abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62241182
Dan weet ik of ik me centen moet overhevelen.

Maar ik las ook dat de overheid een garantie van 100.000 geeft ofzo.

Verder kan die hele kredietcrisis me tamelijk an den anoes roeschten
0023
pi_62241199
ja de postbank gaat kapot... snel haal je geld eraf.

mongool
pi_62241214
Je moeder economie-nerd
0023
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:09:05 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_62241226
Ja, de Postbank gaat kapot, het wordt binnenkort ING.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:09:59 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_62241262
je denkt. Als we maar zo veel mogelijk topics openen over stukgaande banken dan raken op een gegeven moment hopelijk genoeg mensen in paniek waardoor die banken ook serieus stuk gaan?

Triest gedrag.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_62241317
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef SpecialK het volgende:
je denkt. Als we maar zo veel mogelijk topics openen over stukgaande banken dan raken op een gegeven moment hopelijk genoeg mensen in paniek waardoor die banken ook serieus stuk gaan?

Triest gedrag.
jij kan je er erg over opwinden of niet?

Hier bij mij in de buurt net iemand helemaal flippen in de C1000 omdat buiten de Postbank geldautomaat buiten werking was, wilde hij zoveel mogelijk bijpinnen als ze konden missen.

Mensen snappen niet dat je op die manier juist een bank om zee helpt
pi_62241323
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef SpecialK het volgende:

Triest gedrag.
hehe zo sensatie belust ben ik wel ja

maar ik ben ook wel benieuwd maar volgend mij weet niemand hier shit. en normaal weten ze t allemaal zo goed al die rtl-z fapperts enzo
0023
pi_62241387
Nee dat denk ik niet, alleen apart dat niet alles het doet nu maar kapot nee dat niet.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:14:38 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_62241440
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

jij kan je er erg over opwinden of niet?

ik wind me erg op over mensen die zich gewillig als meme machine laten gebruiken. Als domme kopiermachine van bullshitfeiten. Paniek verspreiden als een vies virus wat ons allemaal kapot maakt.

Sommige mensen kots ik echt op met dit trieste gedrag.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_62241500
Het antwoord is nee.

Maar wil je het toch nog eens voorleggen, dan hier maar: spaarrekeningen mijnpostbank onbereikbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')