abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62241739
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Lees mijn laatste reply:

Gaat de Postbank kapot?

En nou je muil dicht en netjes je leningen afbetalen. Dan komt alles goed.
Doe is ff niet alsof iedereen minder is...

Trouwens moeten banken maar niet zo dom zijn om aan jan en alleman een lening te geven, eigen schuld ze kunnen het risico ook niet nemen.

Als iemand met een inkomen van 1500 p maand zn baan kwijt raakt kan diegene zn lening niet meer aflossen, tja had de bank zelf ook wel kunnen bedenken.
pi_62241740
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:47 schreef Giantus het volgende:
Ik kan mijn Internetspaarreking gewoon raadplegen hoor!

Soms heb ik eigenlijk ook het gevoel dat deze crisis enorm versterkt wordt door de nieuwe media. Er zijn zo veel mensen, ook hier op FOK, die alleen maar aan het genieten zijn van deze crisis. Iedereeen zit zich op de fora op te naaien etc
Als je echter kijkt naar de economische waarden die er toe doen staat de Europese economie er gewoon heel aardig voor!
Ben het met je eens dat een crisis versterkt wordt doordat we elkaar opnaaien (mezelf incluis en ik ben heeeeeeeeeel erg blij dat ik zojuist de postbanktransactie kon doen die ik wilde doen. Had iets 'too many eggs in a single basket".

Monetaire en reële economieën lopen nauw hand in hand en het is een illusie (of zelf arrogantie) van overheden om te denken dat je dit subtiele samenspel van multipliers onder controle kan houden.

Een goede crisis kan echter ook zeer louterend werken en het volgevreten Westen zal hier alleen maar sterker uitkomen. (denk hierbij ook ff aan degenen die het Romeinse Rijk te gronde gericht hebben... ....juist, dat waren decadente Romeinen zelf).
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2008 @ 20:23:57 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62241743
Ja een werkende postbank website is net zoiets als een snel fok.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:27:40 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_62241861
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
mogen ze blij zijn dat dit is gebeurt NADAT de AEX gesloten is anders gingen hun aandelen ook kelderen
Je bedoelt ruim 10% eraf bij ING?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_62241908
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:47 schreef Giantus het volgende:
Ik kan mijn Internetspaarreking gewoon raadplegen hoor!

Soms heb ik eigenlijk ook het gevoel dat deze crisis enorm versterkt wordt door de nieuwe media. Er zijn zo veel mensen, ook hier op FOK, die alleen maar aan het genieten zijn van deze crisis. Iedereeen zit zich op de fora op te naaien etc
Als je echter kijkt naar de economische waarden die er toe doen staat de Europese economie er gewoon heel aardig voor!
de reactie van alle mensen doet sterk denken aan de reactie met een volle zaal mensen waar brand uitbreekt,iedereen wil op hetzelfde moment weg en er worden mensen doodgedrukt.
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_62241966
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Monetaire en reële economieën lopen nauw hand in hand en het is een illusie (of zelf arrogantie) van overheden om te denken dat je dit subtiele samenspel van multipliers onder controle kan houden.

Een goede crisis kan echter ook zeer louterend werken en het volgevreten Westen zal hier alleen maar sterker uitkomen. (denk hierbij ook ff aan degenen die het Romeinse Rijk te gronde gericht hebben... ....juist, dat waren decadente Romeinen zelf).
Gedeeltelijk snap ik wat je bedoeld. Maar het gekke is toch dat Europa er aller aardigst voor staat. Het besteedbaar inkomen van huishoudens is groot. Werkloosheid laag. Winstgevendheid van banken hoor. Inflatie laag en zou kan je nog veel opnoemen.

Als we in Europa gewoon rustig onze eurotjes gaan spenderen in plaats van sparen trekken wij vanzelf de vraag aan en zou jezelf van een mindere vraag uit USA weinig problemen moeten ondervinden.
Maar ik raak wat offtopic:)
pi_62242071
Zolang ze alsjeblieft maar rentepunten blijven geven
pi_62242853
Ik krijg het idee dat SpecialK grote belangen heeft bij de Postbank, hij reageert steeds nogal extreem
pi_62243048
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:55 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik krijg het idee dat SpecialK grote belangen heeft bij de Postbank, hij reageert steeds nogal extreem
Nou, als er 1 bank in Nederland is die kans maakt om te klappen, dan is dat wel ING / Postbank.

Het is een bank die functioneert als een ambtelijke molen; niet dus.
Moet je er voor de gein eens in de rij gaan staan om geld te storten / op te nemen.
Of gebruik maken van hun internet bankieren... Als het je lukt...
Nee, dure reclames maken dat kunnen ze echter wel!

Ze bestaan nog bij de gratie van de spaarders...
pi_62243180
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nou, als er 1 bank in Nederland is die kans maakt om te klappen, dan is dat wel ING / Postbank.

Het is een bank die functioneert als een ambtelijke molen; niet dus.
Moet je er voor de gein eens in de rij gaan staan om geld te storten / op te nemen.
Of gebruik maken van hun internet bankieren... Als het je lukt...
Nee, dure reclames maken dat kunnen ze echter wel!
.
Alsof dat ook maar iets zegt over de liquiditeit van de organisatie .
pi_62243201
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja een werkende postbank website is net zoiets als een snel fok.
.
  VIVA woensdag 8 oktober 2008 @ 21:04:40 #62
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_62243215
quote:
Helaas moeten wij meedelen dat Postbank haar verplichtingen als spaarbank niet langer na kan komen, doordat de spaartegoeden fondsen gevolge van de kredietcrisis in grote financiële problemen zijn gekomen. Dit betekent dat transacties die vanaf woensdag 17:00 uur zijn gedaan, noodgedwongen niet meer zijn doorgevoerd.
What lies behind makes no sense in my mind
pi_62243245
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

(denk hierbij ook ff aan degenen die het Romeinse Rijk te gronde gericht hebben... ....juist, dat waren decadente Romeinen zelf).
Goede grap.
pi_62243307
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.
Alsof dat ook maar iets zegt over de liquiditeit van de organisatie .
De Postbank is zo liquide als een badkuip waar de stop net uitgetrokken is.
pi_62243344
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Wederom een goede grap.
pi_62243463
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:04 schreef cosmosis het volgende:

[..]

Ja grappig.
pi_62243623
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo