Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is echt te triest, zij verneuken het, wij moeten nnet als GB gewooon opdraaien voor hun kosten. Want ja, ze zijn zo zielig
In de serie zijn ze allemaal rond de 15quote:
Merk je niets van.quote:
Ja, uitstekend planquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?
Of verrotte haaienvleesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Nederland Ijsland niet gewoon kopen als nieuwe kolonie en dan de olievoorraden aldaar gaan verkopen?
Zouden ze in Den haag er in trappen?quote:
Die turnster in Peking heette ook 16 te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In de serie zijn ze allemaal rond de 15![]()
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, ze hebben zelf nog niets uit de aardbodem gehaald, tijd dat wij dat eens gaan doen.
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederlandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ze hebben ruimte zat, kunnen we huizen bouwen. Allemaal op huisverwarming uit de grond.
Heb ik nu ook alquote:
Kunnen we eindelijk Friesland of Zeeland afsteken en laten afdrijven!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederland.
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
Kijk, het plan wordt steeds beter! Ik zou zeggen: miljardje of 2 op tafel leggen en Ijsland is een nieuwe provincie van Nederland.
Gewoon een hypotheek bij Fortis nemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopen
Dat kan ik ook nog wel gebruiken inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar. Leg mij dan eerst ff een tonnetje of 2 op tafel, dan kan ik van een huis kopen
Tja als ze een geldig paspoort met die leeftijd heeft dan moet het wel waar zijn tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die turnster in Peking heette ook 16 te zijn
Ik zeg, IJsland opkopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)nd_garant_staat.html
WTF zeg het is nog waar ookLamme honden godver
Ja hallo, alsof ik ooit onzin uitkraamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/178(...)nd_garant_staat.html
WTF zeg het is nog waar ookLamme honden godver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |