abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62270713
pi_62270802
Hij had toch wel heimwee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62270821
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
wat een rare mensen
Echt hè?

Ook dat elkaar aflebberen bij iedere scheet .
pi_62270842
Zeg dan meteen dat je heimwee hebt, kan gebeuren toch. Niemand weet van te voren hoe hij het thuis gaat missen.
Maar ga dan niet zo'n kutsmoes ophangen.
No bitch to me
pi_62270876
Dachten er véél te gemakkelijk over.
Alles was prachtig.
Die ouwe verwoorde goed hoe alles nou precies in elkaar zat.
pi_62274296
Wat een vervelende mensen zeg, de helft van de tijd zijn ze amper te verstaan en als ze al iets verstaanbaars zeggen dan is het van dat vervelende nep optimistische gewauwel, vooral die vrouw was daar schuldig aan.... het moet aardig vermoeiend zijn om met zo'n Ratelband figuur tijd te spenderen.
Het is maar goed dat ze terug zijn, het was ook veel te warm daar voor die golden retriever met zijn dikke vacht.

Enfin, het was weer heerlijk genieten van andermans leed
pi_62277736
Jezus wat een negatieve reacties hier allemaal.....

Ik vond het juist wel een mooi gezinnetje....mooi om te zien hoe erg ze van elkaar houden, en hoe relaxed ze in het leven staan....jammer dat het mislukt is....
pi_62278774
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 03:36 schreef Greetings het volgende:
Jezus wat een negatieve reacties hier allemaal.....

Ik vond het juist wel een mooi gezinnetje....mooi om te zien hoe erg ze van elkaar houden, en hoe relaxed ze in het leven staan....jammer dat het mislukt is....
Dat relaxte was juist hartstikke nep, het lag er gewoon te dik bovenop.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:58:10 #59
78042 Breakfast
I'm not an addict
pi_62279139
Het was weer fantastisch. Wat een losers man
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:02:29 #60
78042 Breakfast
I'm not an addict
pi_62279215
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
De nepheid straalde gewoon van hun geluk af, zogenaamd was hun droom uitgekomen.

En nu de zieke opa als excuses gebruiken om terug te gaan, wat een onzin haha

Ze zullen binnenkort wel gaan scheiden, baan kwijt, veel geld verloren, zogenaamde droom in duigen en daar sta je dan weer in Nederland met niks
Misschien kunnen ze dan meedoen aan dat programma van Martijn Krabbe over die schulden.

Honeymoon Quiz
Ik Vertrek
Help ik heb schulden
pi_62282469
Dat vrouwtje had al wel wat meegemaakt en kon de dingen wel aardig vertellen , maar dat ze zei dat ze die koeien over de weg prachtig vond ( dat heb je hier in Nederland ook wel )

En verder hadden ze beter eerlijk kunnen zijn idd , hopelijk red de vader het van haar. hun hebben er in iedergeval weer een avontuur bij.
pi_62284563
Ik verbaasde mij erover dat ze daar een heel nieuw leven wilde beginnen, eigen zaak etc.
Boel mislukt en hij gaat meteen terug naar zijn oude saaie werkgever . Ik kan mij voorstellen dat je thuis dan alsnog er iets van maakt en hier iets nieuws (eigen zaak/andere baan etc) start.
pi_62284754
Wat een lief zoontje hadden (hopelijk hebben) ze!

Maar inderdaad, een beetje naief te optimistisch. Aan de andere kant, het is ook wel weer typsich Nederlands om optimisme als negatief te zien... Deze mensen proberen tenminste iets en staan in ieder geval een stuk vrolijker in het leven dan een hoop anderen!
pi_62287241
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een vervelende mensen zeg, de helft van de tijd zijn ze amper te verstaan en als ze al iets verstaanbaars zeggen dan is het van dat vervelende nep optimistische gewauwel, vooral die vrouw was daar schuldig aan.... het moet aardig vermoeiend zijn om met zo'n Ratelband figuur tijd te spenderen.
Het is maar goed dat ze terug zijn, het was ook veel te warm daar voor die golden retriever met zijn dikke vacht.

Enfin, het was weer heerlijk genieten van andermans leed
ik vond het nogal saai, totdat opa kwam met het heimwee verhaal

ik vond hem trouwens heel erg lijken op Ruud van Big Brother...
pi_62287890
tvp

Had best een post met meer inhoud willen maken, maar alles wat er over te zeggen was is hierboven al gezegd
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:24:39 #66
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62319026
Familie Borgers terug in Nederland

Na 91 dagen op de Dominicaanse Republiek te hebben geleefd, keerden zij terug naar hun oude huis in Hendrik Ido Ambacht. Stukje bij beetje pakken zij hun oude leven weer op. Soms kijken zij met weemoed terug naar de dagen dat zij met hun bedrijfje WD-tours tropische zeeën bevaarden, maar nog vaker zijn ze dankbaar dat ze de vader van Jeannette tijdens de behandelingen voor longkanker bij kunnen staan...

Even leek het of er niets was veranderd. Eén week na terugkomst in Nederland liep André Borgers weer langs hetzelfde spoor naar zijn oude werk. Hoewel André blij is dat hij opnieuw bij zijn oude werkgever terecht kon, was de eerste periode erg moeilijk. Inmiddels heeft hij zijn draai weer gevonden en begint hij volgende maand aan een nieuwe uitdaging: een functie als Analist Dienstregeling bij de Nederlandse Spoorwegen.

Jeannette is daarentegen niet teruggekeerd naar haar oude baas. Voor haar ging de terugkeer naar Nederland gepaard met een drastische carrièremove. Na een korte periode op een reisbureau te hebben gewerkt, is zij nu assistent bedrijfsleider bij de legale en gesubsidieerde koffieshop Xpresso in Zwijndrecht. Met een taakomschrijving die zowel barwerkzaamheden als het geven van voorlichting op scholen omvat, een geweldige baan voor Jeannette.

Anthony is inmiddels 13 jaar en gaat met zijn oude vrienden naar de middelbare school. Een potje kaarten met zijn opa en oma doet hij nog regelmatig, maar op zaterdagavond gaat hij nu toch echt liever naar de disco. Volgens Jeannette is hij het afgelopen jaar zowel letterlijk als figuurlijk enorm gegroeid.

Eén jaar na de emigratie, is de rust in huize Borgers weer een beetje teruggekeerd. De vader van Jeannette is nog steeds onder behandeling, om nog zo lang mogelijk samen met zijn familie van het leven te kunnen genieten. André, Jeannette en Anthony zijn blij dat ze hem hierbij kunnen steunen.

Hoewel de droom niet is uitgekomen, heeft de familie Borgers geen spijt van de emigratie. Jeannette: “ Het is jammer dat ons avontuur maar 91 dagen heeft mogen duren, maar niemand pakt dit ooit van ons af. Wij hebben als gezin bewezen dat we veel meer kracht en liefde in ons hebben dan we ooit voor mogelijk hadden gehouden.”

Reacties voor de familie Borgers via: reteny (a) orange (punt) nl of www.reteny.hyves.nl

WD-tours wordt voortgezet door de Nederlanders Fred en Katja van Luipen onder de naam ‘Njoy tours’. Voor meer informatie zie:
www.njoytours.com

*bron: http://www.ikvertrek.nl/nieuws/familie-borgers-terug-nederland

Zo te lezen en te zien hebben ze de zaak alweer verkocht
en werkt zij nu in een coffeeshop

[ Bericht 2% gewijzigd door bierzuipert op 11-10-2008 23:35:39 ]
pi_62319664
Ik vind het een heel leuk stel met een hele lieve zoon.
Ik snap niet dat er zovelen zijn die het sukkels/losers en weet ik wat allemaal vinden.
En wat de echte reden is dat ze teruggekomen zijn...wat boeit het.
Ze hebben maar mooi 3 maanden genoten van het paradijs.
Jezus,ik heb toch zitten kwijlen bij de beelden hoor.
Geld maakt niet gelukkig,maar gelukkig maken ze geld.
pi_62335983
Net de aflevering gezien. Maar dit kan je toch geen emigratie noemen
3 maanden noem ik eerder een vakantie.

En dat mokkel met er geld neerleggen om die jongen om te kopen voor het krijgen van een nummer
Niet iets teveel films gekeken domme doos
MOKUM XXX RATED
pi_62340036
Dat van dat geld was het idee van haar man.
En films..nee hoor,dit zijn dingen die in real life echt gebeuren.
Moet je eens kijken op de zwarte markt wat je daar allemaal voor elkaar kan krijgen als je maar wat euro's wilt neerleggen.
Zo gaat dat nou eenmaal.
pi_62343165
Je denkt dat als je in dat land bent dat je alles met geld kan omkopen?

We zijn daar toch niet op de zwarte markt maar in een winkel, het is gewoon een verschutting dat je dat flikt. ¤88.000 neerleggen voor 3 maanden
MOKUM XXX RATED
pi_62343855
dit zijn gewoon mijn buren..
Wat een domme ganzen :/
pi_62345319
Wat een leuk programma is dit toch om je lekker aan te ergeren. Wat een intens domme mensen weer de afgelopen aflevering. In die vorige afleveringen ook, dan woon je ergens in Schubbekutteveen (waar normaal al geen hond wil wonen) en vertrek je zonder eerst je huis te verkopen. En dan gaan lopen janken als het een jaar te koop staat en je weer terug moet
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_62345750
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:32 schreef RioolSpook het volgende:
dit zijn gewoon mijn buren..
Wat een domme ganzen :/
Daar zal moppie het niet mee eens zijn.
MOKUM XXX RATED
pi_62345770
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook dat geforceerde vasthouden aan het onthaasten, daar moet ook iedereen gewoon z'n werk doen en hun geld verdienen.
Is altijd zo'n onzin, "In Nederland heeft iedereen altijd zo'n haast". En dan komen ze in bijvoorbeeld in de Dominicaanse Republiek en zitten ze te zeuren dat het zo lang duurt voordat de loodgieter komt. Zie je bijna elke aflevering terug.
pi_62345861
Echt ze hadden beter een cebetical kunnen inlassen van 3 maanden
MOKUM XXX RATED
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 11:03:35 #76
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62345947
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:54 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Daar zal moppie het niet mee eens zijn.
Maar die woont er dan ook niet naast
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_62352849
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Prowl het volgende:
Nieuwe serie ‘Ik Vertrek’ 2008

“Zelden maakten de gezinnen uit ons programma in één jaar tijd zoveel mee. Onze redacteuren hebben nog nooit zoveel crisisgesprekken met deelnemers gevoerd als dit jaar” vertelt eindredacteur Ellen Danhof van producent Stokvis 625 Producties: “Mensen die een bod van een paar ton op een hotel doen zónder voorbehoud van financiering, vervolgens hun huis in Nederland niet verkocht krijgen waarna de buitenlandse bank hen niks meer wil lenen. Of deelnemers die hun hele inboedel hebben verkocht, aan de andere kant van de wereld op een exotisch strand goed en wel zijn gesettled, maar plotseling terug moeten omdat een naast familielid ernstig ziek blijkt. Een gezin dat vol goede moed naar Tsjechië vertrekt, maar bij het uitzoeken van een pup voor het eigen vakantiepark door drie Bordeaux-honden wordt aangevallen. De traumahelicopter moet eraan te pas komen en amputatie van ledematen kan ternauwernood worden voorkomen. En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.”

Hier het verhaal over die honden met enkele foto's: http://www.ronest.com/nl/foto-s/archief/honden/.
Waarschijnlijk 30 okt. te zien op tv.
pi_62354479
Snap alleen niet waarom die honden losgelaten werden?
MOKUM XXX RATED
pi_62365116
Haha,ik heb toch ook niet gezegd dat je daar op de zwarte markt zit?
Ik zei alleen maar dat het niet alleen in films gebeurd maar ook in real life.
En ja eerlijk??? 88.000 eurootjes voor 3 maanden???
Zooo,daar kun je heeeel vaak van op vakantie daarheen.Zonder te werken.
En echt,ik vond het hartelijke mensen.
Dat jochie vond ik ook zo'n scheetje.Tis maar tv natuurlijk,misschien is het wel een etterbak,maar ken het me niet voorstellen.

Ben benieuwd wat we deze week te zien krijgen.
Voor mij mag dit programma elke dag komen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:06:04 #80
51286 w00h00
Digital man!
pi_62365131
tvp
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:45:42 #81
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62388638
Net gekeken via uitzending gemist.
Ik vond oma op het einde nog de mooiste opmerking maken:

'We zijn goddeloos blij dat ze terug zijn'

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_62401137
Ik mag toch hopen dat er ook nog wat goede emigratieplannen voorbij gaan komen dit seizoen
pi_62401692
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik mag toch hopen dat er ook nog wat goede emigratieplannen voorbij gaan komen dit seizoen
Dan zou je ook eens Aanpakken & Wegwezen moeten kijken. Daar zitten ook randdebielen tussen (de boomhutten in Polen...), maar de laatste twee uitzending gingen over mensen die het wel goed hadden voorbereid en daar echt iets goed gingen doen. Het stel dat naar de jungle in Papua ging om iets aan kindersterfte te doen had vijf jaar (!!) voorbereid en had ook echt de taal geleerd enzo..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_62408766
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef ReWinD het volgende:

[..]

Hier het verhaal over die honden met enkele foto's: http://www.ronest.com/nl/foto-s/archief/honden/.
Waarschijnlijk 30 okt. te zien op tv.
Het kan toch niet dat een bank dan zomaar een paar ton aan een familie laat lenen? Dan vraag je automatisch om problemen. Hoe zit dat dan met die BKR?

Wat gebeurt er als het fout gaat? Die tonnen krijg je dan echt niet zo 123 terugverdiend.
pi_62430615
Vanavond iemand die pakweg 3km van ons huis af woonde!
quote:
'Gendt' in Tros-serie

GENDT - In de Tros-serie Ik vertrek is vanavond oud-Gendtenaar Ludy Bookelmann te zien.

Hij heeft met zijn compagnon Niek van Rijn uit Den Haag in Zwitserland bar-restaurant 'Der Fliegende Holländer' opgezet.

Het wordt voor de ouders van Bookelmann, die in Gendt wonen, een emotionele uitzending. Ludy Bookelmann is begin dit jaar tijdens een lawine om het leven gekomen. "We hebben het filmpje al gezien. Het is mooi geworden.Ik wil niet in gezelschap naar de tv-uitzending kijken. Vooral het eind is moeilijk voor ons", zegt zijn moeder. De uitzending op Nederland 1 begint om 20.30 uur.
pi_62433742
Dat wordt een lekker uitzending vanavond
MOKUM XXX RATED
pi_62438291
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef dronkeykong het volgende:
En dat mokkel met er geld neerleggen om die jongen om te kopen voor het krijgen van een nummer
Niet iets teveel films gekeken domme doos
Mee eens.
Aan de omkoopscène was perfect te zien dat ze zouden mislukken. Daaruit bleek namelijk dat ze volstrekt niet aanvoelden hoe die dingen werken en voeling met het land missen.
Het zou best kunnen dat je met extra geld meer kan bereiken, maar het is een grove belediging van die keurige jongen in die winkel om zo een bankbiljet ostentatief op de toonbank te leggen. Het zijn daar echt geen halve wilden die voor duizend pesos wel even doen wat de Rijke Blanke Man zegt.
Enorme misser en mooi dat dit zo in beeld werd gebracht!
It's not a lie, if you believe
pi_62442189
88k voor een boot en 10.000 visitekaartjes met een verkeerd telefoonnummers.

Wat een kneuzen
pi_62443388
Ik zit weer klaar voor een nieuw succesverhaal straks op NL1.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62443390
Het gaat weer beginnen
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:31:47 #91
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62443573
gaat weer kijken
pi_62443666
Guus Meeuwis!
pi_62443723
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit weer klaar voor een nieuw succesverhaal straks op NL1.
Niet echt een succesverhaal hoor
Ludy is begin dit jaar overleden.
pi_62443802
Hahaha, die mensen, hey daar heb je Guus Meeuwis....:)
I chose not to choose life: I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who need reasons when you've got heroin?
pi_62443851
Wat een duffe reactie op zn (duffe) vriendin...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62443873
Wat een romatisch vent dat 'ie ff gezellig naast 'r gaat zitten
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:44:31 #97
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62443875
het is em echt he
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:45:47 #98
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_62443903
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:43 schreef marcodej het volgende:
Wat een duffe reactie op zn (duffe) vriendin...
idd niet echt een harteljke begroeting

hoi
pi_62443993
Ludy Niek komt trouwens een beetje naief en autistisch over.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet echt een succesverhaal hoor
Meestal geen succesverhaal, het was dan ook cynisch bedoeld.
quote:
Ludy is begin dit jaar overleden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62444047
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Ludy komt trouwens een beetje naief en autistisch over.
[..]

Meestal geen succesverhaal, het was dan ook cynisch bedoeld.
[..]

Zo'n jonge gozer?
Ludy is toch die ouwe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')