Zo is de TT toch ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:17 schreef Beelzebufo het volgende:
Waarom dan toch gereageerd? Ik las de TT als 'Mensen die geboren zijn in het nineties verzameltopic'...
Er zit een klein, subtiel, doch belangrijk verschil in...quote:
Eens... Mensen die de jaren 90 muziek pas bewust meegemaakt hebben vanaf 97quote:
Jawel,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Weejo , dus ik mag hier niet posten?
Toen ging ik al uit!quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:29 schreef LuNaTiC het volgende:
ik voel me ineens erg oud...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]m2
hoeveel vierkante meter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ben nog ouderquote:
Dus voor jou voelt het alsof je nog steeds zes bent?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Dat mensen van 1990 al 18 zijn. Onvoorstelbaar. Voor mijn gevoel is 1990 nog maar een paar jaar geleden
.
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Dat mensen van 1990 al 18 zijn. Onvoorstelbaar. Voor mijn gevoel is 1990 nog maar een paar jaar geleden
.
Boo fucking hoo!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dus voor jou voelt het alsof je nog steeds zes bent?
Kom op zeg, als je zonodig ouder wil zijn, blijf dan allemaal weg uit dit topic.
Ik heb een neefje van 12. Die is geboren vlak voordat ik naar de middelbare school ging en nu gaat 'ie zelf ook al naar de middelbare schoolquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel herkenbaarZo kan ik er ook nog steeds niet mee uit de voeten dat m'n nichtje 18 is en op kamers woont...die is in mijn gedachten nog 13.
mijn KLEINE zusje is uit 1989quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
.
ga toch krassen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je zonodig ouder wil zijn, blijf dan allemaal weg uit dit topic.
GEFOPT!!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |