quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Memmel het volgende:
Wat gemeen dat je dat doet net wanneer ik moet werken...
Hoef niet heel Blijdorp te zien. Ik ben een jaartje lid geworden, dus dan kan je gewoon eventjes gaan. entertainment, laat maar zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:35 schreef Kersjes het volgende:
K_P, wil je in 2 uur tijd Blijdorp gaan doen? Dan mag je wel racen i.p.v slenteren! Veel plezier alvast.
Maar dat is dan de luie ik die weer naar boven komt....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef p_iglet het volgende:
Dat je niet met je auto in een veel te dure parkeergarage moet gaan staan![]()
En dat maakt het juist zo leuk om al die kindjes tijdens zo'n meet bij elkaar te zien. Bijvoorbeeld de ene praat en kruipt terwijl de ander minder goed praat, maar wel al kan rennenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Dus ja, ze zijn allemaal met andere dingen snel of traag.
*opschepmodus aan* kijk, die van mij kan het dan wel niet zeggen, maar kan 'm al wel zelf in haar kont stoppen *opschepmodus uit*quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hier ook geen 5 woorden zinnen.
Echt de simpele woordjes als augurk, olifant, paracetamol, inbouwkeuken, die woorden vaak gebezigd....maar 5 woorden in 1 zin![]()
Nee heur...papa, mama, vis, aap , uit, kaar (= klaar) en kut, die dan weer wel.
Floor zegt het inderdaad, geen idee waar ze het vandaan heeftquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef Memmel het volgende:
[..]
*opschepmodus aan* kijk, die van mij kan het dan wel niet zeggen, maar kan 'm al wel zelf in haar kont stoppen *opschepmodus uit*
Zegt een van de flensjes echt kut?
Ja, dat deed mijn lief eens met een stukje bloemkool. Met het resultaat dat alles op de grond lag....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:51 schreef mipi het volgende:
Ons kindje eet ook zo slecht warm, af en toe lukt het door eerst wat hapjes yoghurt of vla te geven en vervolgens een hapje warm eten verstopt onder de vla.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:57 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, dat deed mijn lief eens met een stukje bloemkool. Met het resultaat dat alles op de grond lag....
Fons moest er gewoon van overgeven.
Nu zegt hij nog steeds 'bmkoo bleeeuuuuughhh' terwijl hij naar de grond wijst.
Maud draait ook in bed en bonkt dus ook tegen het hoofd/voeteneind aan....afhankelijk van hoe om ze ligt. Maar ik heb nooit overwogen om er iets tegen aan te zetten. Dat gaat ze er dan toch weer van afpulken en dat vind ik veel gevaarlijker. Ik merk nu dat ze niet hoorbaar bonkt, maar ja nu ligt ze ook in een campingbedje. Is dus ook nog te overwegen, maar dan zou ik er wel een betere matras inleggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:51 schreef mipi het volgende:
Ons kindje eet ook zo slecht warm, af en toe lukt het door eerst wat hapjes yoghurt of vla te geven en vervolgens een hapje warm eten verstopt onder de vla.
'Draaien' jullie kindjes trouwens ook in bed (dus hard met hun hoofd heen en weer draaien voor/tijdens het slapen)? Onze zoon (1,5 jaar) doet dit en wel zo dat hij telkens met z'n hoofd tegen het ledikant aanbonkt. Dat bonken doet 'm overigens (blijkbaar) geen pijn, hij draait vrolijk door, maar ik vind het zelf niet zo fijn. Weten jullie waar dit door wordt veroorzaakt? Onze zoon lijkt verder prima in z'n vel te zitten, is vrolijk en actief.
Ik ben nu van plan om schuimrubber tegen de wanden van het ledikant vast te zetten, zodat hij niet zo hard z'n hoofdje stoot. Hebben jullie andere (betere) oplossingen?
Kersjes klinkt precies als Linde vandaagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:06 schreef Kersjes het volgende:
Hier hebben we ook weer een fase waarin er ontzettend slecht gegeten wordt. (door Devin dan he, niet door mij)
Hij is erg nieuwsgierig, stopt ook van alles in zijn mond, haalt het er weer uit en legt het netjes naast zich neer op tafel, glunderend kijkend naar zijn "verzameling", of gooit het op de grond. Ook dingen die hij zeker weten lust en normaal gesproken graag eet. Ik wijt het aan koppigheid en de baas willen zijn over zijn eigen eetgedrag. Denk ik![]()
Hij kan namelijk heel dwingend doen en volhoudens om zijn zin te krijgen. Zondagmorgen bijvoorbeeld had ik een salade gemaakt van tomaat (zijn lievelings), komkommer, bosui en olijven. Toen hij eenmaal doorhad dat er olijven waren wilde hij NIKS anders meer, zelfs geen kaaskaaskaas (zo noemt hij het) en toen ik het na 'n stuk of 10 olijven welletjes vond en het schaaltje van tafel haalde, werd hij zo woest dat hij alles wat er bij hem in de buurt stond wegsmeet, keihard gilde en zichzelf begon te slaan
En dan nog zijn eten weigeren...
Beetje zelfde verhaal was tijdens het avondeten op zaterdagavond. Hij weigerde alles, wilde alleen maar ketchup scheppen met zijn vingers, maar daar moesten nou juist de krieltjes in gedipt worden die hij niet wilde!
Zelfs koekjes, rozijnen, bananen, onbijtkoek en andere lekkere tussendoortjes haalt hij vrijwel gelijk weer uit zijn mond momenteel. Zal wel weer overgaan en ik probeer me er niet zo druk om te maken. Maar Devin is ook zo'n mager scharminkel zonder reserves en verbuikt zoveel energie met zijn drukke gedrag de hele dag door! Vraag me af waar hij het van doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |