Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:27 schreef Bob. het volgende:
Zo goed Jobs?
http://www.couchsurfing.com/quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:20 schreef wuutwuut het volgende:
eigelijk woon in al 4 jaar in groningen als couch surfer
Je bent een ietsiepietsie beetje in m'n gading gedaald.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef Bob. het volgende:
Oh verdorie van het geen Bracha familie zijn trouwens.
En donderdag popronde ja! Ik ga er wel heen, lijkt me leuk.
Wijze mensen hier.quote:RIJSWIJK - De Nederlandse gemeenten hebben voor zeker 59,5 miljoen euro weggezet bij noodlijdende IJslandse banken. Voor zover bekend hadden Den Haag, Amstelveen, Goes, Pijnacker-Nootdorp, Zundert, Alphen aan de Rijn, Naarden en Asten geld uitstaan bij het in de problemen geraakte Landsbanki.
ANP
Amstelveen spant de kroon met een bedrag van 15 miljoen euro. Bij Goes en Pijnacker gaat het om ongeveer 12 miljoen euro, bij Den Haag om 10 miljoen euro. Alphen aan de Rijn en Veere hadden 3 miljoen euro bij de bank gestald en Zundert 2,5 miljoen euro. Bij Naarden en het Brabantse Asten gaat het om 1 miljoen.
De gemeente Groningen had eerder dit jaar ook een flink bedrag weggezet bij de IJslandse bank, maar haalde dat geld bijtijds terug. Een medewerker van de afdeling financiën twijfelde aan de betrouwbaarheid van de bank.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die heeft een beetje een inteeltvoorhoofd...
Sita is een varken. Sophie Hillbrand is cute, Bracha (en Katja) leuk & Yolanthe is heul niet zo prachtig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik zou haar echt vreselijk doen
Aan de andere kant:
Jan Smit heeft hem er wel in gehangen![]()
![]()
Nou, prima, neem ik Sita wel of zo.
Goed bezig, Bob.!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef Bob. het volgende:
En weer in de UB.![]()
Ik kan zowaar kiezen uit computers, dit ben ik niet gewend.
Goedemorgen.
kek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Bob. het volgende:
Ach, even een ochtend blijven liggen is wel zo relaxed DaD, moet ook best kunnen.![]()
Er loopt hier net een Chinees met een petje met zo'n propellortje er op langs.
Klopt, maar dat heb ik met iedereen, de meeste mensen loop ik straal voorbij tenzij ze hard 'HOI!' roepen ofzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moest wel drie keer kijken voor je me herkende!.
Echt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:55 schreef Tangarine het volgende:
Ik zit ook alweer sinds een uur of 10 in de UB, kwam DaD tegen toen ik naar binnen liep
(Ennuh Bob., je kwam gister tegenover me zitten in de kantine, volgende keer wel even hoi zeggen he?)
Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt?![]()
Welke pauze, met of zonder bril?
Oh, zo lang je me geen Bob noemt vind ik het prima hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Eh, tussen 11 en 12 ergens, zonder bril, aan zo'n hoge tafel(ik dacht, ik zal maar geen hoi zeggen, anders moet je straks uitleggen aan die vriendin waar je me van kent en misschien heb je daar helemaal geen zin in
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |