Vond het wel een goede tt om het verschil in negativisme en positivisme in het topic te benadrukken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
Eerder een tt die nergens op slaat.....
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Busje naar Birmingham is geregeld. Negen personen. We zijn alleen met zijn tienen
Even kijken hoe we dat gaan oplossen
Lijkt me niet meer dan logischquote:
Die van jou is dan weer iets minderquote:
Ja, je act om een gestoorde te spelen is nu wel uitgewerkt BsB.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Serieus? Ik denk dat met de huidige harde kern alles mogelijk is behalve het kampioenschap, ik neig eerder naar een seizoen van niets.²
Ja, ook ik koester die hoop, ik heb Ajax nl. hoog zitten. Alleen spelen ze m.i. veels te wisselvallig, terwijl ze een voorhoede hebben om je vingerkootjes bij af te likken. Tevens ben ik er van overtuigd dat ze mét Sno beter spelen dan zonder. Zijn chassis voegt toch net dat extra benodigde body aan je elftal.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef Devz het volgende:
We zullen wel weer 2e/3e worden.
Opgelost. Komt nog een extra busje. Met 18 man naar Birminghamquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Busje naar Birmingham is geregeld. Negen personen. We zijn alleen met zijn tienen
Even kijken hoe we dat gaan oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |