Over Eendjes gesproken:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef 2cv het volgende:
TeePeeVee.
Ik heb een imperiaal voor op mijn BX gekocht. Is een heerlijk groot en stevig ding. Daar kan ik rustig de koets van een Eend op zetten en een king-size rioolbuis op leggen. En dan houd ik nog ruimte over
Ik weet je reactie nog toen ik aankondigde met Do2 te gaan samenwonen, na meer dan een jaar... Maar niettemin, gefeliciteerd! Hartstikke tof, ik hoop dat jullie het net zo leuk samen gaan hebben als wij!quote:
Reacties geven naar anderen kan Alexxxx ook wel, maar ja nu het over hem zelf gaat...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet je reactie nog toen ik aankondigde met Do2 te gaan samenwonen, na meer dan een jaar... Maar niettemin, gefeliciteerd! Hartstikke tof, ik hoop dat jullie het net zo leuk samen gaan hebben als wij!
Nietz zie je nooit 'volgens mij' lopen. Nietz zie je lopen of je ziet hem niet lopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:42 schreef teigan het volgende:
Middag!
volgens mij zag ik nietz net lopen bij winkelcentrumpje Selwerd..
dan was het hem gewoon.. En zo niet, dan toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nietz zie je nooit 'volgens mij' lopen. Nietz zie je lopen of je ziet hem niet lopen.
Ik ken anders een look a like, maar dat is een duitser dus die zal ze wel niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nietz zie je nooit 'volgens mij' lopen. Nietz zie je lopen of je ziet hem niet lopen.
Ze heeft deze zomer haar studie afgerond, dus hier werk zoeken ivm in Leidenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef Bob. het volgende:
En studeerde ze niet in Leiden? Hoe gaat ze dat doen dan?
Maar verder vind ik het wel tof voor je.
Kampioen hypocriet zijn he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet je reactie nog toen ik aankondigde met Do2 te gaan samenwonen, na meer dan een jaar... Maar niettemin, gefeliciteerd! Hartstikke tof, ik hoop dat jullie het net zo leuk samen gaan hebben als wij!
We zitten nu ook al 24/7 bij elkaar, dus het enige verschil is dat we haar spulletjes hier naar toe halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef RealZeus het volgende:
Tsja, het zal best goed kunnen gaan, maar persoonlijk zou het mij benauwen , om gelijk al op elkaars lip te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |