Nou, dat is wel even leuk om te vertellen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:47 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wat doet dat er in hemelsnaam toe? Of heet je toevallig Herbert?
Ik maak de balans van het Tourklassement op nadat ze alle positieve gevallen bekend makenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:47 schreef eentwee het volgende:
[..]
Wat doet dat er in hemelsnaam toe? Of heet je toevallig Herbert?
Ik neem aan van wel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:46 schreef FredWielergek het volgende:
Eerste 5 van de ritten worden och getest he?
Is Menchov wel eens getest in de tour?
Idd, lijkt me echt heel apart om te voelen eigenlijk: dat je iets inspuit en dat je daarna ineens echt gewoon heel hard kan! Ik kan me best voorstellen dat je het daarom daarna vaker gaat gebruiken eigenlijk!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik kan hier eigenlijk alleen maar om lachen. Dat CERA moet echt wel superspul zijn, Sella, Riccò, Schumacher, Kohl, allemaal subtoppers die ineens vlogen.
Ricco was niet echt een subtopper. Die reed vorig jaar ook al regelmatig hard.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:51 schreef Ereinion het volgende:
Ik kan hier eigenlijk alleen maar om lachen. Dat CERA moet echt wel superspul zijn, Sella, Riccò, Schumacher, Kohl, allemaal subtoppers die ineens vlogen.
Ik denk eerlijk gezegd dat CERA na de afgelopen maanden danig aan populariteit ingeboet zal hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:53 schreef Roberto258 het volgende:
Inderdaad. Ben benieuwd naar volgend jaar. Wie ineens ondermaats presteren, enz...
Maar die gebruikte klaarblijkelijk al vanaf zijn tienerjaren, als je het roddelcircuit (Pineauquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ricco was niet echt een subtopper. Die reed vorig jaar ook al regelmatig hard.
Bij Ricco en Schumacher is het zelfs zo dat die al een paar keer in opspraak kwamen maar ermee wegkwamen ...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar die gebruikte klaarblijkelijk al vanaf zijn tienerjaren, als je het roddelcircuit (Pineau) moet geloven. Ik vraag me af of die ooit zonder doping heeft gefietst...
Ja dat klopt (Schumacher was natuurlijk ook geen prutser), maar zijn progressie was dit jaar wel groot, vorig jaar werd hij door veel hulp van Piepoli zevende in de Giro, waarna hij tot Lombardije uitgeteld was, dit jaar tweede, en in de Tour vloog hij nog harder omhoog. Maar ik geloof ook niet dat Riccò in het verleden wel clean was.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ricco was niet echt een subtopper. Die reed vorig jaar ook al regelmatig hard.
Ricco had in de Giro van vorig jaar inderdaad ook al een paar "plasjes" afgeleverd met vreemde hormoonwaarden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja dat klopt (Schumacher was natuurlijk ook geen prutser), maar zijn progressie was dit jaar wel groot, vorig jaar werd hij door veel hulp van Piepoli zevende in de Giro, waarna hij tot Lombardije uitgeteld was, dit jaar tweede, en in de Tour vloog hij nog harder omhoog. Maar ik geloof ook niet dat Riccò in het verleden wel clean was.
Bij Kohl was het er gewoon aan af te zien. Die vloog opeens, terwijl hij vroeger (zowel bij de beloften als bij de profs) niet meer dan een subtopper was.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kohl.
Ik ben voorlopig geen liefhebber of fan van een wielrenner. Steeds weer die teleurstelling.
Wat een klootzakken. Zo blij juichen en feest vieren met elkaar, terwijl je heel bewust hebt valsgespeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef Neontetra het volgende:
Kohl stond zo stijf van de doping dat hij van het podium afviel![]()
hypocrietquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kohl.
Ik ben voorlopig geen liefhebber of fan van een wielrenner. Steeds weer die teleurstelling.
Inderdaad. Zelfs ik kon tijdens de Tour al zien dat 'ie aan de dope zatquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Kohl was het er gewoon aan af te zien. Die vloog opeens, terwijl hij vroeger (zowel bij de beloften als bij de profs) niet meer dan een subtopper was.
Dat bevestigt nogmaals dat je tegenwoordig zowat de dopeurs eruit kan pakken. Bij renners die opeens veel beter rijden (dus niet geleidelijk aan beter worden, maar in één keer een gigantische stap maken), kan je er de klok op gelijk zetten dat ze een keer tegen de lamp zullen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |