Moet op de valreep nog één ticket voor iemand regelen en dit lijkt een goede mogelijkheid te zijn. Hoe beperkt is beperkt zicht? Op de tweede ring staan hier en daar van die glaswanden ja, maar wat beperkt het zicht op bijvoorbeeld 112?quote:50% korting op de allerlaatste kaarten voor Ajax- FC Groningen
Vanaf vrijdag 10 oktober, 09:00 uur zijn via TicketBox en Onlineverkoop de allerlaatste plaatsen voor de topper tegen FC Groningen verkrijgbaar. Het betreft hier plaatsen met beperkt zicht welke worden verkocht met 50% korting! Er zijn nog diverse plaatsen naast elkaar beschikbaar. De korting is reeds in de prijs verwerkt.
Einde voorverkoop via TicketBox za. 18 oktober, 20:45 uur.
Vakken
112 alle rijen ¤ 7,75
125* , 129* alle rijen ¤ 7,75
402, 403, 408, 409, 418, 423 rij 1 t/m 15 ¤ 13,25
402, 403, 408, 409, 418, 423 rij 16 t/m 27 ¤ 12,50
Hij wel hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
Mijn kaarten voor Volendam zijn al geregeld
quote:Auw! Ajax TV haalt schnabbelkoning en draaikont Ali B. weer eens voor de camera. Nog geen vijf maanden geleden liep Ali nog vrolijk centjes te verdienen op het kampioensfeest van PSV. Nu staat hij weer doodleuk te verkondigen dat hij een echte Ajacied is en zelfs een glipper in de Meer is geweest. Nou Ali, vind je het erg dat we er niets van geloven?
Geef ons maar Peter en Mick!
Naast het feit dat de redactie van Ajaxlife.nl de sinterklaasrijmpjes-op-beat van Ali B. al niet kon waarderen, zien wij toch liever echte Ajacieden zoals Peter Beense en Mick Harren. Ook dan valt nog over smaak te twisten, maar van deze jongens weten wij zeker dat ze altijd Ajacied zullen blijven. Volgende BN'er graag!
Zeg dus maar dag met die speler.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:44 schreef Urquhart het volgende:
FC Zenit zou al een bod hebben gedaan van 10 miljoen euro.
Ik vraag me af of er iemand is die hem zou willen hebben in zijn huidige vorm. Scheenbeschermers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:56 schreef w00h00 het volgende:
48Van al dat geld hadden we Ronaldinho al bij ons hebben kunnen voetballen.
Jij hebt liever het koetswerk van onze Nederlandse neger Snoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand is die hem zou willen hebben in zijn huidige vorm. Scheenbeschermers.²
Lekker intelligente opmerking. Als hij zegt Ajaxied te zijn geloven we hem toch gewoon op zijn degelijke ietwat romige woord?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:55 schreef Urquhart het volgende:
Optyfen met die Ali B
Moet ie niet bij het kampioensfeest van PSV gaan optreden en roepen:"Helemaal niets in Amsterdam" en weet ik wat hij nog meer zei.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker intelligente opmerking. Als hij zegt Ajaxied te zijn geloven we hem toch gewoon op zijn degelijke ietwat romige woord?²
Leer dat degelijke en ietwat romige woord dan eerst eens goed te spellen, dan praten we verderquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker intelligente opmerking. Als hij zegt Ajaxied te zijn geloven we hem toch gewoon op zijn degelijke ietwat romige woord?²
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leer dat degelijke en ietwat romige woord dan eerst eens goed te spellen, dan praten we verder
Die colum is ook echt suf...quote:
Ja is goed man. Nee, je hebt gelijk. Het moet Ajacied zijn, ik zag het net op google. Sorry.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leer dat degelijke en ietwat romige woord dan eerst eens goed te spellen, dan praten we verder
Heerlijk die comments onder dat filmpjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:55 schreef Urquhart het volgende:
Optyfen met die Ali B
Ajax.nl wrote:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef Noshiba het volgende:
Lekker om 14:10 naar volendam rijden en dan nog 10 minuten voor tijd aanwezig zijn =D
quote:07/12/2008 12:30 FC Volendam-Ajax
Haha... jij wilde toch ook al naar de Gelredome gaan toen Ajax thuis tegen Vitesse speelde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef Noshiba het volgende:
Lekker om 14:10 naar volendam rijden en dan nog 10 minuten voor tijd aanwezig zijn =D
Kwestie van smaak, ik daarentegen vind hem erg fijn. Alleen die camera bewegingen irriteren me. Voor de rest vind ik Ali er erg chill en stabiel uitzien.quote:
Beter nog, ik was in het gelredomequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Haha... jij wilde toch ook al naar de Gelredome gaan toen Ajax thuis tegen Vitesse speelde.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax.nl wrote:
[..]
Misschien pik je nog net de laatste minuut van de blessuretijd mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |