Je mening is prima, maar uitspraken als 'Jullie doen altijd dit, jullie zeggen altijd dat' zijn gewoon niet waar. Jouw mening wordt gevormd door enkele debiele uitspraken uit het Ajax topic en doet het voorkomen als een waarheid. Dat je daar dus op generaliseert, daar kan ik gewoon slecht tegen, en dat is dan ook wat ik schrijf. Niet dat jij je mening niet mag/kan geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening, en vervolgens word erop gereageert.
Dit heet een discussie en daar is een forum voor bedoeld. Waarom zou ik mijn mening niet mogen geven en jij wel?
Daar staat het toch altijd vol met Ajacieden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:55 schreef Jasza het volgende:
Ado kom je dit jaar ook weer je haat laten zien naast het uitvak bij Sparta?
here we go againquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Silenus het volgende:
Ja, we zijn allemaal wel uitgeluld ongeveer.
Conclusie is dus: Ajax is de koning onder de voetbalclubs en de rest is gewoon jaloers en calimero.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Silenus het volgende:
Conclusie is dus: Ajax is de koning onder de voetbalclubs en de rest is gewoon jaloers en calimero.
Yep als Ajax verliest dan ligt het aan de scheidsquote:Mystic_HBC 19-10-2008 @ 16:39 pm fotoboek no homepage edit quote
userIcon
Goede scheids bij Ajax, eindelijk iemand die niet partijdig is.
Feyenoord
Psv
Yep het ligt idd aan de scheids dat Ajax 9e staat.quote:bekkers1976 19-10-2008 @ 17:39 pm fotoboek no homepage edit quote
userIcon
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 @ 16:55 schreef DarkWimDuck het volgende:
[..]
Hiermee insinueer jij dus dat de slechte resultaten van de afgelopen duels allemaal aan de scheidsrechter lagen? Triest geval...
Fout, ik insinueer niets, ik zeg dat Ajax herhaaldelijk is genaaid en staat daardoor een positie of 7 te laag...
Yep ajax is al het hele seizoen zoooo goed bezig dat ze 9e staan, maar ja, ze hebben er weer één gewonnen, en voor de Ajax kinderen zijn ze alweer kampioen.quote:dieselnoi 19-10-2008 @ 18:17 pm fotoboek no homepage edit quote
Geloof mij maar Ajax gaat dik kampioen worden. Als enige van de top3 wisten ze te winnen dit weekend.
En als alle spelers terug zijn van blessures heeft Ajax gewoon een te goed team met een van de beste aanval van de wereld.
- Vitesse - Degradatiezonequote:bekkers1976 19-10-2008 @ 20:04 pm fotoboek no homepage edit quote
userIcon
Poeh poeh, Ajax staat maar liefst 5 punten achter op Koploper NAC
Met dien verstande dat Ajax de volgende tegenstanders al gehad heeft:
- Vitesse
- Groningen
- Heerenveen
- Roda
- Feyenoord
Ik denk dat over 4 competitie ronde de lijst er iets anders uitziet!!
Agree.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:53 schreef Silenus het volgende:
Goeie opmerking.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef VatosLoco het volgende:
Als het aan mij ligt mogen ze die hele ballenclub opheffen, bah wat kots ik op die club inclusief supporters
Zonder Ajax zou feyenoord al lang bij de zondagamateurs spelen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef VatosLoco het volgende:
Als het aan mij ligt mogen ze die hele ballenclub opheffen, bah wat kots ik op die club inclusief supporters
Die bekkers had wel gelijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
- Vitesse - Degradatiezone
- Groningen - Subtop
- Heerenveen - Subtop
- Roda - Degradatiezone
- Feyenoord - Degradatiezone
Nou nou, dit Ajax pakt wel al 10 punten tegen deze toppers, hij vergeet tevens Willem II de degradatiekandidaat van vorig seizoen, waar Ajax toch wel even van verloor met 2-1, maar ach nee dat ligt aan de scheids.
Ja nu staan jullie bovenaanquote:
Het is toch ook schattig, dat volwassen mannen helemaal opgefokt raken als ze ook maar het woord 'Ajax' horen?quote:Op maandag 17 november 2008 18:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dit is weer een kansloos topic door Ajax-supporters om de 'haat' te verheerlijken en te cultiveren. Want gehaat worden is stoer.
Och, van Ajax-zijde komt nu weer het fantastische cliché 'nobody likes us, we don't care' naar boven en van de andere zijde komen weer nikszeggende argumenten. Zitten overigens ook goede argumenten tussen. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.quote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het is toch ook schattig, dat volwassen mannen helemaal opgefokt raken als ze ook maar het woord 'Ajax' horen?![]()
Misschien is sneu nog een betere benaming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |