abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62440585
kersjes komt goed.

nou wij zijn geweest. eerst ging ik zelf niks aan het handje. door het treintje kwam ze bij mij zitten en hup niks geen gegil met knippen bij haar zelf. ze was zo klaar met knippen, dat hadden we niet verwacht. daarna moest opa en toen was het gillen geblazen. want wie aan opa komt, komt aan haar. toen we haar lieten zien wat de kapster deed was het goed en riep zede heletijd opa bijna klaar.
we hebben een klein stukje haar voor haar boek bewaard. ze heeft nu kort haar maar veel voller.

weet je wat ik merk bij mijn dreumes om de zo veel tijd is iets helemaal hip.
eerst was het een hele tijd bumba, toen een eend, toen een hond, kikker en nu een molen. het is net een attractiepark voor haar de molen ze glundert helemaal als ze bij mijn ouders de molen ziet door de raam of als ze gaat wandelen naar de molen. dat heerlijke koppie dat zo blij is
mama van 3 kids!
pi_62443563
Grappig dat ze zo "waakzaam" voor opa is

De ene keer zoeken we de pauze knop, de andere keer de fastforward. Het is ook nooit goed

We hebben hier weer 2 kiezen erbij, tenminste bij beide is er een puntje door. Eigenlijk weinig van gemerkt. De eerste 2 kiezen waren een drama, deze keer 1 keer 's nachts wakker, en heel ietsje rommelig eten. Maar dat laatste kan ook nog door de BMR prik komen, dat hij toch net niet lekker in zijn velletje zit. Zo mag de rest ook wel doorkomen. Nog 4 kiezen en 4 hoektanden te gaan
pi_62443676
PFfffffffff die pauzeknop!!! Die wil ik!!!!

niet voor het opgroeien op pauze, maar af en toe wel voor Pepijn op pauze.

Pepijn is altijd vrij druk, aankleden is meestal een uitdaging.
Vanavond met zwemmen was Pepijn moe, nu was het chaos.
Zwemles was met allemaal ballen deze keer, dus veeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeel extra prikkels. Pepijn dook continue uit mijn armen. Worstelde zich naar de ballen toe. Daarbij komt nog dat hij gerust uit mijn armen duikt zo het water in, want onder water vind hij geweldig en zeker niet eng. Hij draait zich onderwater om en trekt zich aan mijn badpak weer boven water...
En het aankleden was helemaal een ramp, meneer heeft een mini formaat, maar is wel behoorlijk sterk, dus echt niet te handhaven als hij het op een wurmen zet...

Meteen na het zwemmen in bed gemopt... en na 10 seconden was hij vertrokken.

En mama is nu moe....
pi_62444093
Popples, je moet 'r eens meenemen naar de Zaansche Schans. Daar staan heel wat molens en sommige zijn zelfs toegankelijk! Dat zal ze vast leuk vinden als ik het zo hoor.
Devin is trouwens gek van het liedje "Zo gaat de molen", inclusief bijbehorende gebaren. Vooral om het wieken-stukje moet hij altijd lachen.

P_iglet, dat klinkt als een heel avontuur! Pepijn zal vast heerlijk slapen vannacht.

Die Chris, bijna een mond vol tanden al

Hier hebben M. en ik vanavond heerlijk relaxt en rustig gegeten. Zonder kinderliedjes op de achtergrond. Hoe dan? Devin sliep!
Om 17:15 op bed gelegd en uiteindelijk ben ik hem om 19:30 maar gaan wekken, hij had het schijnbaar nodig. Wederom veel geknoei, weinig gegeten. Het enige dat er goed inging was de stoofpeertjesvla
Normaal gesproken ligt hij op dit tijdstip al in bed, nu is hij nog aan het douchen met papa. Uitzondering hoor, hopelijk krijgen we er geen spijt van straks....
.... met gevoel voor drama....
pi_62445487
lekker rusten nu piglet.

kersjes dank je wel voor je tip zal eens gaan overleggen lijkt me wel leuk. is wel een eindje van ons vandaan maar dat mag de pret niet drukken.

rustig eten moeten wij doen als de kids op bed liggen er is er altijd wel 1 wakker maar na 18.30/19.00 is het papa en mama tijd.

deepfreeze hopelijk heeft hij er geen last van en merk je niets.
mama van 3 kids!
pi_62445691
Klinkt errug gezellig P_iglet
Pepijn vindt zwemmen in ieder geval nog leuk
Vond Meike ook.....maar ineens niet meer....ze wil alleen maar in voetenbadjes en anders gaat ze huilen. In de band wil ze al helemaal niet meer. Eigenlijk moeten we gewoon zo af en toe met haar naar het zwembad gaan, maar als je al drama verwacht ga je ook niet meer zo graag....

Kersjes, het is een faaaaaaaaaaaaase, maar wel een irritante.....

Meike kan een boom tekenen!!!
Ik geloofde mijn ogen niet toen ik het zag, 2 strepen naast elkaar en dan allemaal rondjes erboven op...
"mama...BOOM!"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62445985
Pepijn gaat al sinds hij 4 maanden oud is iedere week naar "zwemles", al een jaar nu dus.
Hij vind het geweldig, is volledig watervrij, maar ziet dus ook geen enkel gevaar.

Wat knap van meike, een boom!!!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:40:11 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62447035
Doei doei Fons!

BM, kleine taartspam?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:01:21 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62447544
Is Fons vandaag jarig? Prettig verjaardag!

Een boom! Wat knap! Ga je hem inscannen en dan hier pronken?

DF, hopelijk komen de kiezen rustig door. (Hoe zie je dat eigenlijk? Wij mogen nooit in zijn mond kijken, dus ik heb geen idee of er al wat zit )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62451642
Een boom, Meike, wat goed!!!

Wij gaan straks weer zwemmen en ik ben erg blij dat Mirte nog in de MC past om even in te zitten na het zwemmen. Dan kan ik mezelf aankleden zonder dat ze daar over de natte vloer ligt te rollen enzo...

Er lag een speeltje in de MC, die ging ze net even zelf pakken, niet via de lage kant... nee zo wurmde zichzelf omhoog via de zijkant, op haar knietjes tot ze het ding te pakken had . En aangezien ze nog niet heel kruiperig is vind ik het wel knap!!! Die knietjes worden wel steeds meer onder haar kont getrokken, maar kruipen lukt nog niet. Maar als ze zo doorgaat komt dat vast ook wel! Of leert ze in elk geval dat ze vanaf haar knietjes ook kan gaan staan enzo.
Fake it till you make it...
pi_62452675
Meike, wat goed zeg! Een echte herfst boom

Dat klinkt lastig Piglet, nog lekker uitgerust vannacht?

Nijna, wij mogen onze buggy gewoon mee naar binnen nemen bij het zwembad. Dus daar kan Chris even in na het zwemmen. En goed van Mirte dat ze op haar knietjes dingen doet! Weer een stapje vooruit.

Davinia. Dat kijken lukt hier ook niet. Chris verraade zich doordat hij niet meer met het tandenpoetsen meewerkte. Meestal laat hij dat gewoon gaan, maar deze week duwde hij de borstel af als ik rechtsboven aankwam. Gisteren ook weer, dus toen heb ik stiekum even gevoeld, met de vinger naast de tandenborstel (komt het bijten niet zo hard aan), en voelde ik dus een puntje dat al door was. En linksonder dus ook. Maar ze zijn al door, dus de meeste ellende zouden we al gehad moeten hebben
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:30:01 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62454176
Df success met de tandjes.

Meike wat goed..

Wij hebben een nieuw woord en het is geweldig: KROELUH... en dan met twee uitgestrekte armpjes op je afkomen lopen en maar roepen.... Kroeluh.... en dan als ze klaar is met jou, dan hoor je Leur Kroeluh en dan loopt ze naar Fleur enz. enz..... zoooooo ontzettend (al zeg ik het zelf)
pi_62454540
Kroeluh
pi_62458854
Kroeluh wat lijkt me dat lieeeef!

DF, slim voelen met de borstel ertussen. Moet ik onthouden als ik me daar weer eens aan waag... ben al een paar keer in mn vinger gebeten door die kleine boef.
Je kan hier de buggy wel meenemen het zwembad in, maar die moet in de hal blijven staan. De kleedkamer is zo klein dat je daar niet ook nog met je buggy bij in kan, zeker niet als meer mensen dat gaan doen... .
De MC past nog (toch wel handig een kind wat niet zo enorm groot is...)
pi_62478753
Kroeluh is lief

Stiemie, hoe is het met Linde vs. BMR prik?

Chris is grappig Hij ging gisteravond achter de leuning van de bank staan. En zakte door zijn knietjes, en "sprong"weer omhoog, onder luid gelach en gekiekeboe van mama. Wat een lol
Hij deed het echt heel vaak achter elkaar, en maar blijven lachen. Heerlijk zo'n vrolijk jochie!
pi_62480438
maud kroeluh

meike wat goed zeg een boom tekenen.
mama van 3 kids!
pi_62481492
whihi ik heb het op film staan hoe Meike een boom tekent. Ik zal het binnenkort posten hier
(je moet er wel wat fantasie bij gebruiken hoor)

Wat lief van Maud!!! nu maar hopen dat ze veel wil kroelen!!

Tjonge, Mirthe past nog in de mc! ukkepukkie of niet?

Heerlijk he, Deepfreeze, het is een leeftijd waarop je ogen voor en achter moet hebben, maar oh, wat is het ook genieten!!!!

Wij hadden gister open dag op onze nieuwe locatie, en opa en oma kwamen even met Meike langs, superleuk hoor, even lekker showen!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62485017
Karin, ze is niet heel groot. In de auto gaat ze niet meer in de MC, vooral met jas aan wordt dat toch wat proppen. Maar zo in het zwembad kan het nog goed. Ze hebben daar ook niet een plekje waar je haar even kan laten zitten. De bank zit zover van de muur af dat ik het niet durf met dat bewegende kind wat nog geen gevaar ziet... Ideaal dus dat bakkie.
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:05:46 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62495724
Ik heb ff een vraagje: hoe knippen jullie de nagels van jullie kids?
Eli had er eerst geen mening over, vond het daarna heel interessant, en is nu panisch bij de gedachte dat zijn nagels geknipt worden
Ik heb nog nooit in zijn vingers geknipt, en probeer niet te diep te knippen of te hard in zijn hand te knijpen, dus ik snap niet waar die angst vandaan komt. zal wel een fase zijn, maar tis irritant.

klinkt dit bekend, en hoe lossen jullie het op?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:58:09 #220
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62496509
Davinia, ik scheur en bijt ze nog steeds bij Brent. Zo lang het beter gaat dan knippen doe ik het zo.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62496573
ik gebruik vanaf 't begin die kleine knippertjes van difrax. gaat (vrijwel ) altijd goed. veel handiger dan een gewoon nagelschaartje vind ik.
  zondag 19 oktober 2008 @ 08:33:09 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62498428
ik gebruik ook zo'n difrax knippertje, maar waag me er alleen aan als ze slaapt, anders is het niet te doen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62498441
Zo'n knippertje heb ik hier ook nog liggen, misschien dat maar eens proberen. Ze trekt haar hand weg. Groot gelijk, ik heb een keer een beetje teveel geknipt .
1 of 2 nageltjes vind ze nog net ok... maar de rest is bijna een soort worsteling.
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:11:15 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62498570
Linde wordt door mijn vriend in een soort houdgreep vastgepakt en geknipt. Ik heb namelijk ook eens een beetje teveel geknipt en nu durf ik het niet meer Het gaat trouwens wel altijd samen met een hoop gebrul en geworstel.

Linde is vannacht ziek geworden. Ze is steeds heel benauwd echt met van die piepende uithalen. We hebben haar maar met bed en al op onze slaapkamer gelegd, maar dat vond ze iets te gezellig

Ik ben vannacht wel 15 keer wakker geweest Of ik hoorde gepiep en gehuil, of ik kreeg een knuffelhond aangereikt, of ze was gewoon even zielig, of de speen was kwijt enz enz. En ook zo lekker in een cirkeltje draaien: Linde wordt wakker door de benauwdheid, wil mij haar knuffel geven, ik slaap nog half en pak knuffel niet aan, Linde wordt boos en daardoor nog veel benauwder en kan dus niet meer slapen.

En nu baal ik even dubbel want we zouden vandaag gaan ballenbak-meeten met Davinia en Eli en dat gaat nu dus niet door
pi_62498652
Dat is jammer Stiemie . Hopelijk knapt Linde gauw op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')