abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62243840
Vorige deel: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 34

De dreumessen, dreumussen en dreumesen...

01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 15-10-2008 20:25:40 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62243870
Nah, vooruit dan, het laatste dreumestopic dat ik open.
pi_62243917
Ah Moonah Ties is alweer bijna 2!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:26:30 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62244019
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:22 schreef Moonah het volgende:
Nah, vooruit dan, het laatste dreumestopic dat ik open.
Vooruit, ik lees dan nog even mee
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62244198
@ Moonah. Ik moet inderdaad morgen werken, maar mijn duo wil mijn 2 werkdagen graag overnemen, vind ze geen probleem.

En volgens mij zou ik ook zoiets als zorgverlof kunnen opnemen, maar als het zo geregeld kan worden is dat natuurlijk helemaal ok.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:41:48 #6
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62244577
Fijn kapitein, dat je dat zo kunt regelen.

Het ene stapje van mijn dreumes (jaja, al een maand!) zijn er ineens 5 geworden! En als ze daarna op haar kont ploft geeft ze zichzelf applaus. Het is meer geluk dan wijsheid nog, maar vanavond deed ze het wel een keer of 10! Wiehoe!
En de box is uit de kamer, tranen met tuiten heb ik gehuild....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62244616
Da's fijn KP. Je ruilt gewoon wat dagen begrijp ik? Doe ik idd ook wel eens met mijn duo.
Qua zorgverlof weet ik eigenlijk niet hoe het zit. Volgens mij hebben we 2 dagen calamiteitenverlof.
pi_62244617
KP! Beterschap voor de flensjes! Het zijn schatjes hoor ook al heb ik ze maar zo kort gehoord gezien!

Moonah! Thies al bijna 2
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62244639
Lóópt Lena???
pi_62244730
Die is vlot

wat Moonah dus zegt -->
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:51:07 #11
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62244928
Nouja, looopen. Da's nog een groot woord voor die paar stapjes. Maar ja, onze mini stapt van de bank naar mij. En aan mijn pink loopt ze gewoon mee. De held!

Nee Moonah, Thies met prachtige kroon gewoon bijna 2! Dat gaat pas hard!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:02:04 #12
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62245331
KP heel veel beterschap met de flensjes. Hopelijk slaat de AB snel aan.

Lena...aan de wandel meisje....

En Thies, je gaat zo hard...bijna twee. Ik kan me nog goed herrineren dat je mama en ik samen een dikke buik hadden.... pff die verhalen van toen je in het ziekenhuis lag Moonah...zit nu weer met een glimlach op mijn gezicht.
pi_62245529
Beterschap voor de flensjes! Hopelijk zijn ze gauw weer opgeknapt.

En hoera voor Lena, kleine vlotte meid. Nog eventjes en ze rent het hele huis door!

Ik had vandaag zoiets tofs, ik loop nog helemaal na te genieten
Normaal gesproken als ik Devin bij de oma's ophaal 's avonds krijg ik zo goed als geen aandacht van hem en is het zelfs vaak bozig protesteren als ik hem mee wil nemen. Misschien toch uit wrok omdat ik hem in de steek heb gelaten ofzo? Eenmaal thuis is dat altijd weer snel over trouwens en vindt hij me wel weer lief.
Vandaag moest ik overwerken en kwam ik pas om 19:15 thuis. M. had Devin al opgehaald en toen ik de woonkamer kwam binnenlopen rende Devin met open armen op me af, ik tilde hem op en toen werd ik omhelsd en werkelijk bedolven onder de kusjes Het ging echt minutenlang door! En toen zag ik dus 10 Devin's omdat de tranen in mijn ogen sprongen Wat geweldig, zo heerlijk om op die manier begroet te worden door mijn lieve ventje. Dit wil ik elke dag wel

Morgen naar de oogarts, ik zie er als een berg tegenop
Een dubbele afspraak bij zowel de kinderoogarts als de orthoptiste in het AMC. Dat wordt dus weer in de houdgreep, een van pijn en ellende gillend kind en hoogstwaarschijnlijk een roesje om toch goed zijn ogen te kunnen onderzoeken Hopelijk hoeven we niet weer zo lang te wachten tot we aan de beurt zijn. De vorige keer liep het enorm uit, tegen de tijd dat we aan de beurt waren had Devin het hele ziekenhuis doorgekropen, uitgebreid gegeten en gedronken, alle speelhoeken gezien en lag hij net 10 minuten te slapen
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:10:52 #14
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62245625
Kersjes, wat een dubbel bericht. dus eerst een voor de liefdevolle omhelsing die je gehad hebt vandaag en een voor morgen, want er is niets ergens dan je kind pijn zien hebben.... succes en hopelijk is het de laatste keer dat jullie hoeven te gaan.
pi_62245682
Kersjes heel veel succes morgen in het ziekenhuis

Ik ben vroeger zeer regelmatig bij de kinderoogarts in het AMC geweest. Ook het gedruppel enzo waar je over schreef komt me bekend voor. Misschien scheelt het als ik zeg dat ik er helemaal geen nare herinneringen aan heb? Ondanks dat ik weet dat ik veeeel onderzoeken gehad heb die echt niet leuk waren. Hopelijk ervaart Devin het net zo

Hebben ze trouwens nog steeds dat aapje dat op dat railsje heen en weer kan dat je dan moet volgen?
pi_62245731
Kersjes succes morgen!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:16:59 #17
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62245816
Ah, sterkte morgen Kersjes. Hopelijk loopt het niet zo uit, dat lijkt me helemaal vervelend. Een rottig onderzoek bij een hoogstverveeld/vermoeid kind.
En wat cute, die begroeting!
Al kan ik me niet voorstellen dat zo'n kleine man al wrokkig kan zijn hor.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:21:36 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62245964
Succes morgen Kersjes. Het is zo rot dat je je kindje iets moet laten doen wat hij zo vervelend vind. Bah. Maar hopelijk is het de laatste keer!

Stiemie, hier 1 met slecht zicht. Het aapje brings back memories. Had jij dan ook een vlieg uit een boekje? (Een hologram?)
pi_62246217
kersjes, ik hoop ook dat 't wat soepeler zal verlopen morgen, en dat jullie snel aan de beurt zijn!

lishe, wat ontzettend knap van lena! maar waarom meteen de box weg?

thies... bijna jarig!!!!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:42:13 #20
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62246711
Dat heeft niks met lopen te maken hoor Bix. Ik hou niet van de box, hij werd alleen gebruikt als opslag. Luuke heeft ook maar in de box gelegen tot ze een half jaar was ofzo. Ik hou van ruim en alle kanten op, en ik kan vanuit de keuken alles in de gaten houden. Ik gebruik 'm al maanden niet meer. Maar het is weer een soort van afsluiting toch. En nu dan weer het idee van 'zou het nog, ooit."
pi_62246851
Haha, dat aapje
Als kind ging ik eerst altijd naar de oogarts in het Emma Kinderziekenhuis en later jarenlang naar de VU. Daar hadden ze hem uiteraard ook.
Bij mij werd toen ik 4 jaar oud was ontdekt wat er mis was met mijn ogen. Toen werd de diagnose van mijn zeldzame oogziekte pas gesteld en daar gingen heel wat pijnlijke en nare onderzoeken aan vooraf. Zo goed als zeker dat Devin mijn oogziekte ook heeft (was 50% kans) dus ik weet precies wat hij mee gaat maken. Een van de symptomen is sterke fotofobie (overgevoeligheid voor licht). Dit betekent dat we zonder er zelf controle over te hebben vaak ontzettend knijpen met onze ogen (vandaar die charmante foto's altijd ) en we echte pijn ervaren wanneer er met een lampje in onze ogen gekeken wordt.
"Doe je ogen eens open, wijd open!"
" Ze ZIJN open"
Een bezoek aan de oogarts betekent bij mij nog altijd veel pijn en ongemak, onwetende co-assistenten die boos worden omdat ik "niet doe wat er gezegd wordt", wetende artsen die met de boterham in de hand, zo blij als een kind in de rij staan om mijn bijzondere hoornvliezen in het echt te kunnen zien, en steevast een migraine-aanval als alles achter de rug is.
pi_62246913
Dank voor de sterktewensen trouwens
pi_62247210
sjonge, dat klinkt echt naar kersjes. en kunnen ze er ook iets aan doen? ik bedoel, waar zijn die onderzoeken precies voor nodig?
pi_62248632
Wat lief van Devin. En wat vervelend dat ie morgen weer moet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62252405
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:21 schreef Lishe het volgende:
Stiemie, hier 1 met slecht zicht. Het aapje brings back memories. Had jij dan ook een vlieg uit een boekje? (Een hologram?)
Van een vlieg uit een boekje kan ik me niks herinneren eigenlijk Heeft zo'n hologram misschien iets met diepte zien te maken? Dat zie ik namelijk totaal niet, dus dan is zo'n test misschien niet nodig geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')