hoe kwam je nou op haar naam ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef Rijpie het volgende:
hebben we nog tijd voor een nieuwe (moet hem dan nog maken), of bewaren we het voor morgenochtend?
wil jij in je tussenstand een punt van Rijpie afhalen en aan ID geven?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
hoe kwam je nou op haar naam ?
Heb je nog een plaatje nodig gehad ?
(just curious)
Da hed ie al lang gedaan mênquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
wil jij in je tussenstand een punt van Rijpie afhalen en aan ID geven?
trustequote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
nacht alweer![]()
ik maak er een eind aan
welterustentot morgen... uhh middag denk ik.
eigenlijk door die vorige naam met steen, en dat je zei dat het wel in de goede buurt zat, en dat je een actrice zocht, kwam ik op silverstone, (ook met steen), en das toevallig, dat is ook een circuitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
hoe kwam je nou op haar naam ?
Heb je nog een plaatje nodig gehad ?
(just curious)
doe nu maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef Rijpie het volgende:
[..]
eigenlijk door die vorige naam met steen, en dat je zei dat het wel in de goede buurt zat, en dat je een actrice zocht, kwam ik op silverstone, (ook met steen), en das toevallig, dat is ook een circuit![]()
daarna nog de andere links doorgekeken, en toen bleek het te kloppen.
nog een plaatje nodig gehad? hoe bedoel je?
de nieuwe opgave is klaar, maar ik wacht tot morgenochtend ermee. rond 09:30 zet ik hem erop.
ik had het idee dat de plaatjes te vergezocht waren, ayres rock, dom & match hebben te weinig bijgedragen ,maar ik wilde het ook niet te gemakkelijk makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:11 schreef Rijpie het volgende:
[..]
eigenlijk door die vorige naam met steen, en dat je zei dat het wel in de goede buurt zat, en dat je een actrice zocht, kwam ik op silverstone, (ook met steen), en das toevallig, dat is ook een circuit![]()
daarna nog de andere links doorgekeken, en toen bleek het te kloppen.
nog een plaatje nodig gehad? hoe bedoel je?
de nieuwe opgave is klaar, maar ik wacht tot morgenochtend ermee. rond 09:30 zet ik hem erop.
krijg ik nog wel die 5 puntjes erbijquote:
plaatjes waren goed hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik had het idee dat de plaatjes te vergezocht waren, ayres rock, dom & match hebben te weinig bijgedragen ,maar ik wilde het ook niet te gemakkelijk maken
donequote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:14 schreef Rijpie het volgende:
[..]
krijg ik nog wel die 5 puntjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |