Hier gaat het dus mis met de samenleving...quote:Bovendien moet voormalig carrière-vrouw Karin, wanneer haar man uit zeilen is, alleen voor twee kleine kinderen zorgen en dat valt zwaar.
Omdat het zo lekker gezellig zou zijn in de lange stille winters.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een zeik wijf eerste klas.
Wel 2 koters uitpoepen maar eigenlijk geen zin om er voor te zorgen, waarom neem je die dingen dan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker gezellig zou zijn in de lange stille winters.
nog erger, ze gingen al jaren naar corfu op vakantiequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef flipsen het volgende:
En sommige mensen zijn inderdaad wel heel erg naief zeg. Goh, er is geen electriciteit en water blijkt TIJDENS DE BOUW van je villa. Hoe dom ben je dan
Ja, wat een geweldige motivatie he!quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker gezellig zou zijn in de lange stille winters.
En vooral zelf je hele leven lang niet betaald werken of sparen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
"Hallo mensen, mag ik even 500.000 euri om een huis te kopen?" "Ja, je moet begrijpen het is voor mij ook heel moeilijk om dit te vragen!"
Vind ik juist een leuke vent. Sowieso een heel leuk stel, dochter en schoonzoon ook.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:25 schreef Gnittoo het volgende:
die boomknuffelaar jaagde mij toch wel de stuipen op het lijf.
Die boomknuffelaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik juist een leuke vent. Sowieso een heel leuk stel, dochter en schoonzoon ook.
Ik vond de eerste familie werkelijk waar te dom voor woorden. En nog gaan bedelen ook bij familie. Mevrouw smeet wel met ingewikkelde zinsconstructies maar veel kaas van de realiteit had ze toch niet gegeten. En het meest komische vond ik nog dat alles allang ingepakt in dozen stond voor ze überhaupt op zoek gingen in Portugal.
En dan wil ik nu even graag naar Beppert zwaaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |