Niks, ik had een andere baan gezocht en meteen aangenomen. Ik heb het toen voorgelegd bij mijn baas maar die wou niks aan mijn rooster doen, prima.quote:
Bart Smit was zelf ook een allochtoon, jeweetsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:29 schreef bidig het volgende:
Pff
FOK jullie dan:)
Als ik geen normale NL kan wrm laten ze mij dan 10 maanden werken dan bij BART SMIT!
Stelletje tsjapies:)
Nou als ik jouw 'normale NL' zo eens lees, dan waren ze aardig wanhopig toen ze jou aannamen. Misschien kan je het daar wel op gooien 'tsjapie'? 'Swa' ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:29 schreef bidig het volgende:
Pff
FOK jullie dan:)
Als ik geen normale NL kan wrm laten ze mij dan 10 maanden werken dan bij BART SMIT!
Stelletje tsjapies:)
Dit is geen serieuze vraag toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:29 schreef bidig het volgende:
Ik ben bang dat TS overtuigd is van zijn beheersing van de Nederlandse taal en dat deze vraag 100% serieus is.quote:
Ik bedoelde meer of er iemand is die serieus denkt dat een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal een vereiste is wanneer je bij de Bart Smit wilt werken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef Snapcount2 het volgende:
Ik ben bang dat TS overtuigd is van zijn beheersing van de Nederlandse taal en dat deze vraag 100% serieus is.
Waarom kom je dat hier vragen. Ga gewoon naar je baas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef bidig het volgende:
Bij mijn nieuwe baan moet ik Maandag, Dinsdag en woensdag avonden werken en Heel soms op zaterdags
en bij mij huidige (waar ik ontslag wil nemen) baan werk ik vrijdag en zaterdags kan het niet zijn dat ik zeg ik kan zaterdag niet werken omdat ik zaterdags bij mimjn nieuwe baan werk??\
en je kan tog wel voor effetjes 2 banen hebben?
gr.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef bidig het volgende:
Ja Ja Ja oke oke ik hoef jullie niet meer nodig!
Lekkere forum zeg hier !
Ja, het ligt aan Fok!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef bidig het volgende:
Ja Ja Ja oke oke ik hoef jullie niet meer nodig!
Lekkere forum zeg hier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |