Het is ook nooit goed
 Het is ook nooit goed 

Prettig verjaardag!
 Prettig verjaardag! Wat knap! Ga je hem inscannen en dan hier pronken?
 Wat knap! Ga je hem inscannen en dan hier pronken? )
 )

. En aangezien ze nog niet heel kruiperig is vind ik het wel knap!!! Die knietjes worden wel steeds meer onder haar kont getrokken, maar kruipen lukt nog niet. Maar als ze zo doorgaat komt dat vast ook wel! Of leert ze in elk geval dat ze vanaf haar knietjes ook kan gaan staan enzo.
. En aangezien ze nog niet heel kruiperig is vind ik het wel knap!!! Die knietjes worden wel steeds meer onder haar kont getrokken, maar kruipen lukt nog niet. Maar als ze zo doorgaat komt dat vast ook wel! Of leert ze in elk geval dat ze vanaf haar knietjes ook kan gaan staan enzo.

(al zeg ik het zelf)
 (al zeg ik het zelf)

wat lijkt me dat lieeeef!
  wat lijkt me dat lieeeef! .
.  

Hij ging gisteravond achter de leuning van de bank staan. En zakte door zijn knietjes, en "sprong"weer omhoog, onder luid gelach en gekiekeboe van mama. Wat een lol
  Hij ging gisteravond achter de leuning van de bank staan. En zakte door zijn knietjes, en "sprong"weer omhoog, onder luid gelach en gekiekeboe van mama. Wat een lol   

) altijd goed. veel handiger dan een gewoon nagelschaartje vind ik.
) altijd goed. veel handiger dan een gewoon nagelschaartje vind ik.

.
. 

Het gaat trouwens wel altijd samen met een hoop gebrul en geworstel.
 Het gaat trouwens wel altijd samen met een hoop gebrul en geworstel. 
  Of ik hoorde gepiep en gehuil, of ik kreeg een knuffelhond aangereikt, of ze was gewoon even zielig, of de speen was kwijt enz enz. En ook zo lekker in een cirkeltje draaien: Linde wordt wakker door de benauwdheid, wil mij haar knuffel geven, ik slaap nog half en pak knuffel niet aan, Linde wordt boos en daardoor nog veel benauwder en kan dus niet meer slapen.
 Of ik hoorde gepiep en gehuil, of ik kreeg een knuffelhond aangereikt, of ze was gewoon even zielig, of de speen was kwijt enz enz. En ook zo lekker in een cirkeltje draaien: Linde wordt wakker door de benauwdheid, wil mij haar knuffel geven, ik slaap nog half en pak knuffel niet aan, Linde wordt boos en daardoor nog veel benauwder en kan dus niet meer slapen.   

en wat heb ik gehuild toen ze hier vrijdagmiddag weer thuis werd gebracht door opa en oma !
  en wat heb ik gehuild toen ze hier vrijdagmiddag weer thuis werd gebracht door opa en oma ! 

Dat doe ik dus ook, zelfs bij zijn teennagelsquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Davinia, ik scheur en bijt ze nog steeds bij Brent. Zo lang het beter gaat dan knippen doe ik het zo.

Ik hoop maar dat ze zo lekker gaat slapen. Is toch het beste tegen ziekte en dan kan ik nog even tv kijken wat gaan leren voor mijn cursus
 Ik hoop maar dat ze zo lekker gaat slapen. Is toch het beste tegen ziekte en dan kan ik nog even tv kijken wat gaan leren voor mijn cursus   

Memmel
  Memmel   

Wij zijn weer terug uit Amerika - hele reis, veel emoties en een boel gedoe, maar uiteindelijk viel het achteraf allemaal wel mee. Ethan loopt inmiddels aardig los (gemiddeld tussen de 8-15 stappen, maar hij heeft ook al een paar keer zo'n 50 stappen achter elkaar gedaan
  Wij zijn weer terug uit Amerika - hele reis, veel emoties en een boel gedoe, maar uiteindelijk viel het achteraf allemaal wel mee. Ethan loopt inmiddels aardig los (gemiddeld tussen de 8-15 stappen, maar hij heeft ook al een paar keer zo'n 50 stappen achter elkaar gedaan   ) en hij brabbelt er lustig op los, helaas nog wel steeds onverstaanbaar
) en hij brabbelt er lustig op los, helaas nog wel steeds onverstaanbaar 
 ik vind het een hele lieve naam
  ik vind het een hele lieve naam   

) echt ziek is (geweest)
) echt ziek is (geweest)   Compleet met koorts, hoesten, diarree en al! Ik vond het stiekem best 'leuk'... zo'n zielig hoopje ellende verzorgen
  Compleet met koorts, hoesten, diarree en al! Ik vond het stiekem best 'leuk'... zo'n zielig hoopje ellende verzorgen    

. Op mijn arm viel ze in slaap, maar toen ik haar wilde overleggen in bed was ze wakker..."neeeee!!!!"
 . Op mijn arm viel ze in slaap, maar toen ik haar wilde overleggen in bed was ze wakker..."neeeee!!!!"  te kijken....ben benieuwd wanneer ze instort.
  te kijken....ben benieuwd wanneer ze instort. 

Leuk dat je knul aan de wandel is
  Leuk dat je knul aan de wandel is 

Dat doe je snel! Heb je foto's?
 Dat doe je snel! Heb je foto's?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |