Dat was makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Mja. Ik doe 't nooit., maar had ze gekregen van m'n collega's onder het mom van "Je bent nu 30. Begin er maar mee!" Het voelt vreemd, het tintelt, het is dik en pruttig en een crime om er af te halen. Maar..... eigenlijk voelt het nu wel lekker na afloopquote:
Jij bent dan ook homoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Xiance het volgende:
maskers zijn goed.. heb ik ook wel es!
Wanneer niet danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef Xiance het volgende:
nuno, dan geloof ik je wel op je woord
Hoe voelt het lekker dan? Dat je huid als herboren voelt ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik doe 't nooit., maar had ze gekregen van m'n collega's onder het mom van "Je bent nu 30. Begin er maar mee!" Het voelt vreemd, het tintelt, het is dik en pruttig en een crime om er af te halen. Maar..... eigenlijk voelt het nu wel lekker na afloop
Je hebt nog nooit de full treatment in een beauty salon gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik doe 't nooit., maar had ze gekregen van m'n collega's onder het mom van "Je bent nu 30. Begin er maar mee!" Het voelt vreemd, het tintelt, het is dik en pruttig en een crime om er af te halen. Maar..... eigenlijk voelt het nu wel lekker na afloop
Ja het voelt echt enorm strakgetrokken eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe voelt het lekker dan? Dat je huid als herboren voelt ofzo?
Als een facelift!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het voelt echt enorm strakgetrokken eigenlijkWazig gevoel!
En ik denk ook niet dat ik dat óóit ga doen. This is as far as I'll go denk ik. Ik ben niet zo van de verwennerij en potjes en creme'pjes en maskers en frutsels en gedoe. Gewoon, water, douchegel. Klaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit de full treatment in een beauty salon gedaan
quote:
Ik wens je veel plezierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schumacher zit hier om de hoek, maar die kan inpakken hoor!
Het is heerlijk relaxed en je ziet er en voelt heerlijk fris en goed na afloop. Maar ik ben dan ook echt eeen bicha wat dat betreft.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat ik dat óóit ga doen. This is as far as I'll go denk ik. Ik ben niet zo van de verwennerij en potjes en creme'pjes en maskers en frutsels en gedoe. Gewoon, water, douchegel. Klaar.
Mag ik me ook gewoon mezelf voelen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het voelt echt enorm strakgetrokken eigenlijkWazig gevoel!
Moeder en dochter samen naar de schoonheidssalonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is heerlijk relaxed en je ziet er en voelt heerlijk fris en goed na afloop. Maar ik ben dan ook echt eeen bicha wat dat betreft.ik ga af en toe met mijn moeder
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeder en dochter samen naar de schoonheidssalon
Je bent dus niet zo een kerel met een berg make-up op waar een gemiddelde meid jaloers op wordt, en loopt niet met handtasjes en dergelijke rond?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee moeder en ZOON, anders had R. me allang gedumpt, geloof me
Ik gebruik maar heel weinig make-up en ik heb gewoon een schouderbag voor alle rotzooi maar geen handtasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je bent dus niet zo een kerel met een berg make-up op waar een gemiddelde meid jaloers op wordt, en loopt niet met handtasjes en dergelijke rond?
Beetje make-up, schouder tas.. toevallig ook nog puma's?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik gebruik maar heel weinig make-up en ik heb gewoon een schouderbag voor alle rotzooi maar geen handtas
nee boots meestalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje make-up, schouder tas.. toevallig ook nog puma's?
My kinda guyquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
julie kenne gewoon helemaal doodvale en lekker HIW krijge
doe mij maar gewoon dat masker van Etos dat je uit een tube haalt en maar een paar minuten hoeft te blijven zitten en dat niet hard word, Dat is wel heerlijk om te doen als ik in bad ligquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
It buuuuuuuuuuuuuuuuuurns!!
Ik had van die dingen van m'n collega;s gekregen voor m'n 30e verjaardag en ja, die moeten toch ook een keer op. Dus ik denk: avond alleen thuis, smeren! .....
Dit is ZO niks voor mij die dingen
TINTEL TINTEL TINTEL!
Mag het er al af?!
quote:
mijn neefje is druk bezet, daarom moet peetoom nog een week wachten voordat hij neefje mee krijgt naar de biosquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Vlarp het volgende:
'morge
We stonden vandaag in zo'n beetje elke krant met de film!
maskers zijn wel goed, vooral met carnavalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Xiance het volgende:
maskers zijn goed.. heb ik ook wel es!
geen make-up, geen schoudertas, maar wel puma'squote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje make-up, schouder tas.. toevallig ook nog puma's?
Telt dit als schoudertas?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen make-up, geen schoudertas, maar wel puma's
is er dan nog redding voor mij mogelijk ?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt dit als schoudertas?
[ afbeelding ]
Zo ja, dan heb ik er eentje.
Vast welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, echt niet... dan zijn de lekkere kerels niet te herkennenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maskers zijn wel goed, vooral met carnaval
Geen schoudertasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sleutels, broekzak, foons, 1 links, 1 rechts broekzak, pda, linksof rechts, agenda kontzak, pennen, kontzak, bank, creditcards, briefjes met nummers, foto's, rekeningen, beurs, rest, verdeeld over de overide broekzakkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen schoudertas
Waar laat je je sleutels, 2 telefoons, een PDA en een agenda omdat je niet weet hoe die PDA werkt, meerdere pennen, je bank en credit cards, Ibuprofen en Alka zeltzer, briefjes met telefoon nummers, lipp gloss, foto's van de BF, rekeningen die betaald moeten worden en die nog kunnen wachten, neus en oog druppels, parfum en deo voor het geval je niet fris voelt, kauwgum en adem fris snoepjes etc etc etc
Jij hebt heel veel broekzakken, en bent altijd "blij" om iemand te zienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Sleutels, broekzak, foons, 1 links, 1 rechts broekzak, pda, linksof rechts, agenda kontzak, pennen, kontzak, bank, creditcards, briefjes met nummers, foto's, rekeningen, beurs, rest, verdeeld over de overide broekzakken
zo doe ik het altijdMijn broek heb ik aan, jas, tas etc vergeet ik
beginnen we te schelden ok "KUT WIJF" wij of ik zijn echte mannenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef wonderer het volgende:
Stel wijven
Sleutels, telefoon en portemonnee in mijn broek en ik heb geloof ik pijnstillers, paspoort en zakmes in mijn jas. En meer heeft een man niet nodig.
Ik heb ook niet vele meer bij hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef wonderer het volgende:
Stel wijven
Sleutels, telefoon en portemonnee in mijn broek en ik heb geloof ik pijnstillers, paspoort en zakmes in mijn jas. En meer heeft een man niet nodig.
Ik heb dan shag, en aansteker in me broekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef wonderer het volgende:
Stel wijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |