wil ik wel voor je doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef GilaMonyet het volgende:
Moet toch maar is betere fotos maken of laten maken
Haha.. kan betaling in natura ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wil ik wel voor je doenvoor een kleine bijdrage ben ik de hele dag van jou
Hoelang heb je er nou uit eindelijk over gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:09 schreef renedis het volgende:
ik ben zojuist thuis gearriveerd..
WAT een rit was het zeg..
Uuuhm dat moet ik even overleggen...wat voor uhm natura achtigs was je van plan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. kan betaling in natura ook?
Tjah.. als ik nu een tip van de sluier laat zien dan is het kwaad al geschiet..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uuuhm dat moet ik even overleggen...wat voor uhm natura achtigs was je van plan?
om 5 uur ben ik weg gegaan.. het is nu kwart over 7.. ik schat 2 uur.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoelang heb je er nou uit eindelijk over gedaan?
OMGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah.. als ik nu een tip van de sluier laat zien dan is het kwaad al geschiet..
U just have to trust me.. once you go gilamonyet, ull never want to leave your bed
Lekker dan.. shit zegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:14 schreef renedis het volgende:
[..]
om 5 uur ben ik weg gegaan.. het is nu kwart over 7.. ik schat 2 uur.
het is een rit van 44 km die normaal gesproken 35 min duurt
Laten we het er op houden dat ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMGof je bent arrogant of je blinkt van het zelfvertrouwen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik spreek uit ervaring
Good choice.. datum prikken dan maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]oke daar vertrouw ik dan maar op.
gho, zit er 1 te geilen op debbie zegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Good choice.. datum prikken dan maar?
Uuuhquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Good choice.. datum prikken dan maar?
Haha.. nee hoor dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:20 schreef renedis het volgende:
[..]
gho, zit er 1 te geilen op debbie zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |