Cola drink je maar met anderen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef JH87 het volgende:
Met cola dan toch wel he? Ik moet echt minder bier drinken want m'n lichaam takelt af.
Windowstoets + L, maar dan moet je wel ingelogd zijn onder een gebruikersnaam, geloof ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:31 schreef Bob. het volgende:
Ha Nosh, Groningen is goed he.
En UB helden, ik heb hulp nodig! Hoe zorg ik dat er niemand op mijn computer kan? Want ik ben wanhopig voor koffie, maar ik wil natuurlijk niet dat zo'n gemene computer dief mijn met bloed zweet en tranen veroverde pc inpikt. Dus eh.. hoe vergrendel ik dat ding? Dat moet kunnen toch?
Oké, bier dan. Zucht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Cola drink je maar met anderen.
En Nosh is een schatje natuurlijk.
Egwel. Maar de volgende keer doe ik 'm goed, want om vijf uur thuis zijn slaat natuurlijk nérgens op.quote:
Waarom ga je niet naar de markt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, trouwens! Weet iemand een goede viszaak hier in Groningen? Liefst wel enigszins in het centrum?
Ja, dat kan, maar die is er niet altijd, en ik vroeg het eigenlijk omdat ik in Zwolle een geweldige viszaak zag waar ze ook bijvoorbeeld zalmstamppot en tonijnwraps verkopen, dus toepassingen van vis. Ik verwacht dat op de markt niet zo snel...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar de markt?
Op de grote markt staat standaard een viskraam. Van het merk Tamhart, maar dat is voor de visconsument dan weer minder interessant.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar die is er niet altijd, en ik vroeg het eigenlijk omdat ik in Zwolle een geweldige viszaak zag waar ze ook bijvoorbeeld zalmstamppot en tonijnwraps verkopen, dus toepassingen van vis. Ik verwacht dat op de markt niet zo snel...
wat is het verband?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef JH87 het volgende:
Ik hou niet zo van vis.
Ik ga wel trouwen.
Katja is ook best kek.quote:
Oeh, kun je me niet aan Bracha voorstellen dan, als ze echt familie is? Dan zou ik eeuwig bij je in 't krijt staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:32 schreef Bob. het volgende:
Maar als ze van Doesburg heet dan kan ze familie van mij zijn, aan mijn moeders kant. Dat vind ik ook wel wat.
En mijn film maatje heeft me net gedumpt omdat ze haar hot-date niet op tijd kan verlaten.
Ja, was vorige week bij DWDD toen Bracha er ook was.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Katja is ook best kek.![]()
&; dit filmpje heb j ook toevallig op tv gezien even?
Geen idee, ik weet je achternaam niet eens meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |