Dat is echt hard nodig ook volgens mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar keer per week denk ik, je ziet de schoonmakers weleens langslopen op de webcam.
Volgens mij wordt ie ook bijna elk jaar weer nr.1 in de Hemelse Honderd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Een van de beste cd`s van afgelopen decennia. Vooral Black is zo ont-zet-tend briljant![]()
Dat heb ik in het verleden al een paar keer gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Serieusmaak eens een grabbetje van
Heul, heul, heul,heul erg eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Een van de beste cd`s van afgelopen decennia. Vooral Black is zo ont-zet-tend briljant![]()
En niet onterecht natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie ook bijna elk jaar weer nr.1 in de Hemelse Honderd.
Zoek opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden al een paar keer gedaan.
quote:
Gisteren waren ze allemaal al gedraaidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Serieus. Je vraagt geen platen aan die al erg vaak gedraaid zijn. Top!!
Johan en de Groothandel toch niet?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gisteren waren ze allemaal al gedraaid
Nee maar is die nog ooit gedraaid dan ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Johan en de Groothandel toch niet?!
hofleverancier bij 3fmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Al die dj's zijn daar aan de redbull
Inderdaad een hele mooie opnamequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
toch is deze beter![]()
Live @ PinkpopLegendarisch optreden
Nop, ik heb technohead aangevraagd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is het de gerben van hier die queen heeft aangevraagd ?
Geen idee.. Maar daarom is 'ie ook wel origineel!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar is die nog ooit gedraaid dan ?
Dat laatste werd erg afgekraaktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:06 schreef Sersjee het volgende:
O ja, boeken. Heb het boek van Gerard uit, ga morgen beginnen aan dat van Frits Spits
Ja door Giel, dan noem je ook watquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goh, vind jij Queen goed? Wist ik nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!Queen
![]()
Show must go on !!!!!!!!!!!!!
Hans, de ringtones al gevonden op Michiel z'n log?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Michiel, je webicon is stuk... ( http://michielveenstra.nl/media/db_images/original/42566.jpg )
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Dacht dat dit uit the 80's was
Niet? hehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goh, vind jij Queen goed? Wist ik niet
Nee, is van vlak voor Freddy's overlijden.quote:
Heel toepasselijk de laatste single van Queen die nog tijdens het leven van Freddie is uitgebracht.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Dacht dat dit uit the 80's was
Ik doe mijn best! Echt een leuk liedjequote:
jup maar hij wist het wel al iets langer. Althans: dat heb ik eens in een documentaire gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Freddie heeft pas één dag (dus niet een week) voor z'n overlijden bekendgemaakt dat ie AIDS had...
Tong Michiel dan draaitie hem welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Echt een leuk liedje
Sorry?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tong Michiel dan draaitie hem wel
Ehm, het meeste is geschreven door Brian May.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
@ Michiel: Het was ook de bedoeling dat die plaat een dubbele lading kreeg. Hij heeft het geschreven vlak nadat ie hoorde dat ie ziek was
Zal wel aan mij liggen want ik kan het echt niet vinden (geen grap). Heb zelfs gezocht op ringtones en Maricha maar 0 als resultaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hans, de ringtones al gevonden op Michiel z'n log?
quote:(oh en wij waren de allereersten...de rest van 3FM heeft het afgekeken van ons)
Dat wil ik ook proberen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Echt een leuk liedje
True. Speculaties zijn er een hele tijd geweest, maar de publieke bevestiging kwam pas erg laat....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup maar hij wist het wel al iets langer. Althans: dat heb ik eens in een documentaire gezien
Je postte een plaatje en ja toen ging het misquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Let maar niet teveel op hem, hij zit teveel in KLB en ONZquote:
Wat Michiel al zei, in de videoclips kon je al een tijdje zien dat Freddie ziek was.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup maar hij wist het wel al iets langer. Althans: dat heb ik eens in een documentaire gezien
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij samen met Freddie toen hij hun had verteld dat ie ziek was. Or so I`ve heardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ehm, het meeste is geschreven door Brian May.
Gompie![]()
Krijg er haast nog tranen van in mijn ogen als ik terug denk aan die dag.. Als je dan ook weer hoort met hoeveel passie The Show Must Go on is gezongen dan moet ik wel even slikken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Freddie heeft pas één dag (dus niet een week) voor z'n overlijden bekendgemaakt dat ie AIDS had...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je moet Michiel een kusje geven
quote:
Ik krijg les van Gijs Staverman! Geloof het of niet, maar hij geeft onder een andere naam Maatschappijleer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb dit stukje van Alice nog dat Gijs staverman dit ging zingen met luisteraars op cassettebandje
KLIKquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen want ik kan het echt niet vinden (geen grap). Heb zelfs gezocht op ringtones en Maricha maar 0 als resultaat.
[..]
GMTAquote:
wees maar niet te trotsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoor iedereen hier dan over mij praten
wauw!quote:
Of hij checkt z'n mailbox, want daar hangen ze ook inquote:
Ik had hem op de eerste zoekterm al, soms is een fotografisch geheugen toch best makkelijkquote:
Lijkt erop dat de muziekredactie een weekje met verlof is en dat de dj's kunnen draaien wat ze zelf willen.... Lekker copy-pasten.... Sommige nummers zijn alweer 5 keer voorbijgekomen de laatste dagen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef Qunix het volgende:
Geloof de 4e keer vandaag dit nummer....
Je had ook Ben Liebrand kunnen draaien met Move To The Bigband
Woei ! dank! dank !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of hij checkt z'n mailbox, want daar hangen ze ook in![]()
UCC
Mooie nummers maar denk te goed voor het 3fm met michiel publiekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar blijven klassiekers als
Bettie Serveert - Palomine (of een van de tig andere topnummers)
Claw Boys Claw - Rosie
The Jayhawks - Take Me With You
K's Choice - Een van de tig geweldige nummers naast Not An Addict
?????
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de muziekredactie een weekje met verlof is en dat de dj's kunnen draaien wat ze zelf willen.... Lekker copy-pasten.... Sommige nummers zijn alweer 5 keer voorbijgekomen de laatste dagen.
Ik denk dat die platen in de kast blijven staan, helaas..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claw Boys Claw - Rosie
?????
Eerste keer, dus dat valt alles mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef Qunix het volgende:
Geloof de 4e keer vandaag dit nummer....
Je had ook Ben Liebrand kunnen draaien met Move To The Bigband
uuhm waar heb je dan in vredesnaam opgezocht ??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had hem op de eerste zoekterm al, soms is een fotografisch geheugen toch best makkelijk
Iig meer dan 5x deze week.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eerste keer, dus dat valt alles mee.
Green Day
![]()
Basket Case
(hoewel ik Longview leuker vind)
dank jequote:
Vraag beantwoord lijkt me..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
Waarom mis ik deze bijna![]()
Had ik 3FM maar aan moeten laten
smsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm waar heb je dan in vredesnaam opgezocht ??
Heb je ook het postuur dat er eigenlijk bij hoort?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
hehe zometeen misschien deze bestellen:
[ afbeelding ]
Voor het hele 3FM-publiek, lijkt 'tquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooie nummers maar denk te goed voor het 3fm met michiel publiek
dat dusquote:
meeste kans maak je nog bij Cortonquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor het hele 3FM-publiek, lijkt 't. Terwijl juist dit muziek is die ik wel bij 3FM vind passen.
Gelukkig worden de Spice Girls ook 'een keer' gedraaidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claw Boys Claw - Rosie
?????
het is heel verleidelijk om te reageren, maar doe het niet! Want het is al zo vaak door zoveel verschillende mensen uitgelegd. En dat weet Roel_Jewel helemaal.......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mooi verschuilen achter het was een request
de badeend krijg je toch welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wist 't."
"Ik was 't ff vergeten."
Ja, dan wist je het dus niet, doos.
Nog net niet zo erg als die tuup in de videoclipquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je ook het postuur dat er eigenlijk bij hoort?
Niet...doen!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
het is heel verleidelijk om te reageren, maar doe het niet! Want het is al zo vaak door zoveel verschillende mensen uitgelegd. En dat weet Roel_Jewel helemaal.......
Waarom reageer ik dan toch eigenlijk?....
is toch ook zo deze week hangt vast aan requests , dus helemaal niets mis mee, niet iedereen luistert de hele dagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
het is heel verleidelijk om te reageren, maar doe het niet! Want het is al zo vaak door zoveel verschillende mensen uitgelegd. En dat weet Roel_Jewel helemaal.......
heb al hun platenquote:
ik weet het.......stom!quote:
Nog eentje danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet het.......stom!(zo ben ik)
heet gewoon liefde voor je werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet het.......stom!(zo ben ik)
Het is blijkbaar lekker gemakkelijk om de voor de hand liggende 90's-platen uit te kiezen. Op 't moment dat je steeds dezelfde platen blijft draaien weet die gemiddelde (niet de hele dag luisterende) 3FM-luisteraar niet beter en wordt idd steeds dezelfde plaat gedraaid. Selffullfilling prophecy. Precies wat ik vorige week al voorspelde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal wss ook een eind komen als ik ff zoekquote:
aaaaahhhhhhquote:
Zulke rare platen zijn dat toch niet, die ik net noemde? Die platen zijn destijds ook volop gedraaid en een hit geweest. Twee uur aandacht voor happy hardcore is wel 3FM? Ook alleen maar omdat Rab 'fan' daarvan is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
3FM heeft een format en daar past het in het vrij groten getale draaien van dat soort platen niet in. Kan je het mee eens zijn of niet, maar zo is het (heel kort beschreven) nou eenmaal. Daarbij is er zeker bij mensen als Gerard, Rob en Michiel echt wel plaats voor "liefhebbersplaatjes", maar ja, dat zijn er zoveel hè.
Daar is geen aanleiding voor geweest. Joss Stone is bijna pas in de 90s geborenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
er is iets aan de hand met je Roel!
ik heb al dagen geen foto gezien van een lekker wijf
quote:
Om mijn vorige uitleg te onderbouwen: als dit kan, kan Claw Boys Claw of Bettie Serveert ook welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
3FM heeft een format en daar past het in het vrij groten getale draaien van dat soort platen niet in. Kan je het mee eens zijn of niet, maar zo is het (heel kort beschreven) nou eenmaal. Daarbij is er zeker bij mensen als Gerard, Rob en Michiel echt wel plaats voor "liefhebbersplaatjes", maar ja, dat zijn er zoveel hè.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is geen aanleiding voor geweest. Joss Stone is pas in de 90s geboren.
En in de ether...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Wat doet deze plaat in hemelsnaam in Michiel's koffer??
Ik denk dat er ook maar weinig mensen zijn die de plaat wel kennen.. Jeez..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Pippi Langkous in de remix...?
* Sirolf kent deze plaat niet.
Nee Pipi Langhousequote:
O mijn god... Samen met Feigling ben ik daar heel vaak dronken van geworden!quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O mijn god... Samen met Feigling ben ik daar heel vaak dronken van geworden!
ik ben blij dat ik op m'n twaalfde gewoon met bier begonnenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef Biogarde het volgende:
I wanna fuck you in the ass [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef Biogarde het volgende:
I wanna fuck you in the ass [ afbeelding ]
je weet gewoon dat je `m nu echt de hele avond in kop hebtquote:
Wat hebbik gemist?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
doeiii Michiel en Maricha
(en Maricha leuk om aan de foon met je te beppen)
ik peer m ook meteen
Ook dat nog ja..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je weet gewoon dat je `m nu echt de hele avond in kop hebt![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat het liedje ook in een of andere reclame zat
Yup, voor taalcursussen. Staat vast wel op YouTube, maar heb geen zin om te zoeken...Met dank aan Bioquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat het liedje ook in een of andere reclame zat
quote:
Wat kon je die plaat nog wel?quote:
En dat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oeh! ik had Duran Duran met Ordinary world aangevraagd live op de radio, ...
Mijn moeder heeft naar aanleiding van de uitzending van vanavond maar de CD Nirvana unplugged in New York (heet íe zo?) gekocht. Ze vond het wel een heel erg mooi nummerquote:
Briljante cdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft naar aanleiding van de uitzending van vanavond maar de CD Nirvana unplugged in New York (heet íe zo?) gekocht. Ze vond het wel een heel erg mooi nummer
Ja dat is 'm ! superquote:
quote:
hehe meesterlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
die lyrics![]()
![]()
![]()
I`m taking it back to the old school cause I`m an old fool![]()
hehequote:
quote:This video may not be suitable for minors.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:12 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij houdt hier iemand zn eigen 90s Request. Ik hoor o.a. DJ Paul Elstak
Vetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Inmiddels zijn ook Corona, Whigfield en Venga Boys voorbij gekomen
Kun je beter neger muziek horen dan de Vengaboysquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vet
Bij mij in de buurt hoor je alleen neger muziek.
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:15 schreef Timo20 het volgende:I wanna see the rainbow high in the sky
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:15 schreef on_air het volgende:
Is toch niet bij te posten dit.
En nutteloos want deze is al bijna einde oefening.
L-L wilde voor zijn vertrek nog topic 1000 meegemaakt hebben. Op deze manier (en met SR in aantocht) gaat dat misschien nog wel lukkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Tempo ligt weer vrij hoog inderdaad.
![]()
Gaat zeker wel lukkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
L-L wilde voor zijn vertrek nog topic 1000 meegemaakt hebben. Op deze manier (en met SR in aantocht) gaat dat misschien nog wel lukken
Als we zo door blijven gaan wel. Hij helpt alleen zelf niet echt mee nu..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
L-L wilde voor zijn vertrek nog topic 1000 meegemaakt hebben. Op deze manier (en met SR in aantocht) gaat dat misschien nog wel lukken
IK BEN GEEN DOOS!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wist 't."
"Ik was 't ff vergeten."
Ja, dan wist je het dus niet, doos.
Toen ineens met een nieuwe zangeres.. niet zo'n heel succes, dacht ik. Wel een leuk liedje!quote:
thanks!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je was 'n goede kandidaat!!
![]()
Cypress Hill!!
Spice Girls, toch? Congratz met de prijsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:36 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]nou ik heb de prijzen wel. hopla
ik vergeef je, een beetje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Lees nou niet terug
.
* Roel_Jewel gaat ff in de hoek staan.
Freaky clip is dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef Timo20 het volgende:
Tool![]()
Maar draai dan Schism. Die hoor je echt nooit op de radio
Hehe, hoe vaak is dat al wel niet gebeurd?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef Timo20 het volgende:
Tool![]()
Maar draai dan Schism. Die hoor je echt nooit op de radio
arme roel wordt terecht gezet door lottequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Lees nou niet terug
.
* Roel_Jewel gaat ff in de hoek staan.
Nee....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kun je beter neger muziek horen dan de Vengaboys
iedereen heeft momenten van schaamte uit het verledenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:39 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik vergeef je, een beetje.
en jaaa the spice girls. weet je hoe vet ik dat vond toen ik een klein lotje was! ik heb alle cd's, 2 shirts en plakboek en en en de spice girls polaroid camera. jawel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |