quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Op zijn minst
Hij kan de plaatjes niet zien dus denkt hij dat het nu goed is
Jij weet toch al hoe ik eruit ziequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja debbie stuur me ff een foto
avaya?quote:
kan het me goed voorstellen...t is ondankbaar werkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik ben bezig met andere dingen ja
Jah inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vraag me af waarom we uberhaubt nog aan een OP doen
Ja ik moest ff plassen en peuken pakkenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij weet toch al hoe ik eruit zie![]()
![]()
Je bent gaan plassen zonder jezelf schoon te maken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik moest ff plassen en peuken pakkenen ik wilde nog wat gaan schoonmaken maar heb geen zin
Omdat het voor nieuwe mensen wel handig isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
vraag me af waarom we uberhaubt nog aan een OP doen
Ben niet eens wezen plassenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent gaan plassen zonder jezelf schoon te maken?
Maar je zegt net... dat je ff moest plassenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent gaan plassen zonder jezelf schoon te maken?
Yep...zijn daar hacks voor beschikbaar?quote:
Die taart ziet er echt verlept uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren
[ afbeelding ]
oeeeeequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren
[ afbeelding ]
Ik zei toch heb geen zinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar je zegt net... dat je ff moest plassen
Daar kan je leuke dingen mee uithalen jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Yep...zijn daar hacks voor beschikbaar?
toch wel je handjes gewassen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik moest ff plassen en peuken pakkenen ik wilde nog wat gaan schoonmaken maar heb geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |