Een hele kip? Lekker!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ga zo een kipje grillenIk wou dat ie nu al klaar was, want ik heb honger. Kook maar even een eitje ofzo.
Nee. En nu ik de instorting nabij ben moest ik dat maar niet doen ook denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:38 schreef SHE het volgende:
Ja, ik ben echt soeper sjaggo![]()
@ Tink: heb je nog naar Stork geschreven? Ik hoor geruchten dat ze er aan het rommelen zijn met personeel op sales..
Ritalin valt dan ook onder de opiaatwet. Het is te verkrijgen, maar wordt niet voor niets niet zo maar verkocht bij de kruidvat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
@ Co:
Het schijnt dat ADHD-medicatie, zoals Ritalin, het tegenovergestelde effect heeft op niet-ADHD'ers. Maar je zult ook wel niet aan de pillen willen?
niet echt, alleen met suppletie zou je extra energie kunnen fixen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:38 schreef conleche het volgende:
SHE,
Weet jij eten waar je meer energie van krijgt? Zoals een milde snuif coke zeg maar, maar dan zonder kater?
Dat is het enige wat ik soms mis: energie. (ik bedoel ook echt een bepaald soort eten he, niet zeggen dat je dan meer KH's moet eten, want dat werkt voor mij niet, sterker nog: dan heb ik nog minder energie juist.) Ik wil weer net als vroeger uit mijn bed springen en dan zin in de dag hebben. Nu ben ik het eerste uur sws bezig met opgang te komen en 's avonds heb ik ook vaak nergens meer echt zin in. Dus ik hoop dat er een mandarijntje bestaat met opwekkende krachten zeg maar.
Dat is eenzelfde substantie als speedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
@ Co:
Het schijnt dat ADHD-medicatie, zoals Ritalin, het tegenovergestelde effect heeft op niet-ADHD'ers. Maar je zult ook wel niet aan de pillen willen?
Het schijnt te helpen om twee maanden (of weken, dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:17 schreef conleche het volgende:
Jammer. Dat meer eten werkt niet echt voor mijn energie, dat heb ik heel lang gedaan namelijk, meer eten en toen was ik niet energieker, wel dikker.Ik vrees dat het iets genetisch is. Ik heb het nl. erg sterk in de herfst, waarschijnlijk omdat ik de winter zo haat en er tegenop zie. Ik denk dat ritalin ook bijwerkingen heeft. Ik ben op zich niet tegen medicijnen hoor, maar liever niet iets waar je geheel anders van wordt.
Daar ben ik toevallig mee begonnen. Nu pas drie pillen gehad dus ik merk nog niet echt iets, maar ze zeggen ook dat je een kuur van minimaal 40 pillen moet doen (en er zitten er heel conveniently 35 in een doosjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet wel dat er van die pillen zijn zoals Supdradyn Complex Forte, die -althans, dat zegt de reclame- je energie weer opbouwen. Maar of het werkt?
Bij mij werkt redbull, maar ik kan daar echt niet tegen, ik word er heel druk van.
Op welke indicatie heb jij ze dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar ben ik toevallig mee begonnen. Nu pas drie pillen gehad dus ik merk nog niet echt iets, maar ze zeggen ook dat je een kuur van minimaal 40 pillen moet doen (en er zitten er heel conveniently 35 in een doosje). Als ik effect merk, laat ik het wel weten.
Ritalin is inderdaad verwant aan amfetamine (speed), dus daar zou ik niet zomaar mee beginnen.
Gewoon moe, futloos. Daar heb ik eigenlijk elke winter wel last van, maar in oktober heb ik er echt nog geen zin in.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Op welke indicatie heb jij ze dan?
Die mensen komen nog uit de tijd dat frans een heersende taal was in wetenschapquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
en wat mij stoort, alle mensen op tv die het altijd over OTO'S hebben ipv over AUTO's....
Waarover ben je zo aan het stressen, dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:02 schreef kwakveense het volgende:
en ik ben zo gestresst over de komende periode dat het neigt naar paniek. dus ik ga nu eerst maar eens mijn kater verslaan, me aankleden, en dingen regelen die vandaag moeten.
en werk. dat bestaat ook nog... ben zo'n fluim van een aio. echt verschrikkelijk. gelukkig is "de baas" in duitsland deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |