Hier:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef Icefire1971 het volgende:
op welk dm-forum lees je dat?
Useless door Kruder & Dorfmeisterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
tvp!
Hoe vinden jullie trouwens de remixen van DM? Ik vind de meesten niet zo tof. Hou het toch liever bij het origineel. Welke remixen zijn wel het luisteren waard?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:47 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Useless door Kruder & Dorfmeister
Ik ben lui en knip/plak ze dus maar even uit een reactie op een ander forum...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Das zeker de enige remix die naar mijn idee wel een goede remix is.
Nog andere opties?
De Cicada Remix van World in my Eyes: errug goed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Das zeker de enige remix die naar mijn idee wel een goede remix is.
Nog andere opties?
Gefeli Felixa! UItgebreid verslag verwacht
Waarom kopen ze hun albums dan niet ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef bartrid het volgende:
Ik vind een band die al jaren uitverkochte arena's trekt toch niet echt een afgeschreven band hoor. Je hoort ze misschien niet al te vaak op radio en tv maar ze hebben een grote fanbase.
ik ben vorig jaar op pinkpop geweest (voor het eerst): viel best mee.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:33 schreef nimarad het volgende:
Ja, helaas wel.Ik ben heel erg anti-pinkpop en nu moet ik afwegen wat er belangrijker is: mijn DM-adoratie of mijn PP-afkeer.
Dat doen ze heus wel hoor. En alle gelimiteerde uitgaven die er uitkomen en zo. * bartrid heeft enkele jaren een hardcore DM fan als vriendin/vrouw gehadquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom kopen ze hun albums dan niet ?
Goeie bijdrage; maar wel fijn nieuws toch he?!.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij had ik hier nog niet gepost.
Gehad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat doen ze heus wel hoor. En alle gelimiteerde uitgaven die er uitkomen en zo. * bartrid heeft enkele jaren een hardcore DM fan als vriendin/vrouw gehad
Afgeschreven?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef tong80 het volgende:
Toch raar dat ze een afgeschreven band als hoofdact nemen.
Heb je al hun laatste hits ?quote:
ja natuurlijk:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |