het al gezien en al actie ondernomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:13 schreef Crane het volgende:
Heb al een paar keer een TR gestuurd, kan een mod ff kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |