Kenny Florian vs. Joe StevensonKenflo by (T)KO or cut, dit gaat een geweldig gevecht worden
Gabriel Gonzaga vs. Josh HendricksLijkt me duidelijk, who the fuck is Josh Hendricks? 1st round brutal KO
Randy Couture vs. Brock LesnarTis gisteren al gezegd.. never bet against Couture.. maar ondanks dat ikvoor Couture ga denk ik toch dat Lesnar zal winnen in de 2e ronde met een (T)KO.
Jeremy Stephens vs. Rafael dos AnjosWho gives a fuck.. neem aan dat dos Anjos wel een submission weet te vinden
Dustin Hazelett vs. Tamdan McCroryOok een hele hele mooie match-up.. waarin Hazeltt natuurlijk weer een te gekke submission uit zijn mouw gaat schudden!! Wat zal het dit keer zijn??
Nate Quarry vs. Demian MaiaLijkt me duidelijk, Demian met een leuke submission!
Alvin Robinson vs. Mark BocekBocek is niet zo geweldig goed heb ik het idee dus ik verwacht ook van Alvin dat ie na een paar leuke slams een submission weet te vinden. Kan een leuk gevecht worden
Matt Brown vs. Ryan ThomasThomas ken ik niet echt, op zijn UFC 87 fight na.. ik ga maar voor Matt Brown by(T)KO
Jorge Gurgel vs. Aaron RileyGurgel is van nature geen fighter imo, daarom zal ie wel weer verliezen.. niet dat Riley zo geweldig is maar ik moet toch iemand kiezen die gaat winnen..