wil ik wel voor je doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef GilaMonyet het volgende:
Moet toch maar is betere fotos maken of laten maken
Haha.. kan betaling in natura ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wil ik wel voor je doenvoor een kleine bijdrage ben ik de hele dag van jou
Hoelang heb je er nou uit eindelijk over gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:09 schreef renedis het volgende:
ik ben zojuist thuis gearriveerd..
WAT een rit was het zeg..
Uuuhm dat moet ik even overleggen...wat voor uhm natura achtigs was je van plan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. kan betaling in natura ook?
Tjah.. als ik nu een tip van de sluier laat zien dan is het kwaad al geschiet..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuhm dat moet ik even overleggen...wat voor uhm natura achtigs was je van plan?
om 5 uur ben ik weg gegaan.. het is nu kwart over 7.. ik schat 2 uur.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoelang heb je er nou uit eindelijk over gedaan?
OMGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah.. als ik nu een tip van de sluier laat zien dan is het kwaad al geschiet..
U just have to trust me.. once you go gilamonyet, ull never want to leave your bed
Lekker dan.. shit zegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:14 schreef renedis het volgende:
[..]
om 5 uur ben ik weg gegaan.. het is nu kwart over 7.. ik schat 2 uur.
het is een rit van 44 km die normaal gesproken 35 min duurt
Laten we het er op houden dat ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGof je bent arrogant of je blinkt van het zelfvertrouwen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik spreek uit ervaring
Good choice.. datum prikken dan maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]oke daar vertrouw ik dan maar op.
gho, zit er 1 te geilen op debbie zegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Good choice.. datum prikken dan maar?
Uuuhquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Good choice.. datum prikken dan maar?
Haha.. nee hoor dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:20 schreef renedis het volgende:
[..]
gho, zit er 1 te geilen op debbie zeg
Doei renedisquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:30 schreef renedis het volgende:
mensen.. ik ga weer, moet weer werken.
dat krijg je in de computer business
hahaha nee hoor er waren gewoon teveel mensenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey debbiie![]()
Had je straf van je baas en mogt je niet meer fokken?
Beetje jammer weerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hahaha nee hoor er waren gewoon teveel mensen![]()
Etenstijd misschien?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Heb GRTDOJW nog nooit zo rustig gezien
Hehe.. jah ik wacht tot me vriendin klaar is met werkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:41 schreef debbie_19 het volgende:ik wacht gewoon totdat ik niet meer alleen ben
Beetje jammer weer he,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah en mensen zitten niet meer op werk
Als ik dat nou ook doe zitten we hier morgen nogquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:41 schreef debbie_19 het volgende:ik wacht gewoon totdat ik niet meer alleen ben
Logisch.. betaald fokken > Niet betaald fokkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beetje jammer weer he,
Wel fokken in de baas' zijn tijd maar in je eigentijd, homaar..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik dat nou ook doe zitten we hier morgen nog
Wel gezelligquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zou bijna medelijden met je krijgen
Ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zou bijna medelijden met je krijgen
Oeeh new soeper in townquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb nog wat op te merken over je hond btw
Even me paint erbij pakken
Okeej netjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja me vriendin is pas om 10 uur klaar met werken dus komt goed
DON't fuck with my dogquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:48 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb nog wat op te merken over je hond btw
Even me paint erbij pakken
Dohquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee ik kan niet met fotosoep programma's om gaan
echt erg gewoon
Jaja wees maar niet bangquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DON't fuck with my dogdas me baby
Oke leuk kan ik hem ook eens ontmoetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn vriend zou tegen half 10 thuis zijn, maar ik heb ff gebeld dat hij eerst langs Moozzie moet gaan, want hij gaat onze hond beledigen, dus hij komt wat later
Das helemaal niet erg......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee ik kan niet met fotosoep programma's om gaan
echt erg gewoon
Tjah ik weet hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das helemaal niet erg......
Das gewoon ubertriest
Hahahahahquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:52 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn vriend zou tegen half 10 thuis zijn, maar ik heb ff gebeld dat hij eerst langs Moozzie moet gaan, want hij gaat onze hond beledigen, dus hij komt wat later
Hahhahaha goed verhaalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:59 schreef Moozzie het volgende:
Oke me paint is af
Nou niet meteen gaan prijzen dat het onwijs mooi is geworden want zo lang heb ik er nou ook weer niet over gedaan![]()
[ afbeelding ]
En even het verhaal erbij:
Als ik naar de foto van je hondjes kijk zie ik steeds een gezicht in zijn achterhoofd
Gewoon schaduw effecten etc blabla waarschijnlijk maar ik wou het je even laten zien.
Nadat je dit hebt gezien moet je je echte foto maar eens bekijken (die in je fobo)
Nee die post ik er niet naast want ik ben te lui![]()
Ohw okeej jij wint ik link hem hieronder![]()
origineel
Edit:
Mmmm misschien komt het door me beeldscherm dat die plekjes wat donkerder zijn. Hier thuis zie ik het al minder dan op me werk![]()
Dat is niet eens me eigen hondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:59 schreef Moozzie het volgende:
Oke me paint is af
Nou niet meteen gaan prijzen dat het onwijs mooi is geworden want zo lang heb ik er nou ook weer niet over gedaan![]()
[ afbeelding ]
En even het verhaal erbij:
Als ik naar de foto van je hondjes kijk zie ik steeds een gezicht in zijn achterhoofd
Gewoon schaduw effecten etc blabla waarschijnlijk maar ik wou het je even laten zien.
Nadat je dit hebt gezien moet je je echte foto maar eens bekijken (die in je fobo)
Nee die post ik er niet naast want ik ben te lui![]()
Ohw okeej jij wint ik link hem hieronder![]()
origineel
Edit:
Mmmm misschien komt het door me beeldscherm dat die plekjes wat donkerder zijn. Hier thuis zie ik het al minder dan op me werk![]()
Das de boef van me oudersquote:
Ik was de hele dag bij een opdrachtgever...heb ze zover gekregen het contract met 2 jaar te verlegenquote:
Mijn kuiten smaken niet zo lekker hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das de boef van me oudershijs heel lief, vooral bij mij
behalve als ik zeg dat hij niet lief moet zijndan wil hij nog weleens een hapje uit een kuit nemen
Hey sgelequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was de hele dag bij een opdrachtgever...heb ze zover gekregen het contract met 2 jaar te verlegen![]()
En kan ik dus 4 mensen van het groepje die naar huis zijn gestuurd maandag weer terug halen![]()
![]()
Goed bezig gozerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was de hele dag bij een opdrachtgever...heb ze zover gekregen het contract met 2 jaar te verlegen![]()
En kan ik dus 4 mensen van het groepje die naar huis zijn gestuurd maandag weer terug halen![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hij schaamt zich omdat die vandaag ook niet actief is geweest hiero
Beem her up Moozziequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef Moozzie het volgende:
Captain are you there?
We lost contact with debster.
Roger that
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef Sgele het volgende:
[..]Was een vermoeiend maar prima dag zover
Hoe was het hier vandaag?
Debs!![]()
Dudequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef Moozzie het volgende:
Captain are you there?
We lost contact with debster.
Roger that
Heb ook me fobo geupdatequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das de boef van me oudershijs heel lief, vooral bij mij
behalve als ik zeg dat hij niet lief moet zijndan wil hij nog weleens een hapje uit een kuit nemen
Doeg sgele tot morgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Sgele het volgende:
Oh shit...ik moet er al weer vandoor
Mensen fijne avond
Morgen weer als vanouds van de partij enzo![]()
Hooooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Sgele het volgende:
Mensen fijne avond
Wij spreken uquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Sgele het volgende:
Mensen fijne avond
hahah.. miss een ouwe geilertquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
Zag je dat berichtje in mijn fobo? Van uh weet ik veel wie hij zegt "long time no chat" ik weet heul niet wie dat is
Heb het toch maar ff gevraagdquote:
Heb je gevraagd of het een ouwe geilert isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb het toch maar ff gevraagdbeetje lullig als ik hem wel ken
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of het een ouwe geilert is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |