abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63354542
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef Silenus het volgende:
Ik snap het allemaal wel hoor. Je hebt gewoon heel veel mensen op je werk, studie, omgeving die nooit naar Ajax gaan maar jou als FC Groningen-supporter (ik noem even een club) het wel even gaan 'inpeperen' als Groningen heeft verloren en Ajax heeft gewonnen. Wat tot voor kort toch regelmatig voorkwam.

Ik heb er zelf nooit mee te maken, omdat ik nooit supporters in levenden lijve tegenkom die vaker hun voetbalclub bezoeken dan ik Ajax. Sterker nog, in mijn omgeving heb ik iets meer Feyenoordfans die minder vaak per jaar in de Kuip komen dan ik. (0 om één keer, gemiddeld)
Ik ken het gevoel. Smsjes die je krijgt van zo'n eppo met 'Hahaha, helemaal niets in Amsterdamm!'. Normaal zou je dat nog enigszins kunnen trekken van iemand die zelf ook elke 2 weken in de Kuip is te vinden, maar NIET van zo'n blije mongool die bij de zoveelste nederlaag van Feyenoord 'eigenlijk niet meer zo veel om voetbal geeft....het interesseert me niet zoveel meer'.

En die gasten heb je bij elke club zitten, en nog wel iets meer bij de topclubs en ik denk het allermeest bij Ajax.
En natuurlijk die hele rits aan BN'ers die zogenaamd voor Ajax zijn 'om erbij te horen' en dat dan in goede tijden uitgebreid op tv gaat zitten verkondigen. Flikker toch gewoon een end op. Die paar echte Ajacieden onder de BN'ers kent iedereen toch wel (Freek de Jonge, Peter R. de Vries, Robert ten Brink, Ivo Niehe, Jack Spijkerman, gewoon de mensen die elke thuiswedstrijd in de Arena zitten) maar niet die Winston Gerschtanovic achtige types die dan even op uitnodiging komen blaten en zichzelf laten zien.
(Ik dwaal een beetje af, maar hier heb ik dus gewoon een hekel aan;))

Ik voel me overigens ook nooit aangesproken als ik woorden hoor als 'Ajaxpubliek' en 'alle Ajacieden zijn successupporters'. Denk dat ik met bijna iedereen hier op FOK, ook alle fanatieke andere supporters, prima een biertje kan drinken voor elke wedstrijd, zonder dat ze mij in elkaar gaan beuken omdat ze me zo'n arrogante blaaskaak vinden.

En wat dacht je van die 12 jarige breezers die op hyves lid worden van de ajax hyves die ondertussen meer dan 100.000 leden heeft en de afcahooligans hyve
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_63354740
Wat ook zo fucking kansloos is, was een keer op een donderdag avond in de kroeg uefacup voetbal aan het kijken waar ook wat feyenoorders waren. Eerst verliest feyenoord en vervolgens komt ajax op 0-2 bij fc borac. Bij de 1-2 gaan die feyenoorders helemaal uit hun dak en juichen alsof ze de CL hebben gewonnen. ik lach er wat om, maar een andere stamgast (ajacied) wordt boos en een nieuwe ruzie is onstaan

samengevat:

Feyenoorders met een grotere ajax haat dan feyenoordliefde
pi_63355234
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ik haat Ajax ook
*bookmark*

Als FC Den Haag fan is les 1 dat ajakkus fout is. Nergens wordt die BV uit ijdorp zo gehaat als in de hofstad. Dus tja, da's logisch he?
Daarnaast is het taaltje daar ook echt tranentrekkend triest, ik hoor nog liever een Hilbilly de Engelse taal verkrachten.
Het maakt me ook geen zak uit wie de tegenstander is, of wie of wat afhankelijk is van een positief resultaat van die neuzen, liefst zie ik ze gewoon alles verliezen.

Beetje hetzelfde als met Hellas Verona in Italie eigenlijk
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_63359244
In utrecht en rotterdam vinden ze ons anders ook niet zo lief. Maak er anders een wedstrijd van, welke club ons het meeste haat.
pi_63359574
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:18 schreef DIGGER het volgende:

[..]

*bookmark*

Als FC Den Haag fan is les 1 dat ajakkus fout is. Nergens wordt die BV uit ijdorp zo gehaat als in de hofstad. Dus tja, da's logisch he?
Daarnaast is het taaltje daar ook echt tranentrekkend triest, ik hoor nog liever een Hilbilly de Engelse taal verkrachten.
Het maakt me ook geen zak uit wie de tegenstander is, of wie of wat afhankelijk is van een positief resultaat van die neuzen, liefst zie ik ze gewoon alles verliezen.

Ajakkus, ijdorp, neuzen....niveautje hoor voor een volwassen persoon op deze aardkloot. Ongekend
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_63359620
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Ajakkus, ijdorp, neuzen....niveautje hoor voor een volwassen persoon op deze aardkloot. Ongekend
En dan klagen over het taaltje inderdaad.
Ach, we weten wie het zegt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63359872
quote:

Daarnaast is het taaltje daar ook echt tranentrekkend triest
Wat kunnen mensen eraan doen welk accent ze hebben . Wat een flauwekul argument.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63360224
quote:
Ook dit is tekenend. De haat richting Ajax en Amsterdam is bij de meesten groter dan de liefde voor de eigen club.
  woensdag 19 november 2008 @ 22:50:29 #159
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63360510
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ook dit is tekenend. De haat richting Ajax en Amsterdam is bij de meesten groter dan de liefde voor de eigen club.
Waar zegt hij dan dat hij liever Ajax ziet verliezen dan zijn eigen club winnen?

edit: owh wacht.. je hebt toch wel een beetje gelijk.
pi_63360592
quote:
Nu breekt m'n klomp. Dat platt Haagse accent is pas echt om te janken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63366442
Volgens mij is de enige club die geen hekel aan Ajax heeft Heracles.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_63366722
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik dacht dat Vitesse ook wel mee viel.
pi_63367022
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:32 schreef RayMania het volgende:
Wat kunnen mensen eraan doen welk accent ze hebben .
Logopedie?
pi_63367211
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Logopedie?
En dan? . Omdat anderen er 'last' van hebben?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63367270
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:02 schreef RayMania het volgende:
En dan? . Omdat anderen er 'last' van hebben?
Nee dat zeg ik niet. Jij zegt dat mensen er niks aan kunnen doen. Dat is onzin natuurlijk. Het is aangeleerd, dus kun je het ook weer afleren.
pi_63367288
Ik krijg ook altijd een westers accent op vakantie, na twee weekjes
pi_63367515
quote:
Volendam, Telstar en Haarlem ook niet
- verwijderd door admin -
pi_63367582
Omniworld valt ook wel mee.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63367656
quote:
Ajax en Twente ging vroeger wel redelijk.

Maar met de jaren veranderen dingen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 20 november 2008 @ 10:22:43 #170
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_63367687
quote:
Was, denk ik
Ik heb trouwens persoonlijk geen problemen met Ajax, alleen als ze weer eens lafjes gewonnen hebben van ons ben ik er een weekje klaar mee , maar dat heb ik met elke andere club ook. Toch geeft het wel iets extra's om van Ajax te winnen, maar dat komt ook vooral door de media. Je weet dat als je van Ajax wint, dat je dan als kleine club een week lang wordt vereerd.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_63367951
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ajax en Twente ging vroeger wel redelijk.

Maar met de jaren veranderen dingen.
Staat me iets bij dat ze qua Hooliganisme ooit dingen samen hebben gedaan (tegen feyenoord?). Maar dat durf ik absoluut niet met zekerheid te zeggen. Anyone?
pi_63368041
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Staat me iets bij dat ze qua Hooliganisme ooit dingen samen hebben gedaan (tegen feyenoord?). Maar dat durf ik absoluut niet met zekerheid te zeggen. Anyone?
Nou er was een jongen uit Enschede lid van de f-side in de jaren 80 en begin 90 en die kon ook mensen van twente en zo ging dat balletje rollen.

Qua hooligan ongein heb ik 1 keer meegemaakt dat gasten van twente meegingen naar groningen met ons om te knokken, maar dat was een handjevol doorgehaalde leipo's

't was meer de gedeelde haat richting feyenoord na dat verhaal met die jongen van Twente (Erik Lasscher ofzo?), al is dat een paar jaar voor mijn voetbaltijd geweest.

Maar goed, denk dat de verhoudingen afhangen van wie je het vraagt

Persoonlijk mocht ik bepaalde groepen wel waar ik dat destijds beter niet van kon zeggen zeg maar
pi_63368082
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:36 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nou er was een jongen uit Enschede lid van de f-side in de jaren 80 en begin 90 en die kon ook mensen van twente en zo ging dat balletje rollen.

Qua hooligan ongein heb ik 1 keer meegemaakt dat gasten van twente meegingen naar groningen, maar dat was een handjevol.

't was meer de gedeelde haat richting feyenoord na dat verhaal met die jongen van Twente (Erik Lasscher ofzo?), al is dat een paar jaar voor mijn voetbaltijd geweest.
Erik Lassche is idd vermoord door een Feyenoorder. Zou me inderdaad niets verbazen dat het daar iets mee te maken heeft.
pi_63368184
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:38 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Erik Lassche is idd vermoord door een Feyenoorder. Zou me inderdaad niets verbazen dat het daar iets mee te maken heeft.
Denk het wel ja.

Maar goed, over het algemeen spelen er andere sentimenten een rol natuurlijk (gelukkig maar). Persoonlijk genoot ik er altijd van om echt intens gehaat te worden. Voor er bij feyenoord zo'n loopbuis was en je over het plein moest was ook altijd mooi man, al die kakkerlakken op die trappen en overal ingeklommen om je maar uit te schelden en waar mogelijk wat naar je hoofd te smijten.

En andersom zelfde verhaal. Heerlijk toch?
pi_63368219
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:42 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Denk het wel ja.

Maar goed, over het algemeen spelen er andere sentimenten een rol natuurlijk (gelukkig maar). Persoonlijk genoot ik er altijd van om echt intens gehaat te worden. Voor er bij feyenoord zo'n loopbuis was en je over het plein moest was ook altijd mooi man, al die kakkerlakken op die trappen en overal ingeklommen om je maar uit te schelden en waar mogelijk wat naar je hoofd te smijten.

En andersom zelfde verhaal. Heerlijk toch?
Het heeft inderdaad zijn charme
Ik vraag me sowieso wel af welke Nederlandse clubs, hooligangroepen samen hebben gewerkt.
pi_63368260
Volgens mij is het "samenwerkingsverband" tussen ajax en twente tot een nulpunt gekomen toen een groepje ajaxsupporters een familievak van twente bestormde wat jaren geleden
pi_63368285
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:43 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Het heeft inderdaad zijn charme
Ik vraag me sowieso wel af welke Nederlandse clubs, hooligangroepen samen hebben gewerkt.
voor zover ik weet geen. Ja, Euro 88 in duitsland en WK 90 in Italie. En de 10 daagse veldtocht 1830 ofzo
pi_63368300
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij is het "samenwerkingsverband" tussen ajax en twente tot een nulpunt gekomen toen een groepje ajaxsupporters een familievak van twente bestormde wat jaren geleden
Gast, dat was geen familievak en er is ook geen vak bestormd. Wat minder de Telegraaf lezen afcajos
pi_63368336
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Gast, dat was geen familievak en er is ook geen vak bestormd. Wat minder de Telegraaf lezen afcajos
Whehe mijn excuses, ik was er niett bij ofzo. Dit had ik een tijd geleden eens ergens gelezen waarschijnlijk de telegraaf ja
pi_63368402
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:47 schreef afcajos het volgende:

[..]

Whehe mijn excuses, ik was er niett bij ofzo. Dit had ik een tijd geleden eens ergens gelezen waarschijnlijk de telegraaf ja
Volgens de telegraaf ooggetuigen ging men met fietskettingen de gezinstribune op

In realiteit werd er geknokt in de gracht onder het vak omdat er steeds bekers hete koffie het Ajax vak invlogen en het hek niet zo goed vast bleek te zitten. Niet veel schokkends want iedereen die daar beneden stond stond er echt maar met 1 reden
pi_63368412
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:47 schreef afcajos het volgende:

[..]

Er staat me toch wel iets van bij dat dat het Familievak was. Ik ga dit even uitzoeken
Weet iemand het jaar dat dat gebeurde? Was iig in het Arke Stadion
pi_63368442
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Er staat me toch wel iets van bij dat dat het Familievak was. Ik ga dit even uitzoeken
Weet iemand het jaar dat dat gebeurde? Was iig in het Arke Stadion
2001 ofzo?

Al was het een familievak... het vechten gebeurde beneden en der stond geen familie tussen.

Er zijn trouwens wel filmpjes van dit incidentje, maar vraag me niet waar.
pi_63368525
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

2001 ofzo?

Al was het een familievak... het vechten gebeurde beneden en der stond geen familie tussen.
Heb het ff opgezocht in inderdaad 2001. Ach ja de media dramatiseert altijd alles natuurlijk. Het is veel interessanter om te schrijven dat ajacieden een onschuldig vak binnenvallen, terwijl er gewoon door wat hooligans gevochten werd

edit:

hier dus
http://club.cdfreaks.com/(...)vak-fc-twente-35168/
pi_63368612

dit akkefietje dus, was idd in 2001
pi_63368658
Ah, zou kunnen, maar kan me voorstellen dat de familievakken zich niet veilig voelden, de gevechten gebeurden daar wel onder, tevens hoor ik van meerdere Vak-P ers (niet hooligans) dat dat de enige keer is dat ze naar beneden zijn gegaan om te knokken, onder het mom van "dit gebeurd niet in ons stadion)
  donderdag 20 november 2008 @ 10:59:05 #186
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_63368660
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:36 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Volgens mij komt ie (M.L.) uit Hengelo en gaat ie nog steeds naar ajax
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_63369280
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

M ja

Hengelo, Enschede... ik kom uit Amsterdam, weet ik veel

Ik ga zelf al een jaar of 4 niet meer (enkele uitzonderingen daargelaten), maar zag hem toen idd wel met enige regelmaat rondlopen.
pi_63371056
quote:

[..]

*bookmark*

hmm... 'I guess thats not THE sharpest tool in the box'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_63382607
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Komt toch echt uit Enschede. En inderdaad, hij gaat nog steeds naar Ajax.
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:29:18 #190
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_63399470
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Komt toch echt uit Enschede. En inderdaad, hij gaat nog steeds naar Ajax.
Ook goed, hij heeft in ieder geval heel lang in Hengelo gewoond, dat weet ik 100% zeker
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_63400401
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Volgens de telegraaf ooggetuigen ging men met fietskettingen de gezinstribune op

In realiteit werd er geknokt in de gracht onder het vak omdat er steeds bekers hete koffie het Ajax vak invlogen en het hek niet zo goed vast bleek te zitten. Niet veel schokkends want iedereen die daar beneden stond stond er echt maar met 1 reden
De vakken naast het uitvak zijn toch echt familievakken, al heb je d'r zo af en toe een paar van die halven tussen staan. Toen dat hek losgebroken werd zaten er nog steeds vooral de gezinnetjes in dat vak. Die mensen hebben niet voor niks allemaal het geld voor hun kaartje later weer teruggekregen. Het klopt wel dat vak-P zo gauw dat hek open was leegstroomde en de grachten daar binnenstormde. Op dat moment waren de meeste gezinnen al naar buiten gevlucht overigens.

Het seizoen dat Boschker vertrok was er trouwens een wraakactie. Vanuit Vak-P klommen tijdens de laatste minuten van de wedstrijd een aantal supporters het veld op, onder het mom van Boschker bedanken. Die groep werd steeds groter, en hoewel een deel ook echt kwam om Boschker nog even een hand te geven, probeerde een ander deel via het veld naar het uitvak te komen. De ME stond alleen aardig snel op het veld om de supporters uit elkaar te houden.

Ik geloof dat er daarna nog een keer wat gebeurd is bij het familievak, maar dat weet ik niet helemaal zeker, daar was ik iig niet bij.

De haat tegen Feyenoord was voor zover ik begreep niet echt om de moord op Erik Lassche, maar vooral om de daaropvolgende reacties vanuit het Feyenoordkamp. Die in principe gewoon een moordenaar verheerlijkten. Het was ook geen kwestie van hooligan tegen hooligan op dat moment(voor zover ik weet had Lassche daar ook niks mee te maken), maar gewoon twee supporters van verschillende clubs die in Enschede uitgingen.
pi_63402417
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef Solstice het volgende:

[..]

De vakken naast het uitvak zijn toch echt familievakken, al heb je d'r zo af en toe een paar van die halven tussen staan. Toen dat hek losgebroken werd zaten er nog steeds vooral de gezinnetjes in dat vak. Die mensen hebben niet voor niks allemaal het geld voor hun kaartje later weer teruggekregen. Het klopt wel dat vak-P zo gauw dat hek open was leegstroomde en de grachten daar binnenstormde. Op dat moment waren de meeste gezinnen al naar buiten gevlucht overigens.

Het seizoen dat Boschker vertrok was er trouwens een wraakactie. Vanuit Vak-P klommen tijdens de laatste minuten van de wedstrijd een aantal supporters het veld op, onder het mom van Boschker bedanken. Die groep werd steeds groter, en hoewel een deel ook echt kwam om Boschker nog even een hand te geven, probeerde een ander deel via het veld naar het uitvak te komen. De ME stond alleen aardig snel op het veld om de supporters uit elkaar te houden.

Ik geloof dat er daarna nog een keer wat gebeurd is bij het familievak, maar dat weet ik niet helemaal zeker, daar was ik iig niet bij.

De haat tegen Feyenoord was voor zover ik begreep niet echt om de moord op Erik Lassche, maar vooral om de daaropvolgende reacties vanuit het Feyenoordkamp. Die in principe gewoon een moordenaar verheerlijkten. Het was ook geen kwestie van hooligan tegen hooligan op dat moment(voor zover ik weet had Lassche daar ook niks mee te maken), maar gewoon twee supporters van verschillende clubs die in Enschede uitgingen.
Verduidelijkt vanuit het Twente-Kamp, bedankt Solstice, ik loop er nog niet lang genoeg
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:45:32 #193
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_63403371
Ik als Feyenoord-supporter koester geen haat tegen Ojoks maar ik heb er gewoon niks mee.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_64054314
Een stukje van Bölöni, coach van Standard Luik, over de supporters in België:
quote:
Het enige excuus dat de op stoom komende Bölöni kon bedenken is het 'algemene klimaat' in het Belgische voetbal. 'In jullie land wordt de agressie gecultiveerd. En omdat Wesley Sonck geen grote meneer is, wordt hij daar in meegesleurd. Hij weet dat hij een held is als hij iemands been breekt.'

'De sleutel ligt bij de Belgische clubs. Zij moeten hun supporters beter opvoeden. Ik was verrast door de haat waarmee de Brugse fans ons zondag onthaalden. Niet de twee heren naast mij toen ik in de tribune ging zitten. Maar wel de meeste anderen. Hier in België supporteren de supporters niet voor hun ploeg, maar tegen de tegenstander.'

VI.nl
Daar is blijkbaar hetzelfde aan de hand.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:02:07 #195
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64054982
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zolang we meer titels hebben dan de rest, blijven we zo arrogant als de pest.
pi_64069449
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een stukje van Bölöni, coach van Standard Luik, over de supporters in België:
[..]

Daar is blijkbaar hetzelfde aan de hand.
Alsof elke supporter in Nederland zich meer bezighoudt met de rivaal dan zijn eigen club?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64070121
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Alsof elke supporter in Nederland zich meer bezighoudt met de rivaal dan zijn eigen club?
Aan de liedjes in de stadions te horen zou je dat wel denk ja
pi_64070424
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Mwoa, mwoa, mwoa. Ben ik het niet helemaal mee eens. Bij Ajax - NAC hoorde ik overdreven vaak het alom bekende, weinig originele "het zijn de homo's uit Breda", maar buiten die wedstrijd vind ik het allemaal wel meevallen. Haat is er sowieso heel weinig.
  woensdag 17 december 2008 @ 09:03:26 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64079301
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet echt?
Vind het vaak wel lachen om de supporters/ spelers van de tegenstander proberen over de zeik heen te helpen
Vaak kon je zo je cluppie ook nog helpen, bij Stijn Vreeven bijvoorbeeld. Daar wist je van als je die 2/3x massaal aanpakt dat'ie over de zeik ging en een gevaar voor zichzelf was (kaarten pakken)
  woensdag 17 december 2008 @ 09:07:44 #200
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64079357
Heb geen haat jegens Ajax maar wel tegen de meerderheid van de supporters in het stadion. Sfeerloze stoeltjeszitters..

*genoeg geklaag weer*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')