abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:00:24 #26
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_62270029
"Moet je kijku, wat voor armoede! Schitterend!"
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 21:00:28 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_62270032
"Drie in Nederland!"
Je bent niet in Nederland.
pi_62270117
Ik vind het een naief gezinnetje, en dat enthousiasme is ook echt van dat typische enthousiasme dat na enkele weken alweer is verdwenen. Dat gaat ze nog hard tegenvallen.

Ook dat geforceerde vasthouden aan het onthaasten, daar moet ook iedereen gewoon z'n werk doen en hun geld verdienen.

Eerst zeggen dat in Nederland iedereen haast heeft, en dan zie je ze heerlijk relaxed een tijd wachten op schitterende koeien midden op de weg en dan zie je een Dominicaan ze in volle vaart inhalen en z'n auto langs die koeien wurmen en dan hoor je ze zeggen "oh die heeft ook haast".

Dit gaat mislukken inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62270120
Alles is "mooi hé" daar... De eerste keer is alles mooi, maar als je drie keer achter een kudde koeien rijdt piep je wel anders...

Het "relaxen" komt nogal geforceerd over...

Overigens:
"De vorige eigenaar heeft het verkocht omdat ze meer willen focussen op de handel in vastgoed op het eiland". Met andere woorden: "echt geld gaan verdienen, in plaats van dit gerommel in de marge."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62270190
, die voorganger is door schade en schande wijs geworden: "Zet al je normen en waarden aan de kant, want anders red je het niet..."
pi_62270206
Tot nu toe ziet het er rooskleurig uit, maar wat niet is... kan nog komen...
pi_62270238
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tot nu toe ziet het er rooskleurig uit, maar wat niet is... kan nog komen...
Dat is overal, de eerste weken geniet je ook nog van je nieuwe auto, maar na een tijdje beschouw je het weer als vanzelfsprekend en beginnen je de onvolkomenheden op te vallen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62270314
het lijkt idd te lopen...
pi_62270333
Maar daar gaan we al... het huis is nog niet verkocht!

edit: en ze moeten er al mee stoppen...
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 21:11:02 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_62270357
Hmm, ik verwachtte al zoiets toen ze aan het begin iets zeiden over dat ze wel teruggingen als er iets met familie was.
pi_62270361
Whoops: vader is ziek. Dat is jammer.
pi_62270379
Nu al verhuizen

ja oude mensen gaan dood what else is new
Graag verwijderen
pi_62270422
Toch respect dat ze het hebben geprobeerd
pi_62270444
"Dit pakken ze ons niet meer af" Ook al zo'n dooddoener.
pi_62270456
Als je daarom al terug gaat, dan had die emigratie uberhaupt al nooit een serieuze kans van slagen. Sorry hoor, heel erg die vader die gaat overlijden maar hadden ze niet een vliegtuig kunnen pakken en tijdelijk in hun nog niet verkochte huis kunnen intrekken om daarna weer gewoon verder te gaan met hun 'droom'?

Als het zo'n droom was neem ik aan dat je je er wel wat meer voor inzet.
pi_62270464
Die gast verteld wel even hoe het echt zit
Graag verwijderen
pi_62270465
Opa is lekker eerlijk! Topper!

"Het was een bevlieging en ze zijn op hun bek gegaan. Dat is niet erg, maar vertel gewoon hoe het zit."
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:14:28 #43
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_62270470
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef Palomar het volgende:
Toch respect dat ze het hebben geprobeerd
Ze hebben niets geprobeerd....de eerste de beste tegenslag en ze haken al af.
Emigreer dan niet!

(het waren maar 3 maanden.... nou, leuke vakantie... het zijn trouwens best aardige mensen, maar nogal aso en dommig)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_62270554
Na 3 maanden alweer terug!

Dat is geen emigreren maar gewoon een lang vakantiebaantje.
pi_62270575
ging die hond nou los mee of lijkt dat maar zo?
(zat niet op te letten )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62270603
Gaan ze nu bij hun ouders wonen? Nou, daar zit je dan met je "grote avontuur"... Je kan er veel voor over hebben, maar dit is wel treurig...
pi_62270607
De nepheid straalde gewoon van hun geluk af, zogenaamd was hun droom uitgekomen.

En nu de zieke opa als excuses gebruiken om terug te gaan, wat een onzin haha

Ze zullen binnenkort wel gaan scheiden, baan kwijt, veel geld verloren, zogenaamde droom in duigen en daar sta je dan weer in Nederland met niks
٩๏̯͡๏)۶
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 21:19:59 #48
87554 Cee
Welluk?
pi_62270646
Zit ze weer achter de mic bij de NS?
pi_62270702
Hehe, die gast voelt zich heel sneu nu! Dat zie je aan alles.
pi_62270708
wat een rare mensen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')