ik haat laaste postquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
Om 16.30 vertrek ik hier van mijn werk (twentsewelle,wijk : roombeek) naar de bus halte , daar pak ik de bus van 16.42 , lijn 2 helmerhoek , 10 min verder kom ik op het station aan , daarna stopt de bus 5 a 8 min en 5 min daarna kom ik aan bij van heek plein waar de bijenkorf is, zo genoeg info
Doe datquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
dat neem ik dan maar op als compliment
ohh wist ik niet sorryquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef GilaMonyet het volgende:
Slome allochtoon..
Als je laatste bent in topic moet je een nieuwe maken!
[..]
Wuahhaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
oja mijn laaste post
[..]
ik haat laaste post
ik weet niet eens waar je dat kan zienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahha
Post danook niet na nummer 300+
Boven de foto knop staat een nummer dat is nummer van de post in topicquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar je dat kan zien
DOEEEEEEIquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:31 schreef Runx het volgende:
mensen het was mij weer een genoegen om hier aanwezig te mogen zijn
voor mensen die nog moeten werken , werkze
voor mensen die geen leven hebben of mij fan zijn , ik ben in de stad vanavond
take care , see u , love yu allbyebye
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in FOK!Silverquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Boven de foto knop staat een nummer dat is nummer van de post in topic
ook niet altijd even goedquote:
Dat ligt niet door de layoutquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef renedis het volgende:
[..]
ook niet altijd even goed
soms ligt de database hier op z'n gat volgens mij
Zoals altijdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
verdorie , Bier smaakt weer goed
weet je nietquote:
Zeker geen slechte deal!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
We hebben runx ingeruild voor Logician, niet eens zo'n slechte deal
Hey ik zag dat je gisteren 1e stond hier op !FOKquote:
ben je daar wel heel zeker van?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
We hebben runx ingeruild voor Logician, niet eens zo'n slechte deal
Daar heb ik heul veel last vanquote:
Ik ken het hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar heb ik heul veel last van
Dan wil ik meerdere dingen zeggen en dan combineer ik het maar.
Voor heel veel dingen heb je ook 2 woorden en dan flitsen ze alle 2 door mijn hoofd en wil ik ze dus alle 2 zeggen. Waardoor ik er dus perongeluk een combinatie uitgooi
Dat zou ook geen slechte deal zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zeker geen slechte deal!
Dan wordt ik zeker vervangen door Barra als ik weg ga
of je houdt gewoon het aantal posts in de gaten..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Of je stelt je profiel in op 1 pagina per post...zodra je in de buurt van pagina 300 komt moet je dus stoppen met posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |