LYNDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:43 schreef lynda het volgende:
@ droxz: ja toen ik nog diep in slaap lag
Haha jawel hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he dat ik won
ok, dat zijn nog eens tijden om heerlijk te kunnen slapenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:43 schreef lynda het volgende:
@ droxz: ja toen ik nog diep in slaap lag
Dat zag je niet aankomen hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Dit is toch niet normaal meerweer een topic vol
Deze keer ben ik geen oorzakerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
Dit is toch niet normaal meerweer een topic vol
Hij keek met rechtsquote:
dat is ook nieuw :xquote:
Nee vandaag ben ik ook niet echt schuldigquote:
Crazy!! Leipe Tilbo!quote:
Ehm thuis wel hier nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:50 schreef renedis het volgende:
crazy-m... kan jij ook soepen?
trouwens.. ik kan die pics van debbie niet vinden hoor in haar fobo
Plaatje doet niets... kan ik ook weinig aan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat de OP het weer doet
PM haar even, ik heb er tje los gehad volgens mij...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:50 schreef renedis het volgende:
crazy-m... kan jij ook soepen?
trouwens.. ik kan die pics van debbie niet vinden hoor in haar fobo
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Plaatje doet niets... kan ik ook weinig aan doen
Deze dan maar doen:
[ afbeelding ] ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | [b]- Nieuw hier? Stel je even voor! En post gezellig mee - Topic afkraken? Open een klaagbaktopic! Vinden wij nog leuk ook[/b] Vorige topics: http://forum.fok.nl/topic/1206315 http://forum.fok.nl/topic/1206365 http://forum.fok.nl/topic/1206417 [img]http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/fok/Posters6okt.png[/img] Staat jouw usericon er nog niet tussen? Of wil je een andere usericon? [url=http://messages.fok.nl/compose.php?to=89501]Stuur dan even een PM naar lynda[/url] [sup]Doe dit niet als je na 2x posten weer weg gaat [u][i]DIT IS [b]HET[/b] TOPIC:[/i][/u] [*] Waar RunX een bekende Nederlander aan het worden is [*] Waar GilaMonyet & Dr.Droxz aan het fotosoepen zijn [*] Waar Tripack niet meer op het forum kan komen, geblocked op zijn werk! [*] Waar moozzie vroeger naar zijn werk is gegaan [u][b]GAME [s]ON[/s] OVER!![/b][/u] |
Ja, dan ben ik Subtiel ok?quote:
Telefoons van Avaya?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:54 schreef Logician het volgende:
Ik ben goed bezig hier, laat ik mijn tel op " break" staan
Op zijn minstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
serieus als de OP klaar is zitten we op P2
We zitten ap op P2 voor mij!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom???quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef renedis het volgende:
[..]
debbieeeeeeee.. stuur is een fotooooooooooooo?![]()
quote:
Zou goed kunnen, ik ben bezig met andere dingen jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Op zijn minst
Hij kan de plaatjes niet zien dus denkt hij dat het nu goed is
Jij weet toch al hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja debbie stuur me ff een foto
avaya?quote:
kan het me goed voorstellen...t is ondankbaar werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ben bezig met andere dingen ja
Jah inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vraag me af waarom we uberhaubt nog aan een OP doen
Ja ik moest ff plassen en peuken pakkenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij weet toch al hoe ik eruit zie![]()
![]()
Je bent gaan plassen zonder jezelf schoon te maken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik moest ff plassen en peuken pakkenen ik wilde nog wat gaan schoonmaken maar heb geen zin
Omdat het voor nieuwe mensen wel handig isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vraag me af waarom we uberhaubt nog aan een OP doen
Ben niet eens wezen plassenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent gaan plassen zonder jezelf schoon te maken?
Maar je zegt net... dat je ff moest plassenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent gaan plassen zonder jezelf schoon te maken?
Yep...zijn daar hacks voor beschikbaar?quote:
Die taart ziet er echt verlept uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren
[ afbeelding ]
oeeeeequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren
[ afbeelding ]
Ik zei toch heb geen zinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar je zegt net... dat je ff moest plassen
Daar kan je leuke dingen mee uithalen jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep...zijn daar hacks voor beschikbaar?
toch wel je handjes gewassen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik moest ff plassen en peuken pakkenen ik wilde nog wat gaan schoonmaken maar heb geen zin
faceraped door een mugquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb vanmorgen 2 muggen dood geslagen1 van die 2 heeft me in mijn face gestoken en dat jeukt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:02 schreef renedis het volgende:
[..]
ik vind het leuk om naar je te kijken![]()
![]()
om te fotosoepen natuurlijk!
Lekker krabbelen!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb vanmorgen 2 muggen dood geslagen1 van die 2 heeft me in mijn face gestoken en dat jeukt
Welk type? (als er een hoorn op zit, ff oppakkenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
faceraped door een mug
Sorry..ik stop er al meete druk geweest vandaag
vier zes twee twee sw ip?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Welk type? (als er een hoorn op zit, ff oppakken)
Je hebt het er maar moeilijk meequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
neeh is heus wel leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja daaag nog meer onzinnige debbie soeps
Nou als het goed is maar 2 hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:05 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh is heus wel leukkom op.. ik heb al meerdere pics gezien!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
bang dat ie je lek prikt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1x op mijn rug en 1 op mijn wijsvinger en 1x op mijn bil...
durfde het licht niet aan te doen om hem op te sporen
jaa maar die heb ik alleen shopt.. en niet compleetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou als het goed is maar 2 hoordie paarse foto en die foto die droxz heeft meer nie
quote:
Ik snap je niequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:07 schreef renedis het volgende:
[..]
bang dat ie je lek prikt?
[..]
jaa maar die heb ik alleen shopt.. en niet compleet
Nou zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:09 schreef renedis het volgende:
[..]
neeeeeeeeee, laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat maar!
bang dat ik iemand zou wakkermakenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:07 schreef renedis het volgende:
[..]
bang dat ie je lek prikt?
[..]
jaa maar die heb ik alleen shopt.. en niet compleet
Oh...IP Agent bakkiesquote:
Ja ben je nog steeds bang voor de under the bed monsterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bang dat ik iemand zou wakkermaken
As if I would ever darequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh...IP Agent bakkies
Ik zal eens kijken wat daar voor zooi mee uit te vreten valt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:08 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben der weer , ja ik moest even echt werken jaik wist niet dat ik lid was bij de a-team .
thanx Dr.Droxz
nee ik was negert facequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
a team... wie was je .... b.a.?
Ik las "je ei kwijt"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef Moozzie het volgende:
Gaat het weer nergens over of ben ik het kwijt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ben je nog steeds bang voor de under the bed monster?
Hhaha ik ken hetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee voor doornroosje wat naast me sliep... die veranderd dan in 1 sec van een prinses naar een boze heks!
![]()
![]()
lekkuh ik wordt pas over 15 min vrijgelatenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo ik ben weer thuis. Het is fantastisch weer buiten mensen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee voor doornroosje wat naast me sliep... die veranderd dan in 1 sec van een prinses naar een boze heks!
![]()
![]()
quote:GilaMonyet
Gekke Aap woensdag 8 oktober 2008 @ 16:15 (#110)
Hhaha ik ken het
De lijn tussen leven en dood is echt klein daar
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik was negert face, ik speelde in de Iraanse mee
dat kan helemaal niet want ik was hem alquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik was ook altijd face... if it looks like a duck and talks like a duck...
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij wou na die sessie gisteravond echt niet wakker gemaakt worden lieverd!
fak , ik ben en junkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Runx ik heb mn avatar veranderd
je wilt vast wel dat dat ding een leukere beltoon eruit gooit of niet danquote:
Nee schat maar dan hoef je niet net te doen alsof ik een 1 of andere akela benquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij wou na die sessie gisteravond echt niet wakker gemaakt worden lieverd!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet want ik was hem al![]()
Vette websitequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik was hem eerder dan jij ben ik bang!
wanneer je lekker wil dagdromen
http://www.daydreamabout.com/
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
to the batmobile lets go!
[ afbeelding ]
ik hou van sterke vrouwenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee schat maar dan hoef je niet net te doen alsof ik een 1 of andere akela ben
quote:
Ik durft nooit op links te klikken op fokquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik was hem eerder dan jij ben ik bang!
wanneer je lekker wil dagdromen
http://www.daydreamabout.com/
deze kan moozzie! jeweets hij is van mij en ik zit ook op mijn werk!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik durft nooit op links te klikken op fok
bye byequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
ik ga ook maar eens , ja i know 4 min eerder weg kenker ...
fijne avond iedereen dnaku voor jullie posts
iedereen die nog een fotosoept van mij maakt gaarne de link even pmen , kan ik het in mijn fobo zetten
ik denk dat ik vanavond nog even langs kom vliegen , maar weet het niet zeker omdat ik ga fitnessen
take care , cu byebye![]()
![]()
Fijne avondquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
iedereen die nog een fotosoept van mij maakt gaarne de link even pmen , kan ik het in mijn fobo zetten
ik denk dat ik vanavond nog even langs kom vliegen , maar weet het niet zeker omdat ik ga fitnessen
![]()
Okequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
deze kan moozzie! jeweets hij is van mij en ik zit ook op mijn werk!
Doei runxquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet denkt Barra + Runx + fotosop + plaatje = te makkelijk
Haha,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het lichaam van een jonge god!
8 jaar vechtsport en gezond eten en drinken
no way im fatmen
Mwoa nu ben je niet helemaal eerlijk natuurlijk he schat. Het is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
no way im fatmen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha,
Maakt niet uit met fotoshop kan alles
Ouch..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa nu ben je niet helemaal eerlijk natuurlijk he schat. Het is ook niet meer wat het geweest is
Ik zeg niet dat ik aan het werk ben hoor, wat zeg jij nou weer voor rare dingen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan het me goed voorstellen...t is ondankbaar werk
Dat kan trouwens ook in je voordeel werkenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoa nu ben je niet helemaal eerlijk natuurlijk he schat. Het is ook niet meer wat het geweest is
Das waarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben geen 18 meer.... maar ik mag niet klagen....
kijk eens!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben geen 18 meer.... maar ik mag niet klagen....
Tjah maar welke godquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
no way im fatmen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah maar welke god
[ afbeelding ]
HEEEEY Dont fuck with the boedhaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah maar welke god
[ afbeelding ]
ze is zelf ook geen 19 meerquote:
Wel allemaal gekregen hoop ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
HEEEEY Dont fuck with the boedha
Ik heb heel veel boedha
Dat blijkt als Barra zelfde lichaam als boedha heeftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
HEEEEY Dont fuck with the boedha
Ik heb heel veel boedha
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze is zelf ook geen 19 meer
hey hij is een baas!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah maar welke god
[ afbeelding ]
quote:
His body is finequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat blijkt als Barra zelfde lichaam als boedha heeft
Hebben we het nog over het lichaam.. of over bepaalde delen van lichaamquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]maar zit nog strak in me velletje
![]()
steeds iets strakker volgens mij
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
no way im fatmen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
uiteraard...ik heb zelfs van me vorige werk nog een schitterend boedha beeld voor in de tuin gekregen echt super zwaar en super groot
Vond het alleen zonde om em in de tuin te zettendus nu staat ie in me woonkamer
gvffdfddd mijn koffie!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt anders viesssssssssss tegen:
[ afbeelding ]
HAHAHAHquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
uiteraard...ik heb zelfs van me vorige werk nog een schitterend boedha beeld voor in de tuin gekregen echt super zwaar en super groot
Vond het alleen zonde om em in de tuin te zettendus nu staat ie in me woonkamer
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat blijkt als Barra zelfde lichaam als boedha heeft
Jaquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whahahahaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Surequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
haha heren ik wil het tegendeel wel bewijzen maar dat is weer zo zielig voor jullie
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
His body is finebeter dan van boedha in ieder geval
Wat zij ik je nou vanochtend, mijn REVENGE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:44 schreef Logician het volgende:
[..]
gvffdfddd mijn koffie!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat zij ik je nou vanochtend, mijn REVENGE!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat zij ik je nou vanochtend, mijn REVENGE!!!!!!!!!!!!!!
ja ja ik heb het gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens Deb..
Heb je de dag cijfers gezien van gister..
We hebben Tong80 dik verslagen.. GRTDOJW had 7 plaatsen in de top 10
Je kan er wel om lachen toch?quote:
* Dr.Droxz zet evil stem op:quote:
Haha.. gister was wel betere soep dag maarjaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet evil stem op:
MOEHAHAHAHAHAHAHA
* Dr.Droxz zet evil stem uit.
Hallo wij hier in GRTDOJW kunnen toch wel tegen een geintjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan er wel om lachen toch?
Als ik te ver ga ofzo moet je het maar gewoon zeggen hoor.
Ben niet aan het fotosoepen om mensen belachelijk te maken,
maar puur voor de fun zoals je weet.
Zo saai is het hier toch nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:48 schreef Logician het volgende:
* Logician valt seriously in slaap...
Preciessquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hallo wij hier in GRTDOJW kunnen toch wel tegen een geintjeik leg in een stuip steeds
Heb er vandaag maar 3 gemaakt ofzo, niet dat ik het hier druk had ofzo (in tegendeel zelfs... verveel me DOOD hier), maar gewoon geen zinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. gister was wel betere soep dag maarja
Ik heb er 1 gemaakt.. volgens mij heb je die helemaal gemistquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb er vandaag maar 3 gemaakt ofzo, niet dat ik het hier druk had ofzo (in tegendeel zelfs... verveel me DOOD hier), maar gewoon geen zin
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet evil stem op:
MOEHAHAHAHAHAHAHA
* Dr.Droxz zet evil stem uit.
neejoh ik vind hem serieus prachtig!!!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan er wel om lachen toch?
Als ik te ver ga ofzo moet je het maar gewoon zeggen hoor.
Ben niet aan het fotosoepen om mensen belachelijk te maken,
maar puur voor de fun zoals je weet.
wees dan blij dat ik je niet wakker gemaakt hebquote:
quote:
Balenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
nou ik moet nog steeds 56 minuten werken
Denk het wel ja, ben hier vandaag ook niet superveel geweest hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gemaakt.. volgens mij heb je die helemaal gemist
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:03 schreef Moozzie het volgende:
Jah hoor, natuurlijk, ik kom weer terug en dat voelt men blijkbaar aan en gaan allemaal weg
Mooiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben er toch geile bosneger!
Morgen als het goed is wel, maar moet wel nog gewoon tot 6 uur werken.. ga er niet van uit dat ze mn rooster zo snel veranderenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:08 schreef Logician het volgende:jah
ps: patries fietsen jullie morgen wel mee? (m.a.w. kan ik morgen met jullie mee)
keejquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Morgen als het goed is wel, maar moet wel nog gewoon tot 6 uur werken.. ga er niet van uit dat ze mn rooster zo snel veranderen
quote:
Tip: in dat geval niet quotenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en met we bedoel ik niet poopbox en ik maar we in het algemeen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:15 schreef Crazy-p het volgende:
ja zeg.. moeten nog 2 dagen werken voor het weekend is.. hou er is over op
Wil jij mijn taxi zijn?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ligt eraan of ik weer eens ziek wordt van 't weekend
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1 dag... en dan wEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDD!
Morgen om half 5 om precies te zijn...
Fusking hell, ik moet nog 20 minuten hiero....
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Een blondje en een brunette lopen over straat.
Het blondje ziet opeens een tientje op straat liggen.
Ze pakt het op, bekijkt het... en gooit het weg.
Stomverbaasd vraagt de brunette waarom het blondje het tientje weggooit.
Het blondje antwoordt: "Och die was vals. Heb jij ooit een tientje gezien met 3 nullen?"
Het blondje antwoordt: "Och die was vals. Heb jij ooit een tientje gezien met 3 nullen?"
Dank zij mij om half 5quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1 dag... en dan wEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEENDDDDDDDDDDDD!
Morgen om half 5 om precies te zijn...
Fusking hell, ik moet nog 20 minuten hiero....
Dat dan weer wel! Moet er wel weer een uur door vroeger mijn nest uit hequote:
quote:
Nou enquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! Moet er wel weer een uur door vroeger mijn nest uit he![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef GilaMonyet het volgende:
JUllie hebben me gewoon keihard genegeerd
Springen logi, springen... je kan het!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:23 schreef Logician het volgende:
[..]
*mompelt iets over right in ur face*
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Springen logi, springen... je kan het!
Jij bent niet zo lang volgens mij toch? Ik ben wel een beetje aan de lange kant volgens mijquote:
Hoe lang?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent niet zo lang volgens mij toch? Ik ben wel een beetje aan de lange kant volgens mij
Maar bedankt voor je inzet, en tot moggel!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef GilaMonyet het volgende:
JUllie hebben me gewoon keihard genegeerd
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou en![]()
Word je hard van!
[..]En bedankt he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Bijna 2 meter...quote:
Nee Zmokes is 2.03quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee Zmokes is 2.03
(tevens ex collega van me)
Ben nu echt pleite!
ik ben 1.88quote:
hehe hoe groot mag jij zijn dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh gelukkig, never mind my last post then
Hey je gaat mijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar niet vergeleken met die andere lompe kerels
Even groot als wiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef lynda het volgende:
Nee mooz.. je bent even groot
Eet smakelijk sgele
neuh...3 cm kleiner dan mij maar niet kleinquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh...3 cm kleiner dan mij maar niet klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |