Ja dat is waar alleen staat er dan volgens mij iets anders als dat er nu staat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef LordNemephis het volgende:
Bij de Postbank is het normaal als het niet werkt. Hebben al jaaaren last van een economische crisis.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef Thieske het volgende:
Normaal gesproken als de Postbank niet werkt kun je niet inloggen. Nu kun je alleen niet bij je spaarrekening, het is op z'n minst opmerkelijk te noemen.
quote:Als gevolg van een technische storing worden op dit moment de saldi van de volgende spaarrekeningen niet getoond: Toprekening - KwartaalExtrarekening - Bonusrenterekening - Internetsparen Ook het doen van overschrijvingen naar/van genoemde rekeningen is daardoor momenteel niet mogelijk.
Onze excuses voor het ongemak.
Je lopende rekening wel ja, je spaarrekening niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Innisdemon het volgende:
Alles werkt prima hiero. Gezeur om niets dus.
Ik kan nu wel overboeken van mn spaarrekening.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je lopende rekening wel ja, je spaarrekening niet.
Ik twijfel of ik in toeval geloof.
Ik ken er iig een paarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:10 schreef Hyperdude het volgende:
Hoeveel van de Fokkers in dit topic zou er nou meer dan die gegarandeerde ¤100.000 op zijn giroblauwjunior rekeningetje hebben staan?
Dom paniek geneuzel; die 3 tientjes van je oma krijg je echt wel terug hoor. Met rente
Vrouwen en kinderen eerst naar de klote?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:07 schreef Poepoog het volgende:
OW MIJN GOD ZE GAAN NAAR DE KLOTE!!!!!
VROUWEN EN KINDEREN EERST!!!!!
Dan moet je je belangen spreiden. Niet zo slim voor de Rentepunten te gaan ipv. voor rendement.quote:
quote:From its outset, Pictet & Cie has focused solely on managing the wealth of private and institutional investors. It does not engage in any form of investment banking and it does not issue any commercial, mortgage or unsecured loans.![]()
Dat zou de oververtegenwoordiging van extreem rechts verklarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |