Kun je me heel even helpen met het zoeken naar wat links etc. Dan plak ik ze wel in de OPquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
@ BW, wat linkjes naar volvooceanrace.org misschien?
Indien Wouter Verbraak een Nederlander is: Ja, bij Team Russia.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef NY_Giant het volgende:
Hup Delta Lloyd! Doen er op de andere boten naast Bouwe Bekking nog Nederlanders mee?
[Zeilen] Volvo Ocean Race (#20) - Movistar..waar ben je? Hier staat veel info, in de OP van het vorige topic staat veel info, en op www.volvooceanrace.org staat HEEL veel info; duidelijk gespecificeerd per team en/of etappe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je me heel even helpen met het zoeken naar wat links etc. Dan plak ik ze wel in de OP
Thanx
Zie de link naar de wiki in het oude topic. Ik heb er een klein nieuw begin gemaakt naar het compact maken van de lijst oude topics ed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
OP = Under Construction.
Tips en aanvullingen welkom.
Ik snap je nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zie de link naar de wiki in het oude topic. Ik heb er een klein nieuw begin gemaakt naar het compact maken van de lijst oude topics ed.
Aanvulling/mergin zou welkom zijn.
Dit was een inport race, geen leg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:24 schreef Bruce117 het volgende:
De route
Er zijn 10 etapes en een ´In port´ race als start van de race.
0 Alicante, Alicante 4 oktober 2008 n.v.t.
De Volvo Ocean finisht op 27 juni 2009 in St. Petersburg.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VORquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap je niet![]()
PM me maar wat je in de OP wil hebben zodat ik het alleen maar hoef te knippen/plakken naar de nieuwe OP. Ben nl. weinig aanwezig vanavond.
Wouter Verbraak is idd een nederlander.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indien Wouter Verbraak een Nederlander is: Ja, bij Team Russia.
Op de rest van de boten niet, alleen van de Delta Lloyd heb ik geen gegevens.
Moet ik mijn OP in deze WIKI zetten en de oude deleten ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VOR
Je hebt nog geen website bij Delta Lloyd, dat is verrassend genoeg: www.teamdeltalloyd.comquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wie zijn volgens jullie eigenlijk de grote favorieten ?
Las dat de winnaar van de eerste leg in de meeste gevallen ook de VOR wint.
Is prima.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik mijn OP in deze WIKI zetten en de oude deleten ?
In dit, of in het oude poll-topic? [Poll] [Zeilen] Winnaar van de In Port race?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt nog geen website bij Delta Lloyd, dat is verrassend genoeg: www.teamdeltalloyd.com
GeenStijl heeft trouwens ook een filmpje gemaakt
Ik wilde een poll maken voor de favorieten van de posters hier, maar m'n internet is zo brak dat ik dat niet voor elkaar krijg. Mijn favoriet is iig Ericsson, onder meer omdat zij met twee boten varen. En ik hoop niet dat Team Delta Lloyd er net zo'n puinhoop van maakt als de Brunel/ING/Sunergy van vorige race...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |