waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:52 schreef BrtM het volgende:
Ik neem aan dat je die periode toch wel een beetje ontgroeid bent.
Wat? echt waar? Nergens meer?quote:
Zeur niet, het is gewoon voedselquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:52 schreef BrtM het volgende:
Met alle respect hoor, maar chocoladesigaretten zijn nogal sneu voor volwassenen.
Ik neem aan dat je die periode toch wel een beetje ontgroeid bent.
mooie black death immitatie datquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Chocola en caramel ofzoiets, in een pakje
Nou ja, ik hou sowieso niet van chocola dus wat dat betreft zijn we snel uitgepraat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
Zeur niet, het is gewoon voedselHet smaakt 10 keer beter dan alle andere soorten chocolade (oke behalve Toblerone
)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef afcajos het volgende:
Wij liepen vroegah op het schoolplein altijd net te doen alsof we rookten met die dingenhelemaal een succes als het koud was zodat het ECHT leek alsof je rook uitblies
1 x geprobeerd, stinken johquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik stak ze altijd aan
Kan ik ze niet importeren ofzo
Wij liepen vroegah op het schoolplein altijd net te doen alsof we rookten met die dingenhelemaal een succes als het koud was zodat het ECHT leek alsof je rook uitblies
Dat is niet waar er is idd een gore koetjesreep variant maar de echte werden ook verkocht de zogenaamde korreltjes variant met parijs e andere wereldstedenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:12 schreef gelestipjes het volgende:
Die chocoladesigaretten zijn al jaren niet meer te eten.
quote:
Ja vind ik ook, schijnt omdat het aan zou zetten tot echt rokenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
flauw hoor, zoiets verbieden. echt zó kinderachtig.
bwhehehe jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef afcajos het volgende:
Wat doe je nou interessant?quote:
Ik at ze welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef Birra het volgende:
[..]
OT: Kon je die papiertjes écht eten?.
Het was niet dat eetbare papier geloof ik maar ik en me matties aten ze wel altijd opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef Birra het volgende:
[..]
OT: Kon je die papiertjes écht eten?.
Echt?quote:
Oh, sweet memories.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef afcajos het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:50 schreef RacerDKB het volgende:
Nou had je vroeger altijd van die lekkeretoffe
chocoladesigaretten. 40 cent per 3-pak ofzoiets. In een toffe kartonnen verpakking met een papieren print eromheen, goed gevuld met minstens 12 sigaretten.
De sigaretten zaten in papiertjes, die ook lekker waren om op te eten en makkelijk er af te halen
Dus was ik sowieso niet de enigequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het was niet dat eetbare papier geloof ik maar ik en me matties aten ze wel altijd opSmaakte niet verkeerd.
ik las gary glittersticksquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:47 schreef Florian_ het volgende:
Ze kunnen ze beter Gay Glittersticks noemen ipv sigaretten, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |