gelezen, omcirkeld in de gids, over gesmst, op het forum over gehad en toch vergeten op te nemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:25 schreef Curiosity het volgende:
Vannacht op Ketnet, 00:15 een Depeche mode special.
Ik had een recensie ergens gelezen dat de sfeer ronduit kut was, omdat er allemaal van die mensen stonden die alleen maar hits dachten te horen en niet reageerden op hun niet-uber bekende nummers. Weet niet of jij dat anders ervaren hebt?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef mspoez het volgende:
Depeche Mode op TWC was geweldig... heb genoten van een bijna twee uur durend concert met mooie beelden op de schermen. Super!
Hij laat wel erg vaak het publiek zingen, erg vervelend.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:37 schreef Icefire1971 het volgende:
Depeche @TWC was goed, publiek was minder. Deels door de enorme VIP-area die de classic organisatie had aangelegd deels door het asociale publiek dat zich bruut naar voren drong kort na aanvang van het concert.
De interactie tussen publiek en band was daardoor ook minder. Dave Gahan riep op een gegeven moment nota bene: "wakey wakey!"
@3.03 min.
Nou... een kleine teen lijkt me toch iets anders dan blaaskanker of een gescheurde kuitspier!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef Exciter101 het volgende:
Ik zou 5 juni naar Düsseldorf en 12 juli naar Sevilla gaan.......Tja......
![]()
Hopen dat ie in februari als het Düsseldorfconcert alsnog wordt gehouden niet last heeft van z'n kleine teen, ofzo....
Inderdaad, hij doet het niet voor zijn lol.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou... een kleine teen lijkt me toch iets anders dan blaaskanker of een gescheurde kuitspier!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Nimose het volgende:
Met Dave z'n stem gaat het ook al niet goed![]()
Nu al 2 concerten in de VS afgezegd omdat hij z'n stem moet sparen van de dokter..
Hopelijk gaat het gauw beter.
quote:Added: opening act (Soulsavers), from October 31st to December 18th (excluding Lisbon and Geneva).
Soulsavers are an English production and remix team masterminded by Rich Machin and fronted by Mark Lanegan, whose downtempo electronica sound incorporates influences of rock, gospel, soul, and country. SOULSAVERS have just released their sublime 3rd album - "BROKEN" - today to a chorus of fantastic reviews featuring guest vocal contributions from the likes of MARK LANEGAN (Screaming Trees), JASON PIERCE (Spiritualized), MIKE PATTON (Faith No More), RICHARD HAWLEY and Gibby Haynes (Butthole Surfers).
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:25 schreef Felixa het volgende:
Voorprogramma voor Ahoy is bekend:
[..]
Hij tourt momenteel wel mee met Soulsavers. Maar niet als opener voor DM niet denk ik:quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Ben benieuwd of Lanegan er dan ook bij is!
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=15530545&blogId=511173946quote:Gonna make some changes to the show too, been tweaking with things as we've been going along & gonna bring in a few new faces for the next run.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:40 schreef Felixa het volgende:
Nieuwe video, Hole To Feed
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=63278919
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Dan zal het inderdaad Mark Lanegan geweest zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef Brahimov het volgende:
Soulsavers (tenzij ik me erg vergis mét ML) waren degelijk als support act. Maar ook saai, vanwege zero interactie met het publiek. 'Thank you' was het enige wat er af kon.
Maar ligt het aan mij, of is het juist de bedoeling dat het een slechte video is?quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef Icefire1971 het volgende:
Ik heb de video één keer bekeken. Meteen de allerlaatste keer.
Dit is by far de aller- maar dan ook echt allerslechtste DM video ooit.
Precies:quote:Op woensdag 4 november 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat de video campy bedoeld is.
Ik dacht omdat het liedje gaat over het vervullen van diepere behoeftes, de clip juist oppervlakkigheden laat zien. Uiterlijk vertoon extreem uitvergroot om zo te laten zien hoe nietszeggend het is.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Precies:
-Barbiepoppen zonder uitdrukking op het toneel.
-Het willekeurige aansteekgedrag van de concert gangers.
-De verschillende onwaarschijnlijke combinaties van de tongende mensen.
-De focus op de "weerzinwekkendheid" van de 2 ouderen die openlijk tongen.
De clip zit vol met cynische tonen.
Depeche Mode is net als Placebo en nog enkele andere bands een groep die meestal wel een idee hebben liggen achter hun clips. Ook nu, denk ik.
(Hoe waren de 2 weken rust trouwens?)
Je mag als band best een "weerzinwekkende" video laten maken, en dat hebben ze gedaan, en naar mijn mening bewust.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef Icefire1971 het volgende:
Jullie denken te diep en proberen de bagger (in mijn ogen dan) nog goed te praten. Dat is heel aardig van jullie maar volgens mij vergeefs. Ik had het ook wel goed willen praten maar ik kan het niet. En als er echt iets onder zit dan zie ik het niet; volgens mij ligt dat niet aan mij maar aan de "video-kunstenaar".
Waarom likken ze elkaars gezichtquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:40 schreef Felixa het volgende:
Nieuwe video, Hole To Feed
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=63278919
Ik vind 'm
En buiten dat vind ik het ook gewoon een slechte video.![]()
Jammer.
Vampieren lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Waarom likken ze elkaars gezicht![]()
Anyways, Ik zat Sister of night te luisteren en vroeg me af of iemand wat er met de tekst bedoelt word.
Heb een beetje lopen googlen maar ik kom dingen tegen van vampieren tot drugs
Nou, als dit niet compenseert voor de mensen die de vorige clip slecht vonden, dan weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:49 schreef Felixa het volgende:
Nieuwe clip van Fragile Tension. Mooie effecten met dat water.![]()
En... nog maar 10 nachtjes slapen!
Inderdaad een veel betere clip bij een geweldig nummerquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:49 schreef Felixa het volgende:
Nieuwe clip van Fragile Tension. Mooie effecten met dat water.![]()
En... nog maar 10 nachtjes slapen!
whoeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |