Hier:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef Icefire1971 het volgende:
op welk dm-forum lees je dat?
Useless door Kruder & Dorfmeisterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
tvp!
Hoe vinden jullie trouwens de remixen van DM? Ik vind de meesten niet zo tof. Hou het toch liever bij het origineel. Welke remixen zijn wel het luisteren waard?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:47 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Useless door Kruder & Dorfmeister
Ik ben lui en knip/plak ze dus maar even uit een reactie op een ander forum...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Das zeker de enige remix die naar mijn idee wel een goede remix is.
Nog andere opties?
De Cicada Remix van World in my Eyes: errug goed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Das zeker de enige remix die naar mijn idee wel een goede remix is.
Nog andere opties?
Gefeli Felixa! UItgebreid verslag verwacht
Waarom kopen ze hun albums dan niet ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef bartrid het volgende:
Ik vind een band die al jaren uitverkochte arena's trekt toch niet echt een afgeschreven band hoor. Je hoort ze misschien niet al te vaak op radio en tv maar ze hebben een grote fanbase.
ik ben vorig jaar op pinkpop geweest (voor het eerst): viel best mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef nimarad het volgende:
Ja, helaas wel.Ik ben heel erg anti-pinkpop en nu moet ik afwegen wat er belangrijker is: mijn DM-adoratie of mijn PP-afkeer.
Dat doen ze heus wel hoor. En alle gelimiteerde uitgaven die er uitkomen en zo. * bartrid heeft enkele jaren een hardcore DM fan als vriendin/vrouw gehadquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom kopen ze hun albums dan niet ?
Goeie bijdrage; maar wel fijn nieuws toch he?!.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij had ik hier nog niet gepost.
Gehad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat doen ze heus wel hoor. En alle gelimiteerde uitgaven die er uitkomen en zo. * bartrid heeft enkele jaren een hardcore DM fan als vriendin/vrouw gehad
Afgeschreven?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef tong80 het volgende:
Toch raar dat ze een afgeschreven band als hoofdact nemen.
Heb je al hun laatste hits ?quote:
ja natuurlijk:quote:
Ok.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:24 schreef Vinduppie het volgende:
@ Tong80
Laat dit topic gewoon zijn wat het is en ga hier niet lopen zuigen omdat jij één van de
Nederlanders bent die de relevantie van DM in de popmuziek (nog) niet op waarde kan schatten.
DAMN, wat een goed nummer!! WRONG!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:43 schreef Griebus het volgende:
Wrong clip! (klik)
Wow alsof de regisseur teveel naar SAW heeft zitten kijken![]()
Wat een indrukwekkende clip, de beste in tijden![]()
Wrong en Oh Well zijn inmiddels te downloaden uit de itunes store en bij play.com kan je de deluxe box al preorderen!
Filmpjes staan er weer, hoor!!quote:Op zondag 22 februari 2009 12:29 schreef Icefire1971 het volgende:
Hier een hd-youtube versie van het optreden:
Slecht geplaybacked maar een schitterend nieuw DM-nummer wat mij betreft.
edit: EMI heeft alle youtubefilmpjes van het optreden weg laten halen.
Geef het een paar keer de kans, en lekke rhard zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:40 schreef nimarad het volgende:
Ik vind Depeche Mode goed, maar ik vind dit geen goed nummer. Catchy, ja, en wel tof, maar niet super of wat.
het is een remix, erg dance. Moeilijk te zeggen hoe het origineel zal klinken hoewel wel duidelijk een "Sea of sin" en "kaleid"-sfeer is te beluisteren. Ik denk dat het een heel fraai nummer wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:57 schreef dewd het volgende:
Het nummer oh well heb ik nog niet kunnen luisteren, itunes weiger ik pertinent te gebruiken.
Is het wat dit nummer?
jij boffert; je hoeft nog maar twee kleine maanden te wachten tot ' t uitkomt. Veel anderen en ik wachten al vanaf oktober toen we de wetenschap kregen dat ' t album eind april uit zou komenquote:Kom er nu pas achter dat er een nieuwe CD komt.
Klopt, maar niet alle 6 komen op het album. Oh well is de b-kant voor Wrong. De gelekte versies van Hole to feed en Come back zijn een soort demo's. Ze zullen op het album zeer anders klinken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:27 schreef mudkipzz het volgende:
Kan niet wachten op het nieuwe album
Zover ik weet zijn er volgens mij al 5 nummers uitgelekt toch? (+ Wrong via CD single)
Hoe GENIAAL is deze video trouwens, in combinatie met de tekst?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:20 schreef Aanvoerder het volgende:Kom er nu pas achter dat er een nieuwe CD komt. Wrong is een mooi nummer. Gave clip ook. Ook nog een tweetal demo's gehoord. Volgens mij wordt dit weer een pareltje.
Niet eens Pinkpop?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Beter van wel, aangezien ik ze niet bij de komende tour ga zien.
Ik ga niet 3 uur heen en 3 uur terug reizen op 1 dag. En de line-up is werkelijk zo kut dat ik geen 3 dagen ga.quote:
Geen fan van Placebo dus?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga niet 3 uur heen en 3 uur terug reizen op 1 dag. En de line-up is werkelijk zo kut dat ik geen 3 dagen ga.
Ik wil wedden dat ie beter is dan de laatste van U2.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:53 schreef JeroenV het volgende:
Wrong is lekker inderdaad. Heb verder alleen 'The Best Of', dus ben wel benieuwd naar het nieuwe album.
Aaargh, nieuwsgroepen ook?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef Icefire1971 het volgende:
album is gelekt!
Ben hem nu aan het downloaden. Toch nog een lichtpuntje in deze kutdag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:50 schreef Icefire1971 het volgende:
ik heb de cd nu twee keer in zijn totaliteit gehoord en het groeit. Ik vind het een fraaie cd. Wel weer wennen maar dat is meestal met depeche. Veel "herkenning" (oude apparatuur in een nieuw jasje) maar tegelijkertijd niet vergelijkbaar.
Nu nog wachten op het pakje van Amazon met de Luxe Sotu-box .
@lamon: vast wel, maar ook op de betere torrent sites.
@02:25quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:25 schreef Lamon het volgende:
...en nu aan het luisteren!
Bij voorbaat sorry, buurvrouw...
's Nachts is muziek draaien het leukst. Alles is stil en je kan je lekker focussen.quote:
Je moet m echt vaker gaan luisteren. Het groeit echt. Misschien geen super-album ("het beste tot nu toe"), maar voor mij zijn het stuk voor hangenblijvertjes. Ik heb continu een ander liedje van dit album in mijn kop hangen (en dat is niet onprettig).quote:Op maandag 6 april 2009 13:54 schreef Jabberwocky het volgende:
Nieuwe cd staat hier nu ook op, ik vind er geen klote aan (ben nu bij Spacewalker).
Wrong klonk nog wel tof, maar het is dan ook het enige nummer tot nu toe dat aansprak. Peace vond ik verschrikkelijk. Misschien dat het moet groeien, maar ik kan er tot nu toe helemaal niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |