Dit betekent toch juist dat Feyenoord de meeste succes-supporters heeft? Want alleen dat derde deel van Rotterdam dat in Zuid of dichtst bij Zuid is geboren hoort voor Feyenoord te zijn. De andere tweederde hoort voor Excelsior of Sparta te zijn en is dus een successupporter. En dan niet beginnen over een slecht seizoen nu, want op basis van het verleden is Feyenoord natuurlijk nog steeds een topclub.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef marrekie33 het volgende:
[..]
Aan de laatste zin van Droopie wil ik nog wel toevoegen dat wanneer Feyenoord weinig tot geen successen geboekt zou hebben in het verleden de verhouding onder Rotterdammers tussen Feyenoord Sparta en Excelsior mogelijk wat gelijker verdeeld zou zijn. Nu heeft Feyenoord uiteraard de meeste Rotterdamse supporters, gevolgd door Sparta en op de derde plek Excelsior.
Dus jij gaat ook alleen als er een kans is dat Feyenoord succes boektquote:Op zondag 19 juni 2011 09:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben niet eens geweest die wedstrijd. Totaal geen zin meer in.
Een successupporter, ja. Ga dan ook voor mijn lol al 12 jaar naar Feyenoord.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook alleen als er een kans is dat Feyenoord succes boektHoe werd je hier dan genoemd?
Ja daar gaan ze bij Feyenoord altijd trots op, dat ze maar blijven komen ondanks dat het slecht gaat, ik weet niet of je er trots op moet zijn te behoren bij dom klapvee dat altijd wel komt wat voor zooitje je club er ook van maakt, de directie is het al zo gewend dat ze zich om jullie niet meer druk maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:47 schreef marrekie33 het volgende:
[..]
Samen met heel wat andere trouwe Feyenoord-supporters, want ondanks het afgelopen rampseizoen zat De Kuip toch elke thuiswedstrijd weer vol.
Dat zie ik bij Ajax niet snel gebeuren mocht die club ooit zo'n slecht seizoen draaien. (wat helaas nooit zal gebeuren vrees ik) In zo'n seizoen zouden er schat ik hooguit nog maar 15.000 toeschouwers in de Arena zitten.
Als je het een beetje volgt weet je dat de Feyenoord-supporters het ook niet accepteren, zie bijv. Jorien en ook nu is het vertrouwen opgezegd.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja daar gaan ze bij Feyenoord altijd trots op, dat ze maar blijven komen ondanks dat het slecht gaat, ik weet niet of je er trots op moet zijn te behoren bij dom klapvee dat altijd wel komt wat voor zooitje je club er ook van maakt, de directie is het al zo gewend dat ze zich om jullie niet meer druk maken.
Bij Ajax worden wanprestaties van die mate gelukkig niet geaccepteerd
Werd tijdquote:Op zondag 19 juni 2011 10:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je het een beetje volgt weet je dat de Feyenoord-supporters het ook niet accepteren, zie bijv. Jorien en ook nu is het vertrouwen opgezegd.
Jep, maar ze hebben gewacht om eerst bewijzen van het wanbeleid te hebben, die hebben ze nu en die worden nu langzaamaan naar buiten gebracht. En morgen is er een speciale avond voor supporters waar nog meer bekend zal worden over het falen van de huidige beleidsbepalers.quote:
Jezus.. Ze worden een keertje kampioen zeg en hebben dankzij Johan Cruyff eindelijk de weg omhoog gevonden, althans dat denk ik. Na al die jaren aanmodderen.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja daar gaan ze bij Feyenoord altijd trots op, dat ze maar blijven komen ondanks dat het slecht gaat, ik weet niet of je er trots op moet zijn te behoren bij dom klapvee dat altijd wel komt wat voor zooitje je club er ook van maakt, de directie is het al zo gewend dat ze zich om jullie niet meer druk maken.
Slaap verder, ukkelquote:Op zondag 19 juni 2011 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Ajax in het rechterrijtje heeft gestaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jezus.. Ze worden een keertje kampioen zeg en hebben dankzij Johan Cruyff eindelijk de weg omhoog gevonden, althans dat denk ik. Na al die jaren aanmodderen.
Jullie halve clubcultuur is vakkundig om zeep geholpen door het bestuur.
2 Tips:quote:Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik slaap wel verder en klap jij maar verder
Jij vind het een complot?quote:Op zondag 19 juni 2011 08:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, had je anders verwacht dan? Met die bekerfinale is zo gedraaid en gekut dat ajax hem wel moest winnen. Die was van tevoren al de nek omgedraaid.
Als jij nou eens bij jezelf begint............quote:Op zondag 19 juni 2011 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
2 Tips:
Niet oordelen over mensen die je niet kent.
Niet zoveel poep het internet op slingeren.
Mwah, eerder een rare gang van zaken. De hele bekerfinale 2010 sloeg nergens op.quote:
Het slechtste seizoen was '99, toen werden ze 6de. Dat was al ongekend!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Ajax in het rechterrijtje heeft gestaan.
Ik zeg niet dat er bij Ajax geen wanbeleid was en het is nog maar afwachten hoe dat gaat zijn met Cruyff.
Maar het is ook niet helemaal waar van de Feyenoord-supporters. Ja ze blijven redelijk trouw hun seizoenkaart kopen. Maar daar buiten komen ze ook alleen als het goed gaat. Beker, Europa Cup, play offs, zijn echt niet elke x uitverkocht. Weet nog dat ik paar jaar terug bij play off wedstrijd tegen Groningen was. Belangrijk om Europees voetbal af te dwingen en ook het (mogelijke) afscheid van Pierre van Hooijdonk, de man die ze het laatste succes heeft geschonken. Kwamen 18.000 mensen op af.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je geeft wel elke keer van die lekkere voorbeelden.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:55 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar het is ook niet helemaal waar van de Feyenoord-supporters. Ja ze blijven redelijk trouw hun seizoenkaart kopen. Maar daar buiten komen ze ook alleen als het goed gaat. Beker, Europa Cup, play offs, zijn echt niet elke x uitverkocht. Weet nog dat ik paar jaar terug bij play off wedstrijd tegen Groningen was. Belangrijk om Europees voetbal af te dwingen en ook het (mogelijke) afscheid van Pierre van Hooijdonk, de man die ze het laatste succes heeft geschonken. Kwamen 18.000 mensen op af.
Bij Ajax geven mensen ook steeds van die lekkere voorbeelden...quote:Op zondag 19 juni 2011 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je geeft wel elke keer van die lekkere voorbeelden.
Bekerfinale heb ik niet genoemd als voorbeeld, daar kwam je zelf meequote:Op zondag 19 juni 2011 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je geeft wel elke keer van die lekkere voorbeelden.
Eerst een bekerfinale, wat eigenlijk geen finale was en vervolgens nog eens een play-off wedstrijd die nergens meer om ging. Play-offs werden ook geboycot door veel mensen. Was, ik meen, het eerste jaar van de play-offs? En Van Hooijdonk was iedereen zat.
Dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Zelfs Ritmo is een hoogbegaafde tov marrekie.
Nee, ik doel niet op de de toeschouwers die daadwerkelijk naar de Arena gingen na '95. Ik doel op de enorme toename van met name van de provinciale jeugd, die na het winnen van de Champions League opeens claimden ''fan van Ajax'' te zijn, terwijl de meesten van hen waarschijnlijk zelden of nooit in A'dam zijn geweest. Laat staan in de Meer of de Arena.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
En dan doel je zeker op het toeschouwersaantal. Zou dat toevallig te maken kunnen hebben met de verhuizing naar de Arena? En sowieso het lage aantal toeschouwers in die periode in de gehele Eredivisie.
Feyenoord had overigens eind jaren 80 nog geen 10.000 toeschouwers, stelletje successupporters!
AJax heeft ook veel succes gehad sinds 2003...toch is de average attendance elk jaar omhoog gegaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:59 schreef marrekie33 het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op de de toeschouwers die daadwerkelijk naar de Arena gingen na '95. Ik doel op de enorme toename van met name van de provinciale jeugd, die na het winnen van de Champions League opeens claimden ''fan van Ajax'' te zijn, terwijl de meesten van hen waarschijnlijk zelden of nooit in A'dam zijn geweest. Laat staan in de Meer of de Arena.
Nee, de ruim 30.000 die er volgens jou sindsdien zijn bijgekomen zijn verwend met overweldigende successen van Feyenoord! Met als dieptepunt het afgelopen seizoen, waarin Feyenoord continu rond de twaalfde tot veertiende plaats bungelde. Maar in dat afgelopen seizoen bij de thuiswedstrijden praktisch altijd wel een volle Kuip. Geen succes, maar trouwe supporters dus. Ook in slechte tijden.
Maar heel veel mensen zullen toen kinderen zijn geweest die toen Kluivert en Rijkaard wilden zijn op het pleintje.. Dan moet papa een keertje mee, of de voetbalclub gaat naar een wedstrijd met de kids. Die kinderen zijn nu 18 jaar en gaan zelfstandig naar de club.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:59 schreef marrekie33 het volgende:
[..]
Nee, ik doel niet op de de toeschouwers die daadwerkelijk naar de Arena gingen na '95. Ik doel op de enorme toename van met name van de provinciale jeugd, die na het winnen van de Champions League opeens claimden ''fan van Ajax'' te zijn, terwijl de meesten van hen waarschijnlijk zelden of nooit in A'dam zijn geweest. Laat staan in de Meer of de Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |