Appelsap, wat ontzettend schattig klinkt dat geklets van DD
Echt super om te horen lijkt me!
Hier is meneer zijn bestaande woordjes-kennis volledig vergeten geloof ik. Hij brabbelt veel in wat een mix lijkt van Swahili en Oezbeeks, en alles vat rijdt en groot is (tractor, vrachtwagen, bus) is een "Bbbbbuh!", alles wat in je zou denken, maar zelf praten is niet interessant genoeg. Ik wacht nog altijd op de eerste "mama"
Nijna en Mirte, veel plezier vandaag
Lekker dat Ilse weer thuis is Marit, maar wel sneu dat ze zo lang op d'r zusje moet wachten! Hopelijk dient ze zich gauw aan
Beterschap voor de zieke en met hun gezondheid kwakkelende kleintjes!
Vannacht kon ik niet slapen en zat rond 'n uur of 4 de zaterdagkrant te lezen. Ideaal tijdstip, lekker rustig zonder dreumes om me heen die (net als Linde

) zo door kan gaan voor de levende papierversnipperaar! Ik las toen een artikel over een vrouw die haar 5 maanden oude zoontje verloren is aan wiegedood
Mijn god, wat heb ik zitten janken zeg! Ik heb daarna een hele tijd in Devin's kamer op de grond gezeten en hield door de spijlen heen zijn handje vast. Kijkend naar mijn zoet slapende lieverd voelde ik me zo ontzettend rijk en gelukkig! En tegelijkertijd zo kwetsbaar ook. Er hoeft maar 1 achterlijke idioot 2 tellen niet op te letten in het verkeer, er hoeft maar 1 cel in zijn lichaam gaan tegenwerken, er is maar 1 seconde nodig met een scherp mes in de buurt

Ik kreeg er helemaal de bibbers van, zo bang als ik ineens werd hem kwijt te raken...
.... met gevoel voor drama....