Het lag er wel heel dik bovenop dat dit een smoes is. Zijn vader gaf dat ook min of meer aan. Ze hadden zich slecht voorbereid, wisten niet wat ze wilden en hadden het zowel daar als in Nederland niet goed geregeld. Schitterend hoe ze op hun smoel gingen eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:37 schreef troelala88 het volgende:
Heb nu pas kunnen kijken, maar praat die mevr. Borgers steeds ordinair zeg. Die brengt schijnbaar geen fatsoenlijk woord uit haar mond, en maar positief doen....
Ze hadden ook kunnen weten dat hun ouders eens ziek zouden kunnen worden , gezien hun leeftijd. Dud het was gewoon een smoes.
Van wanneer is deze? Ik ken hem nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:45 schreef bierzuipert het volgende:
deze aflevering was ook erg bizar:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)6248/bb.20070503.asf
hutje op de hei!
03-05-2007quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van wanneer is deze? Ik ken hem niet [ afbeelding ]
Helemaal mee eens. Die man lijkt wel een opgewekte padvinder die niet door heeft dat de rest allang afgehaakt is. Zijn vrouw maakt alle kamers schoon, doet alle boodschappen en kookt ook nog. Hij staat als etalagepop de gasten te verwelkomen en zit achter zijn PC.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Utrecht het volgende:
Jezus wat is die vent egoistisch in Zwitserland. Al zijn kinderen + vrouw willen terug naar Nederland en hij staat hard te roepen, ik wil hier nooit meer weg.
Ik vraag mij wel af of ze dat tegen hem durven te zeggen.
Ik vind ze vooral heel erg kansloos eigenlijk. Ze doen weinig moeite om er echt wat van te maken en denken vooral dat het allemaal wel aan komt waaien als je maar genoeg loopt te zeuren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:20 schreef Utrecht het volgende:
Jezus wat is die vent egoistisch in Zwitserland. Al zijn kinderen + vrouw willen terug naar Nederland en hij staat hard te roepen, ik wil hier nooit meer weg.
Ik vraag mij wel af of ze dat tegen hem durven te zeggen. Vond het een gezin met een hoog bible-belt gehalte.
Waren dat die 2 analfabeten? Die aflevering was echt briljantquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:56 schreef SigmundFreud het volgende:
De flierenfluiters op Kreta is mijn favoriete aflevering, alles klopt daaraan. Dat ze eindelijk hun eerste klanten krijgen en op dat moment gaan bedenken hoe ze moeten koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |