www.argenta.nlquote:Het internetbankieren is momenteel onbeschikbaar vanwege een technisch probleem (yeah right) . Wij trachten dit zo spoedig mogelijk op te lossen en verontschuldigen ons voor het ongemak. Onze technische helpdesk is bereikbaar op het nummer 0800 - 0224541.
Dat zeiden sommige mensen dinsdag over Icesave ook, toen op fok! mensen hun tegoeden probeerden over te hevelen, niet wetende dat Icesave stilzwijgend de tegoeden al had bevroren.. Paniekzaaierij right...quote:
Ziggo ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
En de postbank heeft ook al 'storing'
Ja. Ze zijn nog niet failliet, maar je kon je geld sinds maandagmiddag al niet meer weghalen (ook al leek het dat het nog wel kon tot dinsdagmiddag), de tegoeden waren dus bevroren.quote:
ice en bevroren misschienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ja. Ze zijn nog niet failliet, maar je kon je geld sinds maandagmiddag al niet meer weghalen (ook al leek het dat het nog wel kon tot dinsdagmiddag), de tegoeden waren dus bevroren.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
www.argenta.nl
Op het NOS nieuws werd ook nadrukkelijk gemeld dat Argenta niet onder het Nederlandse garantiestelsel valt.
Is Argenta na Icesave de volgende kleine spaarstunter die onderuit gaat?
Ze hebben een storing bij het internet bankierenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Aventura het volgende:
Wat is er dan aan de hand met Argenta?
Valt (net als Icesave) als een van de weinigen niet onder het Nederlandse depositogarantiestelsel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Aventura het volgende:
"storing" jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze hebben een storing bij het internet bankieren
Weinig bijzonders, het is een belgische bank waar het niet perse heel slecht mee gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:59 schreef Aventura het volgende:
Zo gaat dat he. Er is maar één klein duwtje nodig en de sneeuwbal rolt al.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef Pony-Lover het volgende:
best kans dat de NOS met haar berichtgeving Argenta-nederland naar de klote heeft geholpen.
Och, ik heb er geen spaargeld maar wel een enorme hypotheekschuldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:02 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Valt (net als Icesave) als een van de weinigen niet onder het Nederlandse depositogarantiestelsel.
Tot vanavond de NOS de mensen waarschuwde dat Argenta net als Icesave niet (volledig) onder het NL depositogarantiestelsel valt ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
O, en de website werkte prima vandaag en overboeken van en naar de rekening ook
Zegt niet veel natuurlijk. Icesave leek ook goed te werken en velen dachten hun centjes veiliggesteld te hebben. Maar toen bleken ook ineens alle boekingen sinds maandag niet afgehandeld meer te worden.quote:[b]Op woensdag 8 oktober 2008 22:07 schreef O, en de website werkte prima vandaag en overboeken van en naar de rekening ook
Oe, laten we eens nadenken....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:09 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Tot vanavond de NOS de mensen waarschuwde dat Argenta net als Icesave niet (volledig) onder het NL depositogarantiestelsel valt ja.
Denk dat ze even een storing veinzen voordat iederen n.a.v. het NOS Journaal even Argenta leegplukt...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:56 schreef Pony-Lover het volgende:
best kans dat de NOS met haar berichtgeving Argenta-nederland naar de klote heeft geholpen.
bleek vanochtend gewoon verwerkt hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zegt niet veel natuurlijk. Icesave leek ook goed te werken en velen dachten hun centjes veiliggesteld te hebben. Maar toen bleken ook ineens alle boekingen sinds maandag niet afgehandeld meer te worden.
https://internetbanking.argenta.nl/ebank/ werkt anders op dit moment niet meer hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
bleek vanochtend gewoon verwerkt hoor
Idd, dit soort dingen kunnen de meest stabiele bank nog kapot maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:44 schreef Lafayette het volgende:
Bepaalde media zouden op dit moment onder curatele gesteld moeten worden. Dit soort berichtgeving is stemmingmakend en totaal absurd.
Waarom zou je je geld nog bij Argenta zetten, als je het ook bij ING, ABN, Fortis of Rabobank kan stallen? Geld is nu toch tot 100.000 "gegarandeerd", dus mocht je enorm rijk zijn, hoef je het nu over minder banken te verspreiden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:09 schreef Brad het volgende:
alle spaarders in nederland zijn druk bezig hun geld wat te spreiden verwacht ik, dit zorgt voor veel meer verkeer. Begrijpelijk dat sommige sites er daardoor dan soms even uit willen liggen.
omdat het er al stond en ik laat het gewoon lekker staan.. al dat gezeikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Waarom zou je je geld nog bij Argenta zetten, als je het ook bij ING, ABN, Fortis of Rabobank kan stallen? Geld is nu toch tot 100.000 "gegarandeerd", dus mocht je enorm rijk zijn, hoef je het nu over minder banken te verspreiden.
Haha, er waren ook mensen die dat over onze Vikingvrienden zeiden, en kijk hoe het met hun gaat. Waarom zou je het risico nemen? Ik had het wel geweten als ik geld bij Argenta had staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat het er al stond en ik laat het gewoon lekker staan.. al dat gezeik
ik heb vertrouwen in onze zuiderburen
omdat ik vind dat er een heleboel paniek is, wat voorkomen kan worden door massaal niet mee te doen aan het overboeken van spaargeldenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Haha, er waren ook mensen die dat over onze Vikingvrienden zeiden, en kijk hoe het met hun gaat. Waarom zou je het risico nemen? Ik had het wel geweten als ik geld bij Argenta had staan.
En achteraf, zou je willen dat jij degene was die z'n geld nog wel op tijd eraf had gehaald.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:17 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat ik vind dat er een heleboel paniek is, wat voorkomen kan worden door massaal niet mee te doen aan het overboeken van spaargelden
Ja en Icesave valt onder de IJslandse garantie, en daar was garantie tot 20.000 euroquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef Emu het volgende:
Argenta valt onder de Belgische garantie, en daar is nu garantie tot 100.000 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |