abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 10:32:23 #276
67205 Colplay
How you doin??
pi_98363300
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef marrekie33 het volgende:

[..]

Aan de laatste zin van Droopie wil ik nog wel toevoegen dat wanneer Feyenoord weinig tot geen successen geboekt zou hebben in het verleden de verhouding onder Rotterdammers tussen Feyenoord Sparta en Excelsior mogelijk wat gelijker verdeeld zou zijn. Nu heeft Feyenoord uiteraard de meeste Rotterdamse supporters, gevolgd door Sparta en op de derde plek Excelsior.
Dit betekent toch juist dat Feyenoord de meeste succes-supporters heeft? Want alleen dat derde deel van Rotterdam dat in Zuid of dichtst bij Zuid is geboren hoort voor Feyenoord te zijn. De andere tweederde hoort voor Excelsior of Sparta te zijn en is dus een successupporter. En dan niet beginnen over een slecht seizoen nu, want op basis van het verleden is Feyenoord natuurlijk nog steeds een topclub.
Bij Ajax is het tenminste nog logisch dat heel Amsterdam voor Ajax is.

Maar je bent toch geen fan omdat een club toevallig het dichtst bij speelt. De sfeer, uitstraling en manier van spelen moeten je toch ook aanspreken?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 19 juni 2011 @ 10:33:16 #277
67205 Colplay
How you doin??
pi_98363307
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 09:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben niet eens geweest die wedstrijd. Totaal geen zin meer in.
Dus jij gaat ook alleen als er een kans is dat Feyenoord succes boekt ;) Hoe werd je hier dan genoemd?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 19 juni 2011 @ 10:42:42 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98363429
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:33 schreef Colplay het volgende:

[..]

Dus jij gaat ook alleen als er een kans is dat Feyenoord succes boekt ;) Hoe werd je hier dan genoemd?
Een successupporter, ja. Ga dan ook voor mijn lol al 12 jaar naar Feyenoord.

Maar nee, ik ga niet als er alleen kans op succes bestaat. Die bekerfinale sloeg gewoon nergens meer op. Had overigens al wel een kaart voor een wedstrijd. Totdat AFCA meende grappig te moeten zijn en de lokale driehoek i.c.m. de KNVB besloot om er maar twee wedstrijden van te maken. Belachelijke beslissing en voor mij een reden om gewoon niet meer te gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 19 juni 2011 @ 10:44:44 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98363452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:47 schreef marrekie33 het volgende:

[..]

Samen met heel wat andere trouwe Feyenoord-supporters, want ondanks het afgelopen rampseizoen zat De Kuip toch elke thuiswedstrijd weer vol.

Dat zie ik bij Ajax niet snel gebeuren mocht die club ooit zo'n slecht seizoen draaien. (wat helaas nooit zal gebeuren vrees ik) In zo'n seizoen zouden er schat ik hooguit nog maar 15.000 toeschouwers in de Arena zitten.

Ja daar gaan ze bij Feyenoord altijd trots op, dat ze maar blijven komen ondanks dat het slecht gaat, ik weet niet of je er trots op moet zijn te behoren bij dom klapvee dat altijd wel komt wat voor zooitje je club er ook van maakt, de directie is het al zo gewend dat ze zich om jullie niet meer druk maken.

Bij Ajax worden wanprestaties van die mate gelukkig niet geaccepteerd
pi_98363467
Ik heb hem ook niet bezocht, al hadden ze in de Arena destijds met 2-0 gewonnen dan was ik nog niet gegaan.
pi_98363489
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja daar gaan ze bij Feyenoord altijd trots op, dat ze maar blijven komen ondanks dat het slecht gaat, ik weet niet of je er trots op moet zijn te behoren bij dom klapvee dat altijd wel komt wat voor zooitje je club er ook van maakt, de directie is het al zo gewend dat ze zich om jullie niet meer druk maken.

Als je het een beetje volgt weet je dat de Feyenoord-supporters het ook niet accepteren, zie bijv. Jorien en ook nu is het vertrouwen opgezegd.
  zondag 19 juni 2011 @ 10:49:23 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98363523
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je het een beetje volgt weet je dat de Feyenoord-supporters het ook niet accepteren, zie bijv. Jorien en ook nu is het vertrouwen opgezegd.
Werd tijd
pi_98363578
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Werd tijd
Jep, maar ze hebben gewacht om eerst bewijzen van het wanbeleid te hebben, die hebben ze nu en die worden nu langzaamaan naar buiten gebracht. En morgen is er een speciale avond voor supporters waar nog meer bekend zal worden over het falen van de huidige beleidsbepalers.
pi_98363761
quote:

[..]

Jezus.. Ze worden een keertje kampioen zeg en hebben dankzij Johan Cruyff eindelijk de weg omhoog gevonden, althans dat denk ik. Na al die jaren aanmodderen.
Jullie halve clubcultuur is vakkundig om zeep geholpen door het bestuur.
Hell To The Liars
  zondag 19 juni 2011 @ 11:04:46 #285
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_98363804
quote:

[..]

Slaap verder, ukkel :')
  zondag 19 juni 2011 @ 11:06:11 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98363833
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jezus.. Ze worden een keertje kampioen zeg en hebben dankzij Johan Cruyff eindelijk de weg omhoog gevonden, althans dat denk ik. Na al die jaren aanmodderen.
Jullie halve clubcultuur is vakkundig om zeep geholpen door het bestuur.
Ik kan me niet herinneren dat Ajax in het rechterrijtje heeft gestaan.

Ik zeg niet dat er bij Ajax geen wanbeleid was en het is nog maar afwachten hoe dat gaat zijn met Cruyff.
  zondag 19 juni 2011 @ 11:06:58 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98363849
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:04 schreef Keltie het volgende:

[..]

Slaap verder, ukkel :')
ik slaap wel verder en klap jij maar verder :W
  zondag 19 juni 2011 @ 11:08:18 #288
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_98363872
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik slaap wel verder en klap jij maar verder :W
2 Tips:
Niet oordelen over mensen die je niet kent.
Niet zoveel poep het internet op slingeren.
pi_98363881
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 08:46 schreef Keltie het volgende:

[..]

Goh, had je anders verwacht dan? Met die bekerfinale is zo gedraaid en gekut dat ajax hem wel moest winnen. Die was van tevoren al de nek omgedraaid.
Jij vind het een complot?
  zondag 19 juni 2011 @ 11:09:56 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98363901
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

2 Tips:
Niet oordelen over mensen die je niet kent.
Niet zoveel poep het internet op slingeren.
Als jij nou eens bij jezelf begint............
  zondag 19 juni 2011 @ 11:13:35 #291
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_98363973
quote:
5s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij vind het een complot?
Mwah, eerder een rare gang van zaken. De hele bekerfinale 2010 sloeg nergens op.
Eerst al het feit dat deze over 2 wedstrijden moest. Toen werd er gedraaid en gewikt over de politie inzet. Omdat deze over 2 wedstrijden ging, zou er minder inzet in Rotterdam nodig zijn? Heel Rotterdam was een vesting en stond vol met Koninklijke Marechaussee (ME) figuren :')
Dan had je net zo goed die finale over 1 wedstrijd kunnen laten en ajaxsupporters kunnen laten komen.
  zondag 19 juni 2011 @ 11:48:12 #292
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_98364788
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat Ajax in het rechterrijtje heeft gestaan.

Ik zeg niet dat er bij Ajax geen wanbeleid was en het is nog maar afwachten hoe dat gaat zijn met Cruyff.
Het slechtste seizoen was '99, toen werden ze 6de. Dat was al ongekend!
Life is what you make it.
  zondag 19 juni 2011 @ 11:55:38 #293
67205 Colplay
How you doin??
pi_98364991
quote:

[..]

Maar het is ook niet helemaal waar van de Feyenoord-supporters. Ja ze blijven redelijk trouw hun seizoenkaart kopen. Maar daar buiten komen ze ook alleen als het goed gaat. Beker, Europa Cup, play offs, zijn echt niet elke x uitverkocht. Weet nog dat ik paar jaar terug bij play off wedstrijd tegen Groningen was. Belangrijk om Europees voetbal af te dwingen en ook het (mogelijke) afscheid van Pierre van Hooijdonk, de man die ze het laatste succes heeft geschonken. Kwamen 18.000 mensen op af.
  zondag 19 juni 2011 @ 12:09:53 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98365425
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 11:55 schreef Colplay het volgende:

[..]

Maar het is ook niet helemaal waar van de Feyenoord-supporters. Ja ze blijven redelijk trouw hun seizoenkaart kopen. Maar daar buiten komen ze ook alleen als het goed gaat. Beker, Europa Cup, play offs, zijn echt niet elke x uitverkocht. Weet nog dat ik paar jaar terug bij play off wedstrijd tegen Groningen was. Belangrijk om Europees voetbal af te dwingen en ook het (mogelijke) afscheid van Pierre van Hooijdonk, de man die ze het laatste succes heeft geschonken. Kwamen 18.000 mensen op af.
Je geeft wel elke keer van die lekkere voorbeelden. :')

Eerst een bekerfinale, wat eigenlijk geen finale was en vervolgens nog eens een play-off wedstrijd die nergens meer om ging. Play-offs werden ook geboycot door veel mensen. Was, ik meen, het eerste jaar van de play-offs? En Van Hooijdonk was iedereen zat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 19 juni 2011 @ 12:35:36 #295
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98366208
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Bij Ajax geven mensen ook steeds van die lekkere voorbeelden...
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 19 juni 2011 @ 12:40:21 #296
67205 Colplay
How you doin??
pi_98366367
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Eerst een bekerfinale, wat eigenlijk geen finale was en vervolgens nog eens een play-off wedstrijd die nergens meer om ging. Play-offs werden ook geboycot door veel mensen. Was, ik meen, het eerste jaar van de play-offs? En Van Hooijdonk was iedereen zat.
Bekerfinale heb ik niet genoemd als voorbeeld, daar kwam je zelf mee ;)

En je kunt het er misschien niet mee eens zijn, maar een boycot doe je niet als je echt achter je club staat, imho. Dan verzin je een ander protest maar blijf je nietthuis en laat je de spelers het zelf uitzoeken. Kom dan een kwartier later of zo, maar dit doe je niet als je jezelf de twaalfde man noemt. Bovendien was dit het tweede jaar met de play offs, want het eerste jaar play offs was rond de befaamde dvd.
pi_98366727
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Zelfs Ritmo is een hoogbegaafde tov marrekie.
Dit.
pi_98366979
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:33 schreef SpeCulaes het volgende:

[..]

En dan doel je zeker op het toeschouwersaantal. Zou dat toevallig te maken kunnen hebben met de verhuizing naar de Arena? En sowieso het lage aantal toeschouwers in die periode in de gehele Eredivisie.

Feyenoord had overigens eind jaren 80 nog geen 10.000 toeschouwers, stelletje successupporters!
Nee, ik doel niet op de de toeschouwers die daadwerkelijk naar de Arena gingen na '95. Ik doel op de enorme toename van met name van de provinciale jeugd, die na het winnen van de Champions League opeens claimden ''fan van Ajax'' te zijn, terwijl de meesten van hen waarschijnlijk zelden of nooit in A'dam zijn geweest. Laat staan in de Meer of de Arena.

Nee, de ruim 30.000 die er volgens jou sindsdien zijn bijgekomen zijn verwend met overweldigende successen van Feyenoord! Met als dieptepunt het afgelopen seizoen, waarin Feyenoord continu rond de twaalfde tot veertiende plaats bungelde. Maar in dat afgelopen seizoen bij de thuiswedstrijden praktisch altijd wel een volle Kuip. Geen succes, maar trouwe supporters dus. Ook in slechte tijden.
  zondag 19 juni 2011 @ 14:38:44 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98370490
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:59 schreef marrekie33 het volgende:

[..]

Nee, ik doel niet op de de toeschouwers die daadwerkelijk naar de Arena gingen na '95. Ik doel op de enorme toename van met name van de provinciale jeugd, die na het winnen van de Champions League opeens claimden ''fan van Ajax'' te zijn, terwijl de meesten van hen waarschijnlijk zelden of nooit in A'dam zijn geweest. Laat staan in de Meer of de Arena.

Nee, de ruim 30.000 die er volgens jou sindsdien zijn bijgekomen zijn verwend met overweldigende successen van Feyenoord! Met als dieptepunt het afgelopen seizoen, waarin Feyenoord continu rond de twaalfde tot veertiende plaats bungelde. Maar in dat afgelopen seizoen bij de thuiswedstrijden praktisch altijd wel een volle Kuip. Geen succes, maar trouwe supporters dus. Ook in slechte tijden.
AJax heeft ook veel succes gehad sinds 2003...toch is de average attendance elk jaar omhoog gegaan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98370925
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:59 schreef marrekie33 het volgende:

[..]

Maar heel veel mensen zullen toen kinderen zijn geweest die toen Kluivert en Rijkaard wilden zijn op het pleintje.. Dan moet papa een keertje mee, of de voetbalclub gaat naar een wedstrijd met de kids. Die kinderen zijn nu 18 jaar en gaan zelfstandig naar de club.
Uitzonderingen daar gelaten.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')