Ik mag hopen dat ze de verkeerde Noguira hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wat vinden jullie hier dan van
Ja, de laatste keer dat ik er iets over hoorde waren hun ratings hoger dan die van DREAM. Was er gewoon even benieuwd naarquote:
weet nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het niet snapt?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de verkeerde Noguira hebben
Jups. Ringsporten zijn kennelijk geen realiteit als je dit aan de KM-puristen vraagt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
weet niet
maar ik bedoelde dus dat die Krav Maga gast kansloos was. en dat ik het best jammer vind dat je vrij weinig aan Krav Maga hebt(bij MMA), terwijl dat 1 van de meest effectieve "technieken" is voor op straat
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/ufc/article1843555.ecequote:Some pundits accused Bisping of putting on a negative display against The Crippler, but the Brit insists he was only being wary of Leben's brawling style.
Bisping said: “You’ve got to box a brawler and brawl a boxer and he’s a brawler, so I out boxed him.
“I wasn’t going to stand there like an idiot and brawl him like crazy.
“That might be very exciting for the fans but it’s not the smartest thing to do when you’ve got your career at stake.
“He taunted me towards the end of the fight because he was getting frustrated and knew he couldn’t do anything else.”
Don't forget Marcus Davis, wat een heldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:39 schreef Unstoppable het volgende:
Vond het commentaar bij UFC 89 beter dan ik gewend ben van hun![]()
Jammer dat het toch een soort van vrijdag-avond RTL7 Jupiler League uitzendingen zijn tov van de zondag-avond Eredivisie samenvattingen bij de NOS. Halve kaart gevuld met Engelse nobody's
Ow, en Bisping![]()
Ze zullen toch iets meer moeten vinden om zo'n event te dragen, want keer op keer vind ik hem toch tegenvallen. Dat is nu bij zijn laatste fights steeds zo, misschien zou hij eens bij een echte gym moeten gaan trainen want dit schiet ook niet op![]()
Hoewel hij wel meer strikes maakte, staat daar tegenover dat hij de hele match achteruit moet vechten en een take-down krijgt te verwerken. Echt totaal niet indrukwekkend en de enigste reden waarom hij ook maar in de buurt mocht komen van een title-shot atm is om de UK market te houden imo.
Voor de rest ook een zeer matig event. Soku viel tegen (teveel muscle, Overeem syndroom zullen we het maar noemen), Jardine moet nu ook toch zeer zeker eens minstens in de buurt komen van een #1 contender plaats denk ik (voor deze match al, freakin win over Griffin en Liddell). Rest van de card waren uit de UK, hadden evengoed rechtstreeks uit het TUF huis kunnen komen. Ik kijk UFC omdat ik de besten tegen de besten wil zien vechten, dit was duidelijk een event gericht op 1 markt en niet op de rest van de wereld. Heb betere UFN's gezien dan dit![]()
Ik hoop dat Thiago Alves het ook doet zaterdagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Paxlie het volgende:
zeg kotn, wat vind jij van het tepeldraaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Lawler er niet altijd bij?quote:
doen we niet/amper.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:08 schreef roepdeman het volgende:
tja als small joint manipulation verboden is bij MMA dan heb je niet zo heel veel meer aan Krav Maga. Maar goed omgekeerd als je met je BJJ op de straat naar de grond gaat, bedenk dan wel dat je zo 3 vriendjes van je tegenstander op je kop gaan lopen stampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |