ow ja...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi
En ga nou maar snel etenGek mens
Nog niet schijnbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn advies dat ik vanmiddag niet kon typen, om de admins te mailen heeft gewerkt, zie ik?
Tijd dat ze mijn advies eens opvolgt danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet schijnbaarZe heeft een machine gevonden waar ze nog ingelogd stond
Dat heeft ze geloof ik al gedaan, Klonk gaf dat advies ook alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef DaMart het volgende:
Tijd dat ze mijn advies eens opvolgt dan.
Allan Walkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
D. Gray Man!
[ afbeelding ]
Het "oefenmeisje" van de aziatische afdeling die van gedaante kan veranderenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
IJsland vindt dat wij moeten opdraaien voor hun problemen. Ja hoor
Hee dit klinkt goed. Mag ik ook eens?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het "oefenmeisje" van de aziatische afdeling
Het is echt te triest, zij verneuken het, wij moeten nnet als GB gewooon opdraaien voor hun kosten. Want ja, ze zijn zo zieligquote:
Nogal, vanochtend omgereden door die A12, nu weer bij de A12-A50 en de Nijmeegse brug. Ik ben maar over Wageningen en Bemmel gegaanquote:
Jij krijgt de cosplay versie van leenaleequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dit klinkt goed. Mag ik ook eens?
die is 12 gekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij krijgt de cosplay versie van leenalee![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |