Cool congratsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef samjustme het volgende:
Ik ga van baan wisselen ga bij een van de grootste mediaconcerns ter wereld werken
Kutwijfquote:
Ik heb altijd condooms bij mequote:
Jawelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik neem ff aan dat jullie die tas niet continu bij hebben? Op stap en zo?
*mompelt iets over wijven*
*mompelt iets over jij mannelijk en barst in lachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik neem ff aan dat jullie die tas niet continu bij hebben? Op stap en zo?
*mompelt iets over wijven*
O ik weet dat ik niet mannelijk ben hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
*mompelt iets over jij mannelijk en barst in lachen*
Daar moest ik stiekem ook wel om lachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
*mompelt iets over jij mannelijk en barst in lachen*
Eensch. Same here.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Als ik uitga heb ik nooit een tas bij. Hooguit als ik bij iemand blijf slapen, maar dan gaat die tas of al daar, of in de gardarobe bij de club of kroeg. Tas in de kroeg is gruwelijk irritant
Niet iedereen kan anorexia slank zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik weet dat ik niet mannelijk ben hoorMaar ben verre van zo'n dikke bitch-nicht als jij
Back on-topic: Je gaat toch niet met zo'n tas de kroeg en club doorlopen?! Jeez. Dat vrouwen zo'n tas bij hebben omdat ze niks in hun rokje of strakke broek kunnen verbergen, oke. Maar een man?!
Jouw bitchness is duidelijk een gevolg van je onzekerheid. Niet meer dan een masker. Een erg doorzichtig wasmker ook nog 's trouwens. En eigenlijk..... niet eens echt bitchness, meer lame-ass irritantheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet iedereen kan anorexia slank zijnen geloof me darlin je zou mijn bitchness niet aankunnen,
Word je nog wel. Alleen in jouw geval gaat 't niet werkenquote:ben iniedergeval geen 30e die zo graag aan zijn jeugd vasthoudt
Uhhhh.. right!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet iedereen kan anorexia slank zijnen geloof me darlin je zou mijn bitchness niet aankunnen, ben iniedergeval geen 30e die zo graag aan zijn jeugd vasthoudt
en je weet van te voren bij wie je blijft slapenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Als ik uitga heb ik nooit een tas bij. Hooguit als ik bij iemand blijf slapen, maar dan gaat die tas of al daar, of in de gardarobe bij de club of kroeg. Tas in de kroeg is gruwelijk irritant
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..... En eigenlijk..... niet eens echt bitchness, meer lame-ass irritantheid.
Ik ga niet stappen met de intentie om bij iemand in bed te belandenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je weet van te voren bij wie je blijft slapen![]()
Ja ho eens, als we dat al bitchness gaan noemen. En dna ook nog eens bitchness die ik niet aan zou kunnen? Laat me niet lachen zeg! De enige bitchness die ;'t hier tentoonspreid is het continu roepen "pedo pedo" over TMM en mij beschuldigen van anorexia. Nou moet ik wel steeds kotsen als ie in dot topic post maar dat heeft weinig te maken met het niet willen binnenhouden van m'n eten.quote:
Ja. Gewoon netjes thuis meestal. Ik heb hem alleen mee als ik naar Amsterdam ga stappen of zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je weet van te voren bij wie je blijft slapen![]()
Maar waarom neem je die hele zooi mee dan?quote:En ja ik loop ook niet met die tas ddor een club er is een gaderobe en van die mensen die zorgen voor je persoonlijke bezittingen
Ang3l?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ho eens, als we dat al bitchness gaan noemen. En dna ook nog eens bitchness die ik niet aan zou kunnen? Laat me niet lachen zeg! De enige bitchness die ;'t hier tentoonspreid is het continu roepen "pedo pedo" over TMM en mij beschuldigen van anorexia. Nou moet ik wel steeds kotsen als ie in dot topic post maar dat heeft weinig te maken met het niet willen binnenhouden van m'n eten.
Weet ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l?
Let eens op de PI bij die post? Ik maakte Sam belachelijk, niet jou?
Afzeiken mag altijd...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikIk reageerde ook meer op Sam hoor
Truste!quote:
Nederlanders zien over het algemeen ouder uit dan allochtonen, is een feitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw bitchness is duidelijk een gevolg van je onzekerheid. Niet meer dan een masker. Een erg doorzichtig wasmker ook nog 's trouwens. En eigenlijk..... niet eens echt bitchness, meer lame-ass irritantheid.
[..]
Word je nog wel. Alleen in jouw geval gaat 't niet werken
Als ik uit ga is "huis" misschien niet valkbijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Gewoon netjes thuis meestal. Ik heb hem alleen mee als ik naar Amsterdam ga stappen of zo.
[..]
Maar waarom neem je die hele zooi mee dan?
En dit is een comeback in what way? Ben er maar blij meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nederlanders zien over het algemeen ouder uit dan allochtonen, is een feit
en of we go, en wie zei dat dit saai wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nederlanders zien over het algemeen ouder uit dan allochtonen, is een feit
Jammer genoeg de huppelende dertiger masker kan ik nog niet dragen laat ik aan jou over en misschien wordt het tijd Angeltje om volwassen te worden![]()
Ik dwing niemand me aan te spreken ik spreek mensen alleen aan als ze me boeien![]()
GB is al heel lang geen klein dikkertje meerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef Xiance het volgende:
gellarboy is toch dat kleine blonde dikkertje?
Nee het dikke waaiernichterige britneymasker, DAT willen we dragen zullen we zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef samjustme het volgende:
Jammer genoeg de huppelende dertiger masker kan ik nog niet dragen laat ik aan jou over
In denk dat ik meer volwassenheid in m'n dikke teen heb (o ik heb iets diksquote:en misschien wordt het tijd Angeltje om volwassen te worden![]()
Wie dwingt wie waar? Gaan we het tilburg incident weer aanwakkeren? je wete wel, wat eerst was "Ik zag jullie niet" waar je je achter probeerde te verschuilen? Ik heb je niet eens proberen aan te spreken.quote:Ik dwing niemand me aan te spreken ik spreek mensen alleen aan als ze me boeien![]()
Hij zag er idd wel een stuk stoerder uit in z'n fobo dan ik me herinner van foto's die DM ooit heeft geplaatst.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
GB is een bear met een kaal hoofdje.
Ik vind het gewoon een heeeeeeel erg lelijk ding dik of nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
GB is al heel lang geen klein dikkertje meer
e hoe kan ik dat begrijpenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Die bastardo Miguell heeft niet eens gezegd dat ie terug naar Portugal is verhuisd!Ik dacht dat ie alleen voor een paar maandjes terugging in de zomer!!! CAMRON!!!!!
Mwa, vind 't wel meevallen. Niet mijn type, maar geen heel erg lelijk ding. Vind ik dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een heeeeeeel erg lelijk ding dik of niet
Ik wel, ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard weglopen als zoiets op me af kwam, wat een smerig iets, ik zou nog eerder met TMM naar bed gaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, vind 't wel meevallen. Niet mijn type, maar geen heel erg lelijk ding. Vind ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |