quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:58 schreef RockabeIIa het volgende:Davinia, ik scheur en bijt ze nog steeds bij Brent. Zo lang het beter gaat dan knippen doe ik het zo.
Dat doe ik dus ook, zelfs bij zijn teennagels
Knippen is nooit een succes geweest dus gebruikte ik de vijl altijd, maar dat wordt inmiddels al maaaaanden niet meer toegelaten. Voornamelijk afbijten dus en dat vindt hij wel leuk. Hij stopt zelf een voor een zijn vingers in mijn mond zodra ik ermee begin
Ach, tegen de tijd dat hij gaat trouwen zal hij vast wel gewend zijn aan de schaar
Arme Linde en Stiemie... Beterschap
Marit, jij mama-van-2: wat lekker dat je gezinnetje weer compleet is
Devin is weer een stuk gezelliger en heeft gisteren de hele dag weer goed gegeten
Ik wilde oorspronkelijk gisteren naar de ruil/verkoop-meet, maar ik vond dat we wel even quality time voor ons samen konden gebruiken (Devin en ik, M. moest werken) na een lastige periode. En dus hebben meneertje en ik gisteren heerlijk veel geknuffeld, gelachen, gelezen, gespeeld, gedanst, gezongen...
Zo fijn weer!
Eind van de middag met hem in de draagdoek gewandeld en langs mijn ouders gegaan. We hadden 's avonds een etentje (verjaardag) en Devin bleef bij mijn ouders eten. Toen we om 21:45 hem weer wilden ophalen rende hij rondjes door de woonkamer met zijn trekrups en was hij supervrolijk en kregen we dikke zoenen van hem. Ze hadden hem maar weer uit bed gehaald omdat hij maar bleef protesteren, dus mocht hij spelen tot we terugwaren. Eenmaal thuis wel direct in slaap gevallen en..... de hele nacht doorgeslapen
.... met gevoel voor drama....