SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het in het vervolg gewoon niet aub, dan is iedereen blij.
No hard feelings.
Ow ja de Zweedse uitzending is wel grappig: 'Tajl of the teep' 'Oh oh oh ooo!' enz
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maja goed genoeg gezeikt
UFC 90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UndercardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ok dit is zeker een spoiler, maar geen matchuitslag.....Godverdomme wat een idioot van een scheids hadden ze zeg!
"Keep on working" en dat keer 100! Ik bedoel dat je niet weet wat Jiu Jitsu is als je het ziet..OK, maar dat je honderd keer moet zeggen dat ze moeten blijven werken en er niks tegen doet, wat voor moron ben je dan?
Ik hoop echt dat ze hem voor het laatst hebben gebruikt en hem anders even laten bijspijkeren, want op deze manier verpest hij een gevecht omdat hij fighters negatief beïnvloedt terwijl ze goed en keurig bezig zijn!
That being said. UFC 90 was vermakelijk
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Als het zeker een spoiler is waarom zet je het dan niet in tags?
Maar ben het wel met je eens, en Rogan was ook erg boos erover. Waren veel nieuwe sheids deze keer merkte ik al. Geen Mario, Lavigne or Marazaki (ofzo) en Herb Dean deed alleen maar de main event. Beetje vreemd wel
![]()
![]()
Was een local ref dus ik denk niet dat we die nog vaak gaan zien
Edit: Waren allemaal local refs van die staat.. dus die zien we niet meer terug hoor de komende tijd
en Roep was niet degene met de spoiler.. maja ik kon er dus wel aan zien we er verloren/gewonnen zou hebbenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Goedzo! Ik ergerde me erook aan, dat was echt niet normaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Edit: Waren allemaal local refs van die staat.. dus die zien we niet meer terug hoor de komende tijd
Bring back Big John McCarthy
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
haha ja die brillemans was zeer aanwezig.. irritant iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Goedzo! Ik ergerde me erook aan, dat was echt niet normaal.
Bring back Big John McCarthy
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik blijf het knap vinden hoor Taz.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Hm vraag me af of het verplicht was van de staat om die scheids te gebruiken dan. Alleen maar een "reg" UFC reg bij de main event.
Nouja, hopelijk eenmalig iig![]()
![]()
anyway.... ik geef het event wel een dikke 8 hoor...
silva-coteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:34 schreef Dacide het volgende:
anyway.... ik geef het event wel een dikke 8 hoor...
silva-coteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef Dacide het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht nog wel even op Andyy, Unstoppable en King voor ik de spoilers weglaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik ben het ermee eens hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
haha wat een BS stukje van Sherdogje zou toch denken dat ze er verstand van moeten hebben
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ja, ik begreep het ook niet echt, maar het staat er wel, dus waar moet ik me nu meer aan irriteren? Dat of die scheids die constant Action Action roept terwijl ze elkaar op de grond!! aan het slaan zijn??
begreep er werkelijk waar geen moer van..Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Die scheids hadden ze KO moeten slaan. Wat een mongool
Er gebeurde echt zoveel op de grond
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Wat een fout van diezelfde ref tijdens undercard fight zeg!!
Franca vs. AurelioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gugerty vs. FisherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Tazmaniac op 27-10-2008 20:06:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dana White offers Kimbo a spot on TUFGeweldig ideequote:Despite UFC President Dana White's consistent publicly voiced disdain for EliteXC's use of Kevin "Kimbo Slice" Ferguson as a marketable MMA commodity, White did recently offer Slice an opportunity to join the world's leading MMA promotion.
With Slice out of a job after the recent collapse of EliteXC and parent company ProElite, White was asked about the possibility of bringing the former streetfighter into the UFC at the post-UFC 90 press conference.
"[Slice] can be on 'The Ultimate Fighter,'" White said.
Despite the offer, White's position on the skills of Slice have apparently not changed.
"What's [Slice] done other than get 10 million hits on YouTube?," White asked. "What's he done to deserve to be in the UFC? Nothing. I don't consider him a real athlete or anything. He won't win The Ultimate Fighter. The offer's out there if he wants to take it, (but) he won't win it."
The prospect of Slice appearing on the Spike TV reality show still seems a bit far-fetched.
Little is known of the exact status of the contracts the now-defunct EliteXC held with its fighters. Slice and others may be tied up in court battles for the immediate future. The UFC would also almost certainly not be willing to match Slice's $500,000 salary for his most recent fight.
But when asked if the UFC would be willing to feature a heavyweight edition of "The Ultimate Fighter" for the first time since the show's second season, White certainly didn't rule out the prospect.
"We might do that," White said with a grin.
Leuk idee maar dat gaat echt niet gebeuren. Kimbo gaat lekker zijn zakken vullen in Japan en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana White offers Kimbo a spot on TUF
[..]
Geweldig idee
UFC 90 was een zeer tof event. Zeker in vergelijking met 89 dat mij niet kon bekoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Opgezwollenlever op 27-10-2008 22:26:07 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: