abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62440585
kersjes komt goed.

nou wij zijn geweest. eerst ging ik zelf niks aan het handje. door het treintje kwam ze bij mij zitten en hup niks geen gegil met knippen bij haar zelf. ze was zo klaar met knippen, dat hadden we niet verwacht. daarna moest opa en toen was het gillen geblazen. want wie aan opa komt, komt aan haar. toen we haar lieten zien wat de kapster deed was het goed en riep zede heletijd opa bijna klaar.
we hebben een klein stukje haar voor haar boek bewaard. ze heeft nu kort haar maar veel voller.

weet je wat ik merk bij mijn dreumes om de zo veel tijd is iets helemaal hip.
eerst was het een hele tijd bumba, toen een eend, toen een hond, kikker en nu een molen. het is net een attractiepark voor haar de molen ze glundert helemaal als ze bij mijn ouders de molen ziet door de raam of als ze gaat wandelen naar de molen. dat heerlijke koppie dat zo blij is
mama van 3 kids!
pi_62443563
Grappig dat ze zo "waakzaam" voor opa is

De ene keer zoeken we de pauze knop, de andere keer de fastforward. Het is ook nooit goed

We hebben hier weer 2 kiezen erbij, tenminste bij beide is er een puntje door. Eigenlijk weinig van gemerkt. De eerste 2 kiezen waren een drama, deze keer 1 keer 's nachts wakker, en heel ietsje rommelig eten. Maar dat laatste kan ook nog door de BMR prik komen, dat hij toch net niet lekker in zijn velletje zit. Zo mag de rest ook wel doorkomen. Nog 4 kiezen en 4 hoektanden te gaan
pi_62443676
PFfffffffff die pauzeknop!!! Die wil ik!!!!

niet voor het opgroeien op pauze, maar af en toe wel voor Pepijn op pauze.

Pepijn is altijd vrij druk, aankleden is meestal een uitdaging.
Vanavond met zwemmen was Pepijn moe, nu was het chaos.
Zwemles was met allemaal ballen deze keer, dus veeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeel extra prikkels. Pepijn dook continue uit mijn armen. Worstelde zich naar de ballen toe. Daarbij komt nog dat hij gerust uit mijn armen duikt zo het water in, want onder water vind hij geweldig en zeker niet eng. Hij draait zich onderwater om en trekt zich aan mijn badpak weer boven water...
En het aankleden was helemaal een ramp, meneer heeft een mini formaat, maar is wel behoorlijk sterk, dus echt niet te handhaven als hij het op een wurmen zet...

Meteen na het zwemmen in bed gemopt... en na 10 seconden was hij vertrokken.

En mama is nu moe....
pi_62444093
Popples, je moet 'r eens meenemen naar de Zaansche Schans. Daar staan heel wat molens en sommige zijn zelfs toegankelijk! Dat zal ze vast leuk vinden als ik het zo hoor.
Devin is trouwens gek van het liedje "Zo gaat de molen", inclusief bijbehorende gebaren. Vooral om het wieken-stukje moet hij altijd lachen.

P_iglet, dat klinkt als een heel avontuur! Pepijn zal vast heerlijk slapen vannacht.

Die Chris, bijna een mond vol tanden al

Hier hebben M. en ik vanavond heerlijk relaxt en rustig gegeten. Zonder kinderliedjes op de achtergrond. Hoe dan? Devin sliep!
Om 17:15 op bed gelegd en uiteindelijk ben ik hem om 19:30 maar gaan wekken, hij had het schijnbaar nodig. Wederom veel geknoei, weinig gegeten. Het enige dat er goed inging was de stoofpeertjesvla
Normaal gesproken ligt hij op dit tijdstip al in bed, nu is hij nog aan het douchen met papa. Uitzondering hoor, hopelijk krijgen we er geen spijt van straks....
.... met gevoel voor drama....
pi_62445487
lekker rusten nu piglet.

kersjes dank je wel voor je tip zal eens gaan overleggen lijkt me wel leuk. is wel een eindje van ons vandaan maar dat mag de pret niet drukken.

rustig eten moeten wij doen als de kids op bed liggen er is er altijd wel 1 wakker maar na 18.30/19.00 is het papa en mama tijd.

deepfreeze hopelijk heeft hij er geen last van en merk je niets.
mama van 3 kids!
pi_62445691
Klinkt errug gezellig P_iglet
Pepijn vindt zwemmen in ieder geval nog leuk
Vond Meike ook.....maar ineens niet meer....ze wil alleen maar in voetenbadjes en anders gaat ze huilen. In de band wil ze al helemaal niet meer. Eigenlijk moeten we gewoon zo af en toe met haar naar het zwembad gaan, maar als je al drama verwacht ga je ook niet meer zo graag....

Kersjes, het is een faaaaaaaaaaaaase, maar wel een irritante.....

Meike kan een boom tekenen!!!
Ik geloofde mijn ogen niet toen ik het zag, 2 strepen naast elkaar en dan allemaal rondjes erboven op...
"mama...BOOM!"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62445985
Pepijn gaat al sinds hij 4 maanden oud is iedere week naar "zwemles", al een jaar nu dus.
Hij vind het geweldig, is volledig watervrij, maar ziet dus ook geen enkel gevaar.

Wat knap van meike, een boom!!!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:40:11 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62447035
Doei doei Fons!

BM, kleine taartspam?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:01:21 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62447544
Is Fons vandaag jarig? Prettig verjaardag!

Een boom! Wat knap! Ga je hem inscannen en dan hier pronken?

DF, hopelijk komen de kiezen rustig door. (Hoe zie je dat eigenlijk? Wij mogen nooit in zijn mond kijken, dus ik heb geen idee of er al wat zit )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62451642
Een boom, Meike, wat goed!!!

Wij gaan straks weer zwemmen en ik ben erg blij dat Mirte nog in de MC past om even in te zitten na het zwemmen. Dan kan ik mezelf aankleden zonder dat ze daar over de natte vloer ligt te rollen enzo...

Er lag een speeltje in de MC, die ging ze net even zelf pakken, niet via de lage kant... nee zo wurmde zichzelf omhoog via de zijkant, op haar knietjes tot ze het ding te pakken had . En aangezien ze nog niet heel kruiperig is vind ik het wel knap!!! Die knietjes worden wel steeds meer onder haar kont getrokken, maar kruipen lukt nog niet. Maar als ze zo doorgaat komt dat vast ook wel! Of leert ze in elk geval dat ze vanaf haar knietjes ook kan gaan staan enzo.
Fake it till you make it...
pi_62452675
Meike, wat goed zeg! Een echte herfst boom

Dat klinkt lastig Piglet, nog lekker uitgerust vannacht?

Nijna, wij mogen onze buggy gewoon mee naar binnen nemen bij het zwembad. Dus daar kan Chris even in na het zwemmen. En goed van Mirte dat ze op haar knietjes dingen doet! Weer een stapje vooruit.

Davinia. Dat kijken lukt hier ook niet. Chris verraade zich doordat hij niet meer met het tandenpoetsen meewerkte. Meestal laat hij dat gewoon gaan, maar deze week duwde hij de borstel af als ik rechtsboven aankwam. Gisteren ook weer, dus toen heb ik stiekum even gevoeld, met de vinger naast de tandenborstel (komt het bijten niet zo hard aan), en voelde ik dus een puntje dat al door was. En linksonder dus ook. Maar ze zijn al door, dus de meeste ellende zouden we al gehad moeten hebben
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:30:01 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62454176
Df success met de tandjes.

Meike wat goed..

Wij hebben een nieuw woord en het is geweldig: KROELUH... en dan met twee uitgestrekte armpjes op je afkomen lopen en maar roepen.... Kroeluh.... en dan als ze klaar is met jou, dan hoor je Leur Kroeluh en dan loopt ze naar Fleur enz. enz..... zoooooo ontzettend (al zeg ik het zelf)
pi_62454540
Kroeluh
pi_62458854
Kroeluh wat lijkt me dat lieeeef!

DF, slim voelen met de borstel ertussen. Moet ik onthouden als ik me daar weer eens aan waag... ben al een paar keer in mn vinger gebeten door die kleine boef.
Je kan hier de buggy wel meenemen het zwembad in, maar die moet in de hal blijven staan. De kleedkamer is zo klein dat je daar niet ook nog met je buggy bij in kan, zeker niet als meer mensen dat gaan doen... .
De MC past nog (toch wel handig een kind wat niet zo enorm groot is...)
pi_62478753
Kroeluh is lief

Stiemie, hoe is het met Linde vs. BMR prik?

Chris is grappig Hij ging gisteravond achter de leuning van de bank staan. En zakte door zijn knietjes, en "sprong"weer omhoog, onder luid gelach en gekiekeboe van mama. Wat een lol
Hij deed het echt heel vaak achter elkaar, en maar blijven lachen. Heerlijk zo'n vrolijk jochie!
pi_62480438
maud kroeluh

meike wat goed zeg een boom tekenen.
mama van 3 kids!
pi_62481492
whihi ik heb het op film staan hoe Meike een boom tekent. Ik zal het binnenkort posten hier
(je moet er wel wat fantasie bij gebruiken hoor)

Wat lief van Maud!!! nu maar hopen dat ze veel wil kroelen!!

Tjonge, Mirthe past nog in de mc! ukkepukkie of niet?

Heerlijk he, Deepfreeze, het is een leeftijd waarop je ogen voor en achter moet hebben, maar oh, wat is het ook genieten!!!!

Wij hadden gister open dag op onze nieuwe locatie, en opa en oma kwamen even met Meike langs, superleuk hoor, even lekker showen!!!!
pi_62485017
Karin, ze is niet heel groot. In de auto gaat ze niet meer in de MC, vooral met jas aan wordt dat toch wat proppen. Maar zo in het zwembad kan het nog goed. Ze hebben daar ook niet een plekje waar je haar even kan laten zitten. De bank zit zover van de muur af dat ik het niet durf met dat bewegende kind wat nog geen gevaar ziet... Ideaal dus dat bakkie.
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:05:46 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62495724
Ik heb ff een vraagje: hoe knippen jullie de nagels van jullie kids?
Eli had er eerst geen mening over, vond het daarna heel interessant, en is nu panisch bij de gedachte dat zijn nagels geknipt worden
Ik heb nog nooit in zijn vingers geknipt, en probeer niet te diep te knippen of te hard in zijn hand te knijpen, dus ik snap niet waar die angst vandaan komt. zal wel een fase zijn, maar tis irritant.

klinkt dit bekend, en hoe lossen jullie het op?
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:58:09 #220
190853 RockabeIIa
pi_62496509
Davinia, ik scheur en bijt ze nog steeds bij Brent. Zo lang het beter gaat dan knippen doe ik het zo.
pi_62496573
ik gebruik vanaf 't begin die kleine knippertjes van difrax. gaat (vrijwel ) altijd goed. veel handiger dan een gewoon nagelschaartje vind ik.
  zondag 19 oktober 2008 @ 08:33:09 #222
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62498428
ik gebruik ook zo'n difrax knippertje, maar waag me er alleen aan als ze slaapt, anders is het niet te doen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62498441
Zo'n knippertje heb ik hier ook nog liggen, misschien dat maar eens proberen. Ze trekt haar hand weg. Groot gelijk, ik heb een keer een beetje teveel geknipt .
1 of 2 nageltjes vind ze nog net ok... maar de rest is bijna een soort worsteling.
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:11:15 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62498570
Linde wordt door mijn vriend in een soort houdgreep vastgepakt en geknipt. Ik heb namelijk ook eens een beetje teveel geknipt en nu durf ik het niet meer Het gaat trouwens wel altijd samen met een hoop gebrul en geworstel.

Linde is vannacht ziek geworden. Ze is steeds heel benauwd echt met van die piepende uithalen. We hebben haar maar met bed en al op onze slaapkamer gelegd, maar dat vond ze iets te gezellig

Ik ben vannacht wel 15 keer wakker geweest Of ik hoorde gepiep en gehuil, of ik kreeg een knuffelhond aangereikt, of ze was gewoon even zielig, of de speen was kwijt enz enz. En ook zo lekker in een cirkeltje draaien: Linde wordt wakker door de benauwdheid, wil mij haar knuffel geven, ik slaap nog half en pak knuffel niet aan, Linde wordt boos en daardoor nog veel benauwder en kan dus niet meer slapen.

En nu baal ik even dubbel want we zouden vandaag gaan ballenbak-meeten met Davinia en Eli en dat gaat nu dus niet door
pi_62498652
Dat is jammer Stiemie . Hopelijk knapt Linde gauw op
pi_62498750
Stiemie, wat vervelend dat ze zo ziekjes is.. Veel beterschap voor Linde!

Wij hebben (dacht ik) zo'n hema mini-nagelknippertje. Chris werkt de ene keer prima mee, de andere keer moet hij in de houtgreep. We doen het vaak tijdens het eten, of voor de tv. Dan is hij iets meer afgeleid door andere dingen.

Nog even een vraagje: Chris zit tegenwoordig steeds vaker op zijn knietjes te spelen, maar dan met zijn billen op de grond, en zijn voetjes ernaast. Zou dat nog kwaad kunnen? Als ik zelf lang zo zit, dan gaan mijn benen slapen, maar hij lijkt nergens last van te hebben..
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:08:07 #227
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62498914
Ah, gelukkig is eli niet de enige worstelende dreumes
Mss kunnen we idd zo'n nagelknippertje ook eens proberen.

DF, ik denk dat het geen kwaad kan. Kleine kindjes kunnen op de meest idiote manieren in slaap vallen, dus dan zijn ze heel relaxed. en ze zijn nog superwenbaar met de ledematen. ik neem aan dat chris het wel zou merkemn als zijn benen raar gingen voelen

Linde, nogmaals een dikke
pi_62498942

hallo hallo !
ik kom ook weer eventjes langs, opscheppen over mijn superstoere oudste dochter !
het lieve moppie reageert zo goed voorlopig! Ze vindt het duidelijk maar raar hoor..en toch laat ze zich er niet echt door van de wijs brengen. Ze houdt Sanne wel in de gaten, maar gaat dan weer haar gangetje
en wat heb ik gehuild toen ze hier vrijdagmiddag weer thuis werd gebracht door opa en oma !
Heerlijk, we zijn compleet

*bijlezen komt later weer hoor
pi_62499150
Marit *
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:59:23 #230
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62502301
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Davinia, ik scheur en bijt ze nog steeds bij Brent. Zo lang het beter gaat dan knippen doe ik het zo.
Dat doe ik dus ook, zelfs bij zijn teennagels
Knippen is nooit een succes geweest dus gebruikte ik de vijl altijd, maar dat wordt inmiddels al maaaaanden niet meer toegelaten. Voornamelijk afbijten dus en dat vindt hij wel leuk. Hij stopt zelf een voor een zijn vingers in mijn mond zodra ik ermee begin
Ach, tegen de tijd dat hij gaat trouwen zal hij vast wel gewend zijn aan de schaar

Arme Linde en Stiemie... Beterschap

Marit, jij mama-van-2: wat lekker dat je gezinnetje weer compleet is

Devin is weer een stuk gezelliger en heeft gisteren de hele dag weer goed gegeten
Ik wilde oorspronkelijk gisteren naar de ruil/verkoop-meet, maar ik vond dat we wel even quality time voor ons samen konden gebruiken (Devin en ik, M. moest werken) na een lastige periode. En dus hebben meneertje en ik gisteren heerlijk veel geknuffeld, gelachen, gelezen, gespeeld, gedanst, gezongen...
Zo fijn weer!
Eind van de middag met hem in de draagdoek gewandeld en langs mijn ouders gegaan. We hadden 's avonds een etentje (verjaardag) en Devin bleef bij mijn ouders eten. Toen we om 21:45 hem weer wilden ophalen rende hij rondjes door de woonkamer met zijn trekrups en was hij supervrolijk en kregen we dikke zoenen van hem. Ze hadden hem maar weer uit bed gehaald omdat hij maar bleef protesteren, dus mocht hij spelen tot we terugwaren. Eenmaal thuis wel direct in slaap gevallen en..... de hele nacht doorgeslapen
.... met gevoel voor drama....
pi_62503063
Dat klinkt goed Marit!!
En die tranen toen je Ilse weer bij je had, word er haast emo van!

DF, ik denk ook dat het niet uitmaakt. Er was er hier op Fok! nog eentje die graag zo zit te spelen, het ziet er ook zo lief uit.

Stiemie hoe is het nu met Linde?
pi_62503609
Marit, wat heerlijk dat jullie zo met zijn viertjes zijn!

Het ziet er ook lief uit. In het begin heb ik hem nog wel eens uit die houding moeten plukken. Maar nu krijgt hij het voorelkaar om zijn voeten buitenlangs naar voren te vouwen, zodat hij echt op zijn billen zit. Lenig spul hoor, dat kleine grut
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:26:21 #233
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62510098
Marit wat klinkt dat fijn zeg zo met je hele gezinnetje bij elkaar

En Devin dus weer helemaal lekker opgeknapt! Wat kan je dan van zo'n dagje genieten he? En dan nog gewoon doorslapen ook

Linde is de hele dag nogal strontchagerijnig humeurig. Zelfs zo erg dat we in de middag maar even zijn gaan wandelen aan het strand om even iets afleiding te hebben. Volgens mijn vriend is de zeelucht perfect voor luchtwegklachten dus daar gingen we. Helaas werd het aan het strand steeds minder zonnig dus zijn we na een uurtje maar weer terug gegaan. En nu ligt het dametje na een lekker stoombadje in bed te mopperen. Ze ligt er nu al bijna een half uur in en ik hoor nog steeds af en toe Oh Oh of een andere kreet Ik hoop maar dat ze zo lekker gaat slapen. Is toch het beste tegen ziekte en dan kan ik nog even tv kijken wat gaan leren voor mijn cursus
pi_62521943
Dat klinkt heerlijk Marit, geniet er maar van.

Kersjes fijn dat Devin weer gezellig is.

Deepfreeze, zo zit Damian ook vaak te spelen. Ze zijn nog zo flexibel dat dat gewoon kan.
Zo zit damian ook vaak in hurkstand, maar dan met zijn billen op de grond, dat doe ik hem toch ook niet na.

Nagels knippen gaat hier best makkelijk! Ik gebruik een nagelschaartje, nog geen ongelukjes gehad. In het begin een knipper, maar daar heb ik al 3 keer mee in zijn vinger geknipt.

Dit weekend wat akeligs meegemaakt met Damian.
Hij heeft sinds hij een half jaar oud is, dat als hij moet huilen (als hij pijn heeft of erg boos/moe/verdrietig is) dat hij dan zijn adem inhoudt. Meestal als je in zijn gezicht blaast dan neemt hij en hap lucht, maar dit werkt sinds kort niet meer. HIj was al een paar keer eerder een paar seconde buiten bewustzijn geraakt erdoor maar kwam dan gelukkig snel weer bij. Maar dit weekend bleef hij er echt helemaal in hangen en hij was bijna een minuut buiten bewustzijn. Helemaal lijkwit en reageerde nergens op. Bah heel eng. Gelukkig niet gevaarlijk maar ik ben toch flink geschrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 20-10-2008 09:55:11 ]
pi_62522028
sjesus dat is schrikken....
pi_62522048
Appelsap dat is schrikken!
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:59:53 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62522204
Nou appelsap, kan me voorstellen dat je schrikt. En dat kan geen kwaad?

Marit
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62522432
Appelsap, wat vreselijk schrikken !
je weet wel dat het geen kwaad kan .. maar tóch!

Memmel

ik lig heerlijk in mijn bedje, gisteren zeer optimistisch (lees: overmoedig) geweest en alleen mijn bed gezien voor kort bijslapen. Gevolg: gretig paracetamol geslikt aan eind van de middag en veel last gehad van mijn kruis/bekken/regio
Vanmorgen even voor het ontbijt beneden geweest en toen ik vervolgens mijn ontslasting liet lopen bedacht ik me dat ik echt beter nog even bedrust in kan lassen.
Positief: darmen zijn weer op gang
pi_62523141
Appelsap, dat is schrikken! Het kan misschien geen kwaad, maar leuk is anders..

Marrit, rustig aan he.. Laat je maar even lekker verwennen door manlief en de kraam!! Misschien kun je lekker een boekje lezen met Ilse in bed? Ben jij even van je benen, en Ilse lekker wat aandacht..
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:45:37 #240
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62524562
Anna vond het vanmorgen om 5 uur de hoogste tijd om liedjes te gaan zingen in bed...
En aan het gezang te horen, stond ze er ook bij te springen. Ik heb het maar genegeerd en ben verder gaan snurken. Ze heeft het tegen zessen opgegeven en is ook weer gaan slapen, met als gevolg dat ze om half acht haar bed niet uit te branden was.

Gisteren ben ik met haar wezen zwemmen, ik dacht dat ze helemaal gek werd. Ze kon gewoon niet kiezen waar ze het eerste heen wilde: "Daaaaaa, daaaaaaa, aaaaaahhhhhh, daaaaaaaa'. Geweldig hoe zo'n hummeltje het zó naar haar zin kan hebben.
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:16:53 #241
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62525297
Wij zijn weer terug uit Amerika - hele reis, veel emoties en een boel gedoe, maar uiteindelijk viel het achteraf allemaal wel mee. Ethan loopt inmiddels aardig los (gemiddeld tussen de 8-15 stappen, maar hij heeft ook al een paar keer zo'n 50 stappen achter elkaar gedaan ) en hij brabbelt er lustig op los, helaas nog wel steeds onverstaanbaar

Zo, nu maar even bijlezen!

Oh!! Marit, beetje laat.. maar alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanne! ik vind het een hele lieve naam
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62525639
Hoi jellyrose ! Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn !
pi_62526100
Anna ook al zo'n nachtbraker

Linde besloot vannacht om half 1 dat ze eigenlijk toch wat meer had moeten eten tijdens het avondeten... Dus zaten we lekker 's nachts een boterhammetje te eten. Uiteindelijk at ze anderhalve boterham, een halve peer en een halve manderijn.

Daarna heeft ze gelukkig wel de hele nacht doorgeslapen
pi_62526127
Jellyrose welkom terug Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
En ook al los lopen
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:11:30 #245
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62526468
Midnight snacks voor Linde

Vergeet ik nog helemaal te vertellen dat Ethan voor het eerst in z'n hele leven ( ) echt ziek is (geweest) Compleet met koorts, hoesten, diarree en al! Ik vond het stiekem best 'leuk'... zo'n zielig hoopje ellende verzorgen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62531799
Jelly, fijn dat jullie weer terugzijn, en het allemaal meegevallen is.
Arme ethan, zo ziek. Wel goed dat hij zoveel stapjes zet!

Stiemie, dat is ook mooie mid-night snack..

Chris kan nu zelf zijn blokkenkar een stukje draaien. Dus hij komt eindelijk niet meer tegen vanalles vast te staan.
Hij ligt nu in bed.. Mama vond het tijd voor het 2e slaapje, maar Chris is overtuigd dat 1 slaapje wel genoeg is. En dat is dan weer niet zo gezellig bij het avondeten. En ik ben flink verkouden, dus wilde eigenlijk ook nog wel even plat. Zal wel mislukken..
pi_62532484
Jellyrose, fijn dat het meeviel en welcome back!

Linde, je weet toch dat na 20.00u eten niet goed voor je lijn is he

Die Anna, daar kun je als mama dan ook wel heel erg van genieten he!

Meike heeft bedacht dat ze vandaag maar geen middagslaapje hoeft te doen. Op bed alleen maar feesten . Op mijn arm viel ze in slaap, maar toen ik haar wilde overleggen in bed was ze wakker..."neeeee!!!!"
Dus nu zit ze Bumba te kijken....ben benieuwd wanneer ze instort.

Deepfreeze, slaap ze!

Appelsap, wat naar joh! Heeft ie vaak van dat soort acties? Zou ik niet vrolijk van worden! Maarre, dat kan dus geen kwaad? Hij ademt dan wel? Het klinkt iig supereng!
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:04:13 #248
190853 RockabeIIa
pi_62535261
Jellyrose Leuk dat je knul aan de wandel is

Brent gaat vannacht voor het eerst in zijn nieuwe grote bed slapen. Ik ben benieuwd hoe het gaat en hoop dat ie wil blijven liggen.
  Jubileum moderator maandag 20 oktober 2008 @ 20:36:29 #249
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62537947
Appelsap dat zijn echt nare dingen, kan me goed voorstellen dat je schrikt. Gelukkig is het vrijwel altijd ongevaarlijk, maar het lijkt me niet leuk om mee te maken.
Ik heb even een heel oud topic voor je opgeduikeld waar iets meer ervaringen instaan: Breath holding spell

Rocka nu al een nieuw bed gevonden Dat doe je snel! Heb je foto's?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:00:20 #250
190853 RockabeIIa
pi_62538558
Nope geen foto's. Staat wel in het Karwei-krantje (de aanbieding van vorige week - nu was het 70 eu duurder )

Ben nog steeds bezig met hem terug in bed leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')